Moniek.. ik wil jou wel omduwen maar wie duwt deze op haar rug liggende schildpad dan om? 😉 vanmorgen toen m'n broer binnenkwam heeft ie me eerst een tijdje uit zitten lachen.. ( ik loop alsof ik een bal tussen m'n benen heb vanwege m'n bekken).. heb hem daarna even getrakteerd op alle 'laatste loodjes kwaaltjes' want zij krijgen in februari hun eerste beebje... Toen was tie snel uitgelachen haha! Vanavond is ml weg dus ik en mijn hormonen gaan heerlijk languit op de bank tv kijken ...Samen met een zak chips, warme chocomel, m&ms of chocoladespritsen. .. en misschien wel allemaal..tegelijk! '*zucht ik ben het zo zat...'
Annalisa: Gefeliciteerd, geniet er van Babynijn: Hoe was het bij de verloskundige?? MoniekJ: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Had een mooi verjaardags kado geweest vandaag... Vier je je verjaardag ook vandaag? Kim: Beterschap Killelove: Balen, hopelijk zet het vanavond nog door!! Hier vanmorgen bij de verloskundige geweest. Kleine meid is iets ingedaald maar ligt nog niet vast. Dus nu ook belinstructie gekregen, wanneer mijn vliezen breken. Had zo het gevoel dat ze eerder zou komen.. Daar kom ik nu dus op terug!! Maar ze mag nog even blijven zitten want ik heb nu een koortslip :x Normaal al een hekel aan natuurlijk, maar zou het nu zo erg en eng vinden.... Verder erg last van mijn bekken en gerommel in me buik is zeker aanwezig! Harde buiken zijn wel wat pijnlijker geworden, dus hopelijk zit ze snel vast in mijn bekken!! Hoop meiden overtijd al!! Veel succes, hoop echt dat het opschiet voor jullie. Zelf lijkt het mij ook vreselijk om overtijd te lopen..
Mn moeder zei dat ik ook zo liep. Maar ik voel er helemaal niets van. Merk alleen dat ik heel onstabiel sta en flink wankel als ik beleefd met mn benen divht ga lopen. Op de normale manier dus. Jaaa. Vanmiddag zijn de nodige bevallings verhalen al over tafel gegooid. Ik blijk een mmm-kindje te zijn geweest. Vanavond komen vrienden, dus gelukkig andere onderwerpen. Weet je wat het iz. Nu snappen we wel onze beebjes als ze gaan leren rollen. Het is gewoon echt super zwaar als de spieren niet mee willen werken. Oooh Mama2be. Dat is wel het beste plan ooit! Geniet er maar lekker van. Geef die hormonen lekker de schuld. Die kilos hangen er toch al aan dus dat beetje extra kan er ook nog wel bij :') . En je moet ergens je hormonen mee in bedwang houden ^.^
Ooooh die koortslip! Hier word mn plekkie al rood, maar nog geen blaasjes. Hou m hart vast hoor. Want zodra die koortslip er is, wil ik gerust 3 weken over tijd lopen. Zolang ie maar weg is, lijkt me een hel om de kleine niet te mogen kussen en knuffelen. Hopelijk ben je er weer snel vanaf!
Gestript vanmiddag. Ik had al 1 cm. Hij heeft er 2-3 cm van kunnen maken! Netjes dus. Erg last van harde buiken nu. Hopelijk zet het door!! Ik moet zeggen dat ik wel ineens heel zenuwachtig ben voor de bevalling. Ook meteen planning gemaakt voor keizersnede. Mocht het niet voor die tijd op gang komen (wat ik niet verwacht). Woensdag 16 september! Ik ben dan 41+4. Strippen was naar maar te doen.
Ben blij dat t strippen meegevallen is voor je babynijn. En mooi dat je er sowieso wat cm's mee opgeschoten bent! Ik hoop dat je snel de echte weeën krijgt nu je overtijd loopt. Dan zijn de kansen van t slagen van strippen toch wat groter.
Nog niet zoveel. Wel heel onrustig gevoel in buik. Maar goed het kan prima ook pas vannacht komen. Ik ben blij dat ik iig al 2-3 cm heb. Scheelt weer haha en heb daar weinig voor hoeven te doen Hopelijk gaat de rest ook vlot. Oja ik had wel net mega diarree. Dat heb ik echt nooit. Echt onsmakelijk maar echt water. Voorteken? Duimen jullie mee?
BabyNijn ik duim voor je.. diarree is vaak wel een teken..je darmen willen schoon zijn voor de bevalling. Succes meid!
