Zelf lig ik nu doodmoe en klaarwakker naar m'n meissie te kijken 😍 Heb het koud ! Heb naweeeen ( geloof ik) En ben uiteraard nog steeds overdonderd .... Ben toch nog aant na genieten en aan de horror aant denken van vandaag Wat was het toch gaaf zeg toen m'n zoontje kennis kwam maken met z'n zusje... Fantastisch Straks ff vragen of ik neusspray mag gebruiken Ben flink verkouden aant worden Nou meiden hou jullie taai Ik ga weer ff foto's kijken 😍😍😍
Annelisa, Super bij jou zit er al meer schot in de zaak!! ben benieuwd! Verder bij mij weinig aan de hand. Nu net wakker geworden van een zeurpijntje..maar das niks nieuws.
Qua opmerkingen van anderen in mijn kringetje word ik er ook gek van. Dan krijgen ze van die grote ogen; "loop je nu nog rond?!" Uhm. Ja ik ga ook niet dood ofzo...
Ahhh Priscil, heftig allemaal hoor. Bizarre bevalling zo voor jou. Tazzy, toch had jij ook bloedverlies en slijm toch ? Laat vast niet lang op zich wachten!
Priscil, lekker he dat gevoel?! Al die ellende van de bevalling,dat gevoel ebt wel weg, en dan blijft t gevoel van geluk van je kindjes.
Annelisa, ja ik heb ook slijmerig bloedverlies, nog steeds.ik had gehoopt dat bij een derde kindje alle symptomen wat sneller op elkaar volgden.. Zijn bij jou de weeën al wat frequenter???
Ja, om de 5/6 minuten en dat bij zo weinig ontsluiting vind ik wel eng, hoe lang moet dat wel niet gaan duren.
Ja dan ben je flink aan de gang. En dat had ik bij de eerste ook. Ik had al uuuren weeën maar er gebeurde niets daar beneden. Zo frustrerend! En je word er zo moe van. Lukt t nog om afleiding te zoeken? Dat scheelt ook. Ik weet nog dat ik zo blij en gespannen was dat de bevalling begon dat ik al snel stil zat/lag wachtend op de volgende wee. Ik hoop dat als t nu nog eens begint bij mij dat ik wat langer rond kan lopen.
Vanavond was m'n mama er dat was wek heel fijn. Nu ligt ik inderdaad steeds te wachten. Hoe lang heeft het toen uiteindelijk bij jou geduurd ??
Uhm alles bij elkaar 16uur. Ik heb toen van 23:00 tot 04:00,de weeën thuis kunnen opvangen.Daarna naar t ziekenhuis voor ruggeprik. En die werd ook pas om 9uur gezet. Opzich vloog de tijd voorbij. Je zit op gegeven moment helemaal in jezelf gekeerd.
Spannend zeg! Hier al heel de nacht wakker. Gisteravond kreeg ik last van mn onderrug.. Echt menstruatieachtige krampjes en vannacht ook in mn onderbuik. Nu weer rustiger. Baby wel erg druk deze nacht
Kel. Irritant he, dat 'net niet' doorzetten gevoel. Ik zit ook weer even op de bank met menstruatie pijntjes en kop thee.
Wat spannend zeg ! Sterkte !!! Wel fijn hoor zo'n drukke baby in je buik Al houd zeker ook wel uit je slaap Sterkte
Ben nu wel nieuwsgierig Priscil. Waardoor hebben ze besloten om zo snel tot een ks over te gaan? AnneLisa. Hoe gaat het nu? Al wat opgeschoten vannacht? Brrr. Pijn in mn heupen en mn onderrug. Werd vannacht wakker van een zeer pijnlijke steek. Maar denk niet dat er vandaag wat gaat gebeuren. Word eerder moe van ale die krampjes dan dat enthousiast.
Het is een heeeeel lang verhaal ik ga het ff van m'n whats app kopiëren Gister om half 11 had ik Eem afspraak bij de vk ik werd eigenlijk door een vk in opleiding geholpen in de praktijk ... Ik zei nog ja is goed maar ....... Ik voel d'r bijna niet meer dus graag wel ff overleggen met je collega .... Die zei al joh ga naar het zh.... Waarschijnlijk gaat alles goed tis maar 1 op de 100 waarbij ze moeten ingrijpen maar beter een x te veel dan te weinig Naar zh ... Daar aan de ctg kwamen er ineens 3 mensen aan Stormen ... D'r hartje tikte al te veel op 1 lijn d'r zat te weinig beweging in op de monitor en toen maakte die ineens een dip naar beneden en nog een paar keer ... Dus meteen scheuren Naar de ok en binnen to time was ze geboren ... M'n was was er niet bij.. Maar dat kom me niet boeien .... Ze moest d'r zo snel mogelijk uit ... Nu gaat het goed ... Ze weten niet waarom ze het zo slecht had in m'n buik ... De navelstreng zat om d'r nek maar niet te strak En ze had in het vruchtwater gepoept . Maar wat nou de rede precies was. ???? Geen idee ! Pfff heel verhaal maar man wat ben ik blij dat ik op tijd was Zo onwerkelijk Om 10.56 belde ik m'n man vanuit de auto dat ik Een ctg kreeg Ik zei nog ! Geen paniek Om half 12 belde ik m weer van joh ze gaan me misschien houden of inleiden om 11.39 belde ik kom snel !!! Keizersnee Om 12.06 was ze d'r Zo heftig !!! Gelukkig waren de artsen en verpleegsters zo lief en meegaand M'n man zei nog tegen de arts van joh voor ons is dit schikken ! Voor jullie is dit vast normaal Neeee zei ze als dit te vaak zo gaat dan had ik dit werk niet kunnen doen Ik ben benieuwd hoe ik dit ga verwerken ik ben zoooooo blij Maar had bij m'n zoontje ( top bevalling) al zoveel kraamtranen Dus nu zullen de tissues echt niet aan te slepen zijn Ben nu echt doodmoe kan niet slapen Heb heftige naweeeen Maar o wat is ze lief en mooi en wat ben ik trots ! En als ik dan terug denk aan het bekkie van m'n zoontje 😍
Brr priscil! Wat een verhaal! Gelukkig luisterde je goed naar jezelf en is het zh ook gelijk gaan handelen. Nu even goed uitrusten en bijkomen en vooral.... GENIETEN!
Nou ladys met voorwerk en weeën breng ons wat babynieuws vandaag! Hier hoop ik ook zo dat het gaat beginnen ben er klaar mee... al.voorwerk vanaf 35 weken incl.bloed en slijmverlies dus je zou haast zeggen... vandaag 38 weken. Wie weet
Goedemorgen meiden, spannend annalisa. .Hoe gaat het nu? En tazzy zet het nog door of was er weer een valse start? Ik heb weer een k*t nacht gehad. Was altijd een rugslaper maar omdat de kleine op m'nbloedvaten ligt gaat dat niet meer. Nu dus vverplicht op m'n zijkant maar mn bekken doen dan zoveel pijn.. ik ga vandaag bij de vk ook aangeven of dat wel normaal is. Heel veel steken in mn bekken gehad vannacht maar tis dan soort onmogelijk om steeds in en uit bed te gaan.. niet klagen maar dragen...Blablabla! Gelukkig komen er vanmorgen en vanmiddag 2 vriendinnen een bakkie doen. . Ff lekker afleiding en verder maar maximaal poetsen ( mn huis is nog nooit zo schoon geweest).. vandaag hopelijk babynieuwsvoor een van ons! Sterkte, hou je taai en zet hem op!