Ze zag inderdaad op de echo dat hij op begint te raken, vorige week was dat ook al zo, en nu op de echo nog meer witte plekken zichtbaar. Vandaag diarree gehad, dat zorgt er natuurlijk weer voor dat ik er van alles achter ga zoeken haha. Hele tijd denken 'zou het een teken zijn?' Al een tijdje een spierpijn achtig gevoel onder in mijn buik en net een tijdje overgegaan in lichte krampjes.. Ik ben zo benieuwd of het wat wordt of maar voorwerk is..
Hoop dat het doorzet! Elk kwaaltje kan een voorteken zijn. Hele dag krampen gehad die ook een wee achtig gevoel hadden soms. Maar nu weer afgezwakt
Kleintje hier ook nog eens dieper gezakt. Merk het enorm wegens dat ik terug recht raak op men buikspieren zonder dat de baby in de weg ligt. Voel ook wat krampen in schaamstreek loopt ook soms door naar men anus.... Om het mooi te zeggen echt als of je de baby voelt draaien en draaien om naar buiten te gaan plus dan nog op en afgaande weeën. Time ze niet echt meer als ik het niet hou ga ik wel bellen xD
Nou het is de avond van de krampjes! Hier ook! Heel de dag al eigenlijk.vanavond iets pijnlijker. Alleen ik vewacht eigenlijk niks bijzonders qua weeën meer... T is nog zo onregelmatig...
Denk langst mijn zijde nog geen baby nieuws telkens ik denk nu is het gaat het toch allemaal in rust dus xD beter gewoon alles van me laten afgeleiden en nergens op hopen. Ze komt wanneer ze zelf wilt xD
Hier ook al een paar dagen diarree, heb inderdaad vaker gehoord en gelezen dat het een teken kan zijn... Maar ben bang dat het bij mij weer niet zo zal zijn Ookal bijna 3 weken regelmatig last van menstruatiekrampjes en hoop echt dat het snel doorzet!
Diarree, slijm(prop) verlies, menstruatiekrampen/voorweeen, hier ook allemaal al gepasseerd, maar doorzetten nee hoor..
Hier ook geen baby nieuws hoor. Had ik ook niet verwacht met zulkse lichte krampjes maar goed mijn eerste zoontje begonnen de weeën ook zonder voortekenen. Merk wel dat ik me elke ochtend met teleurstelling het bed uit moet slepen. Ik denk dat als ik mijn zoontje niet had ik de hele dag depri in bed zou blijven liggen haha.
Ja gek hè , dat we ons zo gek laten maken over elk tekentje over mogelijke bevalling.. realistisch gezien is t allemaal niet zo lang wachten. Wat is nou hooguit 4 weekjes? ... Maar wachten duurt zo laaaang!
Maar ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaast dat veel hier denken dat je al met 37 weken bevalt. Ja, dan duurt het wachten echt heel lang! Vooral bij een eerste zou ik echt in mijn achterhoofd houden dat je tot minimaal 40 weken loopt. Dat is ook echt niet ongebruikelijk haha. En het kan dan alleen maar meevallen! Het kwam nooit in me op dat ik eerder zou bevallen vorige keer en ik ging er 5 dagen overheen. Nu denk ik dat ik of op de uitgerekende datum (morgen) of zondag beval. Wel natuurlijk een gek voorgevoel wat totaal niet kan kloppen. Maar ja het geeft me een beetje houvast. En het valt me op dat veel in mijn omgeving vaak in het weekend bevallen (zegt niks natuurlijk). Dan heb ik natuurlijk liever dit weekend dan volgende week Ik vind het ook spannend om elke avond weer te gaan slapen. Best gek dat we ee vanuit gaan dat het 's nachts gebeurt. Hoeft echt niet. Mijn bevalling begon 22 u 's avonds. Meiden, nog even geduld!
