Laatste-loodjes-clubje

Discussie in 'De bevalling' gestart door w03z3l, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Hoi meiden, ik doe ook mee met het laatste loodjes clubje. .. vandaag 38+3 zwanger. Alles gaat opzich prima en mag niet klagen op de gewone zwangerschapskwaaltjes na ( last van mn bekken en slecht slapen). We weten niet wat het word dus het is spannend. Ik merk wel dat ik er klaar voor ben.. op een gegeven moment is het goed geweest ofzo. Heb al een paar dagen een 'zware buik' (klinkt lekker logisch hè als je hoogzwanger bent haha) en wat krampen af en toe maar verder niets. Hoewel ik weet dat ik nog rustig 2 en halve week zo kan lopen hoop ik zo van niet. . Ik ben er klaar voor.. Nu beebje nog haha!

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Welkom bij de club :)
    Dat herkennen we allemaal wel denk ik.
    Sommigen moeten lachen als ze zien dat ik mn buik ondersteun met mn handen. Maar stiekem hangt er toch maar 7 kilo aan? Dabis nogal een gewichtje als alle spieren ook nog eens lekker verweekt zijn.

3. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Ik meld me ook graag aan voor de laatste loodjes club! vandaag precies 39 weken zwanger! Al een paar dagen erge last van harde buiken en grieperig (zal wel echte griep zijn) maar ben het wachten ook wel zat aan het worden haha! Sinds vandaag ook meeeeeega moe, futloos, nergens zin in... Afwachten geblazen dus!

4. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Helaas bij mij niet. Maar ik ga zowieso t even aankaarten bij verloskundige. Want ik vind t hierdoor niet fijn dat ik overtijd kom te lopen. Als ze maandag zouden kunnen beginnen met strippen ben ik al blij.en dan mij in week 40 inleiden...??.. Dat zou voor mij al een fijn gevoel zijn. De baby groeit gemiddeld gelukkig dus (nog) niet te groot.

In elk ziekenhuis is t een ander beleid, dat is wel krom.

5. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gek dat ze niet ip 1 lijn zitten
    Ik las hier op het forum ook iemand die gewoon ingeleid mag worden terwijl ze een eerdere keizersnede. Hier dus absoluut niet...

6. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ja das ook eigenaardig ja... Ik hoop altijd maar dat die medische mensen weten wat ze doen. Ze hebben er tenslotte voor geleerd. Ervaring leert dat je toch altijd nog zelf moet blijven nadenken...m;)

7. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig is de kleine niet te groot, lijkt me toch wel een geruststelling :)
    Maar je loopt ook nog bij je vk dus en niet in het ziekenhuis? Hier zowel vk als gyn, maar alleen omdat ik zoveel stampei maakte (wil echt heel graag een thuisbevalling zo lang ik en vk dat verantwoord vonden) en dus tot max week 38.
    Maar goed, zoals je zegt: vooral ook zelf nadenken en je inlezen.

8. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Pff vreselijke buikpijn hier zodra ik sta. Wanneer ik dan op de bank lig zakt het na een tijdje weer af.
    Ik herken het niet van mijn vorige.. indaling? De pijn is dusdanig erg dat ik echt even moet stoppen en puffen terwijl ik naar de wc probeer te schuifelen.. :)

9. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Misschien veel gedaan vandaag? Of anders indalen denk ik.

10. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik heb vandaag juist erg weinig gedaan haha. Ik was moe en depri dus heb veel tijd op de bank doorgebracht.
    De rest van de avond blijf ik maar op de bank liggen denk ik. Afgezien van de bezoekjes aan de wc.

11. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Herken het. Al 2 dagen last van.
    Bijna de neiging om dan maar te blijven rondlopen in de hoop dat die buikpijn het serieuze werk word ;)

Afwacjten wat er verder gebeurd. Zou zeggen blijf lekker zitten. Maar daar word je ook zo lamlendig van.

12. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Al 2 dagen :$ gelukkig komt mijn moeder morgen om ons zoontje te vermaken dus dan kan ik lekker rustig aan blijven doen.
    Ik heb niet de neiging om te blijven lopen want de pijn is ongeveer gelijk aan de echte weeen in het begin bij mijn eerste, pfff :) ik ga zoveel mogelijk mijn rust pakken

13. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Als je nog wat slap nosig hebt ;)
    Kan wel een uurtje missen. Slaap alles bij mekaar toch 10 uurtjes. Snachts 6 a 7 en de rest verspreid over de xag. Maar merk pas dat ik heb geslapen als de tijd ineens verder is of de serie is 3 afelevwringen verder.

Lig nu half uur op bed. Maar de buikpijn zakt niet, wat gister wel was. Heb vriend ook weggestuurd met de auto. Hij wilde fietsen, maar ik vond dt ie geen biertjes mocht. En ik zeg dat niet zo maar. Dus wie weet.

Vinden jullie het lastig om je partner naar huis te moeten bellen of wakker maken? Ik wil niet voor niets bellen, maar ben ook weer bang dat ik te laat bel en het ineens heel snel moet.

14. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Scorpio,
    Klinkt wel als weeën. Hopelijk worden ze regelmatiger.

Moniek,
    Ook spannend! Ik vind het niet gek als je je vriend belt maar ik zou nog even wachten tot ze iets regelmatiger komen. Maar doe wat je gevoel zegt he. Het is je eerste. Ik zou mijn man dan ook direct bij me willen hebben!! Nu ben ik iets meer nuchter daarin.

15. KilleLove2

KilleLove2 Actief lid

14 aug 2015
    130
    2
    18
    Belgie
    En iedereen blijft zen pijntjes hebben :cool:. Vraag me toch af wie het eerste zal zijn waarbij het doorzet. Na heel veel pijn in men heupen etc ben ik vandaag moe en op. Maar geen echte indaling of iets gevoeld vandaag dus denk niet dat ik dit weekend mams wordt. Het is allemaal veel te stil en kleintje beweegt nog mega veel. Zal mss toch nog 10 september worden of langer grrrrrrrr ik haat wachten iemand ideetjes om weekend door te komen met dochter lief????

16. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Vind het wel moeilijk hoor. Begin langzaamaan aan timen te denken. Maar wanneer start ik die? En is het wel een wee of gewoon wat kramp? Want voel mn buik niet echt hard worden als ik mn hand er op leg. Of is het de kleine die even tegen de buitenwand(?) Aan duwt? Maak ik het erger door er op te letten? Is het niet slimmer om afleiding te zoeken? Maar wat als ik afleiding heb en niet oplet, waardoor het zo ineens snel gaat.

Zoveel onzekerheden. Ze zeggen dat je weeën echt wel herkent. Maar ik heb nog altijd geen idee wat ik kan verwachten. Het voelt nu als ongikrampjes die soms uitstralen naar mn rug. Oke soms krampjes en soms krampen.

Ik wacht rustig af. Even mn gedachten los gooien hoor. Zo een bakje pepernoten pakken en mn boek er bij. Misschien dat mn hoofd dan minder alle kanten op vliegt.

17. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    De constante pijn is weg en komt nu met vlagen maar wel onregelmatig en de laatste is inmiddels al een tijdje geleden. Maar ik kan weer lopen! :D behalve op het moment van kramp dan
    Ik was net bellen aan het blazen voor mijn zoontje, voelt het ineens alsof ik in mijn broek plas. Natte plek in mijn ondergoed dus ik even nieuwe aandoen. Daarna nog even weer bellen blazen, gebeurd het weer.
    En toen ik besloot het te willen opvangen komt er natuurlijk niks meer ;)

Moniek, hmmmm pepernoten... Heb ik nu ook zin in! Maar ik heb net een donut op, ook lekker :p
    Als je merkt dat er regelmaat in zit kan je altijd gaan timen, maar als de krampjes nog licht zijn is wat afleiding misschien ook wel fijn.

18. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Oeh. Dat klinkt als gevroken vliezen! Als je ej onderbroek nog niet in de was hebt gedaan, kan de vk daar ook misschien iets mee.

Donuts . Oooooh lekker ^.^

19. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Scorpio en Moniek! Hopelijk morgenochtend babynieuws!

20. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Spannend dames! Ben benieuwd of t bij jullie doorzet!

Deel Deze Pagina