Ja ik mag ook voor ks kiezen vanwege eerdere ks.. Ik weet eigenlijk niet het beleid van inleiden na eerdere ks hier.. De gyn begon vorige keer wel over eventuele ks.. Naja hoor het dinsdag wel.. Bij mij werd baby steeds klein geschat maar afgelopen keer was het ineens 3700! Dus nu maak ik me zorgen.. Al zeggen metingen op deze termijn niet alles natuurlijk..
Breek even in. Hier ook koortsuitslag terwijl schoonzus op punt bevallen staat. Ben meteen bij eerste tekenen extra vitamine c gaan slikken en gaan koelen met ijs. En het heeft gewerkt. Heel klein plekje. Gedachte is dat het virus warmte en vocht nodig heeft om te groeien. Daarnaast deppen met watje/ staafje met alcohol. Droogt het sneller uit. Sterkte meiden! Overtijd lopen is heel naar, maar ze komen er echt uit. Mijn dochter kwam ook spontaan nog met 41+6.
Inleiden kan wel, onder strenge controle. Maar hij zei gisteren dat hij het afraadt. De kans op alsnog keizersnede en complicaties wordt vergroot. Ook al staat er toch al een ks op de planning .. ik laat me niet inleiden. Zo'n bevalling is vaak ook weer veel pittiger . Vorige keer al aan de weeenopwekkers gezeten. Het is goed zoals het loopt. Wel mag ik er nog voor kiezen om mijn vliezen te laten breken enkijken watdan komt.... dit overweeg ik nog. Eerst nog even lekker afwachten haha ..
Ik had net mega veel bruin bloedverlies. Echt geen veeg. Voelde iets lopen en hele klodder. Misschien toch slijmprop in combi met bloed door strippen? Nou ja iig heb ik nog altijd een vervelend gevoel in buik... Wie weet zet het nog door!
Zo te lezen staan er voor volgende week een hoop baby´tjes op de planning, leuk & spannend! Hier voor het eerst serieuze voorweeen. Hoop dat ze voor voldoende verweking zorgen zodat ik maandag wel inleidbaar blijk. Vind die week uitstel echt zo schakelen. Heb echt enorm te doen met degenen onder ons die al overtijd lopen. Nog mooier zou zijn als het doorzet natuurlijk Alhoewel mijn moeder hier nu een paar nachtjes logeert om bij te springen en ik een thuisbevalling met haar en de kinderen erbij niet heel erg zie zitten...(kan ze moeilijk de deur uit sturen natuurlijk). Voor de nieuwen, leuk dat jullie meeschrijven!
Hier een rustige nacht achter de rug, gelukkig lekker kunnen slapen en werd pas om 5 uur voor de eerste keer wakker om te plassen! Helemaal fijn! Om half 8 is mijn man gaan werken en is dochter lekker bij me in bed gekropen.. Hoewel ik me net een klimrek voelde kan ik daar ontzettend van genieten en zijn we pas om 9.15 opgestaan, heerlijk! Mijn weekend kan niet beter beginnen! Nu nog hopen dat het weekend nog beter wordt met een baby! Hier weinig krampjes meer, geen slijm, geen gepuf, alleen maar harde buiken. Heb nu al mijn hoop op maandag gezet, dat de baby wel volledig is ingedaald en er dan wel gestript kan gaan worden. We wachten maar weer af.. Fijne zaterdag allemaal, hopelijk met nog wat babynieuwS...?!
Zo, het is weekend en ik verwacht een hoop baby's!! Dus wie gooit hem er het eerst uit!!!??? @koortslip, nog nooit gehad, maar helpen die pleisters niet? Babynijn, klinkt hoopvol. Ik had dat toen in de ochtend en in de avond bevallen.
Goedemorgen! Een beetje laat, excuus! Ik zat gisteren op de tel te lezen, maar reageren.. dat lukt dan weer net niet. Annelisa, gefeliciteerd met je meisje!! Wat leuk dat je haar al in je armen hebt! Geniet, rust en herstel! MoniekJ, Gefeliciteerd met je verjaardag * gisteren*. Heb je nog wel wat leuks gedaan, het gevierd? Leuk om zwanger te zijn tijdens je jaardag! Koortslip.. wat onfijn. Persoonlijk geen ervaringen mee dus weet niet hoe vervelend het kan worden, maar hoop dat ook jij snel hersteld! Ik probeer later/gauw weer verder te reageren. Ik ben zoo verschrikkelijk moe. Mijn ogen vallen al dicht bij dit bericht. Heel stom, dat ik nu ineens bijna geen energie heb. Ik las dat iemand zei dat het nu echt waggelen is en je op exploderen staat, wel hier ook! pff Babynijn; wat spannend zeg! Bruin bloed, zal dat niet een begin zijn van.. wellicht verras je ons vanavond nog met wat heugelijk nieuws. Probeer in tussen tijd goed uit te rusten! Je zal je krachten nodig hebben! Liefs en geniet van de dag!
