Ja precies. Zo dichtbij en toch zo ver weg. Deze week al 4x in bad geweest. Lekker ontspannen, maar ook dat helpt niet. Gezellig maken met de vriend werkt ook niet. Het is al moeilijk om iets van zin te kweken, de rest is bijna onmogelijk, zelfs mn handje laat me in de steek :'). Libido ligt lager dan t vriespunt ben ik bang. Wat voor bakerpraatjes hebben we nog meer? Pittig eten.. halloo maagzuur! Bitterlemon... hallloo boeren en maagzuur. Voetreflexmassage... telt kietelen ook? Veel bewegen... ja dat helpt wel eigenlijk. Beetje jammer dat het alleen heel zwaar is. Tepels stimuleren... draai me suf aan die knoppen. Verder helpt het hier ook om te veel prikkels te krijgen. Waardoor ik gestresst raak. Maar of dat nou zo positief is?
Internet zegt dat actieve darmen de baarmoeder stimuleren. Dat klopt hier ook wel. Helaas dat ik die overactieve darmen alleen krijg door melkproducten te nemen, wat mn darmen weer flink beschadigt ivm intolerantie.
Hier ook alles rustig. Droomde vanmorgen wel dat de bevalling begon. Was gewoon teleurgesteld toen ik wakker werd en er achter kwam dat het maar een droom was.
Hier ook nog geen verandering.. Morgen uitgerekend en ook afspraak bij de verloskundige, vorige keer zei ze dat ze dan ging kijken of ze het einde vd week kon strippen, maar van mij mag ze het morgen wel meteen doen Huis-tuin-keukenmiddeltjes... Tja, gisteravond hebben we het samen nog gezellig gemaakt maar niks gedaan. Verder hobbel ik gewoon rond. Qua beweging laat ik gewoon de hond uit, wel een kleiner rondje omdat verder lopen niet meer lukt. Fietsen gaat beter en als het droog is ga ik wel zo veel mogelijk op de fiets weg als het iig gaat qua afstand. Verder ananasharten, bitterlemon daar begin ik niet aan.... Gewoon geduld hebben.... Zucht!
Hier ook alles rustig helaas. Vanochtend wat gerommel en slijmprop, maar zette niet door en nu met volledig rustige buik op de bank House of Cards aan het kijken. Morgenochtend afspraak ziekenhuis, ben benieuwd of ik al inleidbaar ben. Geen huis-tuin-en-keukenmiddeltjes waar ik voldoende vertrouwen in heb om me te storten op ananasharten etc, blegh Zou Scorpio eigenlijk al bevallen zijn?
Ik ben gister ochtend bevallen zat al op de 9cm toen ik aankwam in het ziekenhuis haha. Beetje te lang gewacht
Badje was fijn. Weeïg gevoel is niet echt weg maar ook niet sterker geworden. Ben benieuwd wat de nacht brengt. Waarschijnlijk gewoon slaap.. Morgen naar verloskundige. Ben benieuwd..
Gefeliciteerd Scorpio. Hier nog steeds niets wordt steeds rustiger voor mijn gevoel. Hoewel baby nog lager is gezakt. Ben alleen veel meer moe als voorheen. Mmmm stilte voor de storm ?
Ik zou ook graag meekletsen! Hier nu 37.4 en op 35.5 slijmprop verloren en sindsdien alleen maar valse start weeën gehad.. om doodmoe van te worden! Vandaag wilde de vk een strippoging doen omdat ik toch al voorwerk heb 2 weken lang en 1 cm ontsluiting maar helaas daar was het net te krap voor dus is het niks geworden.. waarschijnlijk woensdag even een slaappil ophalen en nemen want overdag en snachts voorwerk en een 2.5 jarig draakje inhuis die momenteel de heftige peuterpuberteit doormaakt is geen lekkere combi. Bij mijn zoontje bedrust gehad vanaf 20 weken ivm harde buiken en nu bij bib gestopt met 26 weken gelukkig geen bedrust hoeven houden maar mocht niet meer werken. Hoop morgenochtend op babynieuws voor een van jullie Weltrusten of tot vannacht dames!
Gefeliciteerd scorpio. Hier niet veel huis tuin en keukenmiddeltjes behalve manlief misbruiken in de slaapkamer 😉 vind ie gelukkig niet erg alleen of het zin heeft... Beeb komt volgens mij wanneer die zin heeft en ik geloof zomaar eens dat dat nog wel eens even kan duren. M'n bekken hebben het inmiddels ook echt begeven. .ik lijk wel een oud wijf als ik loop.. en die slapeloze nachten.. Maar goed niet klagen maar dragen ofzoiets .. succes allemaal dames. . !
Gefeliciteerd! Hier op wat krampen en rugpijn na rustig.. Alleen kom er net achter dat ik een aambei heb... Iemand goede tips om hier vanaf te komen?
Hoe voelt een echte wee? Ik heb nu iedere keer zo'n kramp gevoel onder in mn buik, en richting mn vagina. En mn onderrug. Niet constant maar echt met vlagen
Kel1989 ik hoop dat die pijn onderin een beginnetje is. Zo gaat t bij mij al dagen, dus ik ben geen goed voorbeeld. Wat betreft je aambei; na elk toilet bezoek even met een nat doekje 'koelen' en als t lukt zachtjes terug duwen. En een zalfje halen bij de drogist/apotheek. Als je hem nu al hebt dan zal hij na de bevalling er ook zijn. Dat was mijn ervaring iig. Er zijn ook pilletjes ervoor geloof ik. Maar das heb ik geen ervaring mee. En als ze erg in de weg zitten of blijven even naar de huisarts om ze weg te laten halen.