Hier is het vooral omgeduld dat ik nu wil bevallen. Ben er klaar mee. Het kan en het mag, dus waarom wachten? Maar dametje beslist anders. En als ze op dr ouders lijkt, dan eerst de deadline missen voor ze ineens met volle vaart er uit wil. Schijnt dat s nachts de baarmoeder oefent omdat je dan ook het eest ontspannen bent. Net als in het weekend. Bed staat inmiddels op klossen, ofja bakstenen . Vl en ik vinden deze hoogte toch lekkerder. Dus misschien laten we het zo staan. Dag 2 met rugpijn. Of mn darmen of de krampjes. Ukkie is gelukkig nog druk aan het bewegingen.
De vorige twee keer voor de 37 weken bevallen en alhoewel ik héél blij ben dat ik deze termijn nu wel heb gehaald, voelt het wel alsof ik al 5 dagen overtijd ben Dus ja, ik word ook lichtelijk teleurgesteld wakker iedere dag (terwijl het de vorige keren uit het niks overdag begon..). Volgende week word ik ingeleid ivm grootte, maar ik hoop zo op een spontane thuisbevalling zonder medische poespas voor die tijd. Ieder krampje betekent hier dus ook een sprankje hoop
Als je al eerder op tijd bent bevallen dan is de kans groter dat je weer eerder bevalt! Morgen de uitgerekende datum. Gek. 5 september leek altijd zooo ver weg en het is weer voorbij gevlogen!! Ik heb elke avond in bed menstruatiekrampjes. Niet pijnlijk. Dat gevoel dat je ongesteld gaat worden. Maar ja dat heb ik al meer dan een week
Hier is het ook niet zo zeer verwachten dat ik eerder beval (nu wel door de gyn) maar hopen. Ik ben er ook klaar mee. Ben er al een tijdje klaar mee. De baby zuigt al mijn energie op en ik heb ook nog een dreumes die ik de hele dag door alleen moet vermaken. Dus hoe eerder hoe beter mijn zoontje is geboren op 39+2 en liep net zo als deze baby een week voor op de groei. Verder gaat alles precies hetzelfde, geen enkele voorweeen of harde buik gehad tot nu toe.. Bij mijn zoontje begonnen de krampjes sochtends en pas snachts zette het door tot echte weeën.
Ik ben bij de vorige 2 ook eerder bevallen. 39+5 en 38+0 dus dat zit dan in mijn verwachting voor de derde. En ivm mijn zw.diabetes wil ik ook niet overtijd lopen....alleen denkt t ziekenhuis hier er anders over.....al lijkt me inleiden ook geen pretje...
Kan me voorstellen dat je dan nu de baby elk moment verwacht. Je zit al over de termijn van de 2de heen Bij mij is het 'het kan elk moment gebeuren' gevoel ook vreselijk spannend. Ik denk dat dat er voor zorgt dat ik zo ongeduldig wordt. En ik ben ook nog eens een persoon die, wanneer ze dr zinnen ergens op gezet heeft, wil dat het meteen gebeurd
Ik ben vorige keer met 41.4 bevallen en ik verwacht nu ook wel over de 41 te lopen ! Maar ik hoop zo dat ze eerder komt ! Vorige Keer ben ik ook gestript 2x Dus ik hoop dat ze me nu ook gaan strippen dinsdag ! Ik ben juist zo ongeduldig ... Het lijkt alsof ik al jaaaaaren zwanger ben.
In de avond meer last van krampjes. Overdag nergens last van. Morgen alweer 38weken. Vind het snel voorbij gaan, kan niet wachten tot ze geboren wordt maar ook wel jammer dat ik straks mn buikje niet meer heb en de schopjes iedere dag
Echt? Wat een verschil in beleid. Ik had m'n tweede zeangerschapsdiabetes en zat nu op de grens bij de ogtt, hoef geen dieet of insuline maar mocht sowieso niet overtijd ivm mogelijke diabetes. Sterker, nu ze (flink) groter dan gemiddeld blijkt, mag ik niet over de 38 à 39 weken, dus volgende week inleiden.