Annelisa, gefeliciteerd met jullie dochter! Is alles goed gegaan? Babynijn, dat klinkt heel goed!! Ik duim nog harder voor je. Voor alle dames bij wie het rommelt: Ik had al eens gehoord dat als je gaat douchen en de weeën zakken af, dat het dan voorweeën zijn. Maar toen ik dus twijfelde of ik echte weeën had, belde de beste vriendin van mijn schoonzusje (die is vk) me op en vertelde me dat ik nu meteen moest gaan douchen, heel warm en heel lang. Dat zou het alleen maar verder opwekken als het inderdaad weeën bleken te zijn. Dat heb ik gedaan en elke keer als ik onder de douche ging staan dan werden de weeën echt flink heftig en kwamen ze heel snel achter elkaar. Misschien een tip voor jullie?
Krijg nu al telkens onder me donder als ik lang en warm douch.... Maar dat had ik vorige week ook telkens in douche kreeg ik weeën als ik eruit ging stopte het.....
Dat had ik dus de dag van de bevalling ook, maar die vriendin van sz zei dat ik echt heel lang moest blijven douchen. Minimaal 45 minuten en dan zo warm mogelijk. En telkens als ik er onder weg kwam dan zakte het wel een beetje af, maar dan had ik ipv van om de 4/5 minuten nog maar om de 10 minuten weeën (en dit is eigenlijk ook zo doorgegaan tot aan volledige ontsluiting). Toen de weeën echt een beetje krachtig begonnen te worden (na 3e keer douchen die dag), bleek ik al 5 cm te hebben en weeën kwamen best onregelmatig om de 10 à 12 minuten, maar wel heel krachtig en hielden best lang aan (zo'n 2 minuten).
Duim mee voor je BBabynijn! Oke. Ik snap je verhaal niet, ben moe dus dan is denken echt moe. Zo lang mogelijk en warm mogelijk. Dan worden de weeën onder de douche freuenter, maar daarna zwakt het af. Maar als je het vaak genoeg doet, dan werkt het wel versnellend. Hmmm klinkt interressnt.
Hier ook weer een rustige nacht.. Acupunctuur tot nu toe niks gedaan dus moet binnen 48 uur wat gebeuren.. Ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn lijf me in de steek laat en de baby lekker groot laat groeien Zodat het straks niet past.... Babynijn .. Wat is de reden ook alweer dat ze bij jou een ks gaan plannen volgende week? Ik krijg steeds minder vertrouwen weer en zit serieus te denken om volgende week ook maar aan te geven dat ik een ks wil!
Goedemorgen, hier ook nog steeds formaat mobiele rotonde! Hopelijk vordert het snel bij je babynijn! Als ik al normaal warm douche word ik soort al helemaal gek...die hitte en stoom pff. . Sinds ik zwanger ben staat de douche deur dus ook helemaal open omdat ik het idee heb dat ik anders van mn stokkie ga.. ik kijk zelf erg uit naar maandag.. Hopelijk werkt het strippen maar ik vind ook bang dat ik me dus helemaal daar aan vast ga klampen en er uiteindelijk niets gebeurd. . Zou leuk zijn als beebje dit weekend bedenkt dat het maar eens tijd word maar ik geloof er niet zo in. Probeer me ook voor te houden dat ik nog niet overtijd loop dus ergens ook het recht niet heb om te 'zeuren'. Vandaag komen iig m'n schoonouders weer terug van vakantie ( zaten in nl) en m'n vader en zn vriendin zijn ook weer in Nederland (zaten een weekje in België ).. ook wel weer een lekker idee. Hormonaal valt er nog wel een bommetje vandaag denk ik zo.. heb m'n moeder deze zwangerschap erg gemist maar het steeds een beetje van me af proberen te schuiven, maar hoe dichterbij de bevalling hoe lastiger ik het vind.. ( m'n moeder is overleden toen ik 18 was 6.5 jaar terug ) denk dat ik haar straks als beebje er is ook zo zal missen.. Pff. .Dit word m'n dag hoor.. meiden succes en heb weer geduld vandaag!
Ik heb vorige keer een ks gehad (spoed, na persen kwam ze nog niet eruit). Ze leiden hier niet in ivm eventuele kleine kans op scheuren van baarmoederlitteken. Dus we hebben vast een datum geprikt voor als het niet zelf op gang komt. Ik ga er vanuit dat het nog wel zelf komt, net als vorige keer. En anders wordt ie woensdag gehaald. Je kunt zeker niet zomaar kiezen voor een ks trouwens. Wel heb ik gezegd niet tot 42 weken te willen lopen. Vooral ivm grootte van het kind (4 kg ongeveer) en de (voor mijn gevoel) steeds kleiner wordende kans op een natuurlijke bevalling. Dus hier nog maximaal 4 nachtjes..... Maar ik hoop echt nog altijd op een natuurlijke manier