Spanend Babynijn! Toch weer een stapje dichterbij. Vandaag of morgen komt de vlos langs om mn bloeddruk te controleren. Die zit inrust tegen de 88 aan, dus nog geen ramp maar wel extra in de gaten houden. Heb normaal altijd 70 ongeveer. Ben wel benieuwd wat ze gaan doen als ie nog steeds zo is. Nog meer rust getekend namelujk dat ik mn bed niet meer uit kom. Doe namelijk niet veel meer dan op de bank dutjes doen en series kijken. Koortslip heb ik zo regelmatig gehad dat gewoon op laten drogen sneller gaat dan die pleisters. En de zwangerschapsdementie is weer eveb lekker aanwezig. Die word erger als ik moe ben. Mm moeder dacht dat mn zusje een grapje maakte. Totdat ze gisteren zelfzag dat ik gewoon weg niet snapte dat ik cola in een glas moet schenken als iemand een glaasje cola wilde. Olicha. Lekekr nog energie op doen voordat het echte werk begint. Geef er aan toe, slaap even lekker veel. Nu kan en mag het nog. Hoop dat iedereen maandag weer een eindje verder op weg gehlolpen kan worden, maar dit weekend de kleine er uit poepen is natuurlijk nog beter!
Goedemorgen allemaal, Hier een onrustige nacht, niet zo zeer krampen maar gewoon licht geslapen.. Vanmorgen opgestaan met zeurende onderbuik, harde buiken zijn wel echt gevoelig! Goed teken denk ik dan maar, ze zal wel aan het indalen zijn Ben er wel een beetje misselijk van.. Koortslip heb ik mijn hele zwangerschap niet gehad, nu wel een behoorlijke. Maar deze is ook al weer bijna weg! Ik heb wel de pleisters in huis, maar dat is meer voor als de kleine er is (extra bescherming). Zelf gebruik ik Akolip, dit is doorzichtig spul en droogt ook erg goed in! Iedereen veel succes vandaag!!!!!
Hey dames, mag ik met jullie meekletsen.? Ik ben nu 38 weken en 3 dagen zwanger van mijn 2e kindje. Ik zit thuis vanaf 34 weken en begin me nu wel te vervelen Ben helemaal klaar voor de bevalling, dus ik hoop dat de baby niet meer te lang op zich laat wachten.!
Bloeddruk was weer goed verjaardagsstress. Beebje zit nog goed. Heb het gevoel dat ik ook bij de overtijdclub ga horen. Het idee dat er over max 2 weken een ukkie is. Vind het maar vreemd hoor, kan me er nog niets bij voorstellen. Haaai Esme! Nog even volhouden bijnaaaaa
Hier ook nog alles rustig. Soms wat harde buiken en lage rugpijn. Gelukkig dat je bloeddruk nu weer goed was moniekj.
Hier 70 cupcakes gebakken. Vanavond nog versieren en hup de vriezer in. Heb ik wat lekker voor de kraamvisite. Heb ze bij zoontje ook gemaakt en binnen anderhalve week was alles op. Dus de kast is ook gevuld met beschuit met muisjes. Ook voor de zeurpieten die geen cupcakes lusten
Mmm lekker cupcakes! Leuk idee ook Sinds vanmiddag een super zenuwachtig, opgejaagd gevoel.. Bloeddruk was gister goed
Hier nog altijd weinig. Of nee, wel heel onrustig. Buik continu hard, af en toe kramp onderin (kort en zeer onregelmatig). Eigenlijk vanaf het strippen gewoon een onrustige buik. Ik voel me ook niet lekker. Ben ineens zo op en misselijk en kan amper luchthappen. Nou ja, echt de laatste loodjes haha! Laat het alsjeblieft beginnen! Ik wil mijn mannetje ontmoeten....
mag ik ook met jullie meekletsen? ik ben nu 37 weken en 2 dagen (banner staat 1 dag verkeerd) echt een raar idee dat ze nu 'mag' komen, en ook heel spannend dat het ook echt bijna gaat gebeuren! zo lang kijk je naar dat moment uit, en dan lijkt het een eeuwigheid te duren, en dan ineens is het bijna zover! al een aantal dagen last van kramp in mijn buik, geen idee of dit al voortekenen zijn.. van mij mag ze nog wel heel eventjes blijven zitten! haha
LPMS krampjes zeggen helaas niet altijd wat... Ik heb dat al 4 weken en nog steeds geen baby. Al hoop ik voor jou dat het anders zal lopen. Maare Tuurlijk mag je mee kletsen! Welkom!
nee inderdaad, ik heb ook nog niet het idee dat 'het' is begonnen. alleen toch ben ik bij elk krampje wel allert. dit is mn eerste kindje dus ik heb geen idee wat ik kan verwachten
Haaai LMpS. Tja. Bij de 37 weken is ineens elk krampje een voorteken. Hier ook al 2 weken op en af last vn krampen en soms ook echt wee achtige, maar ukkie heeft alle tijd. Ladies. Iemand die begrijpt wat ik nu probeer uit te leggen? Het zit namelijk zo dat ik het gevoel heb alsof ik open sta downunder in het niddeb.