Haiii! Mag ik me ook melden hier? Ik ben vandaag 37 weken, dus het einde komt langzaam in zicht.. De eerste van 'ons bevallingslijst groepje' is momenteel aan het bevallen met 37/3 dus krijg behoorlijk de kriebels nu.... Ik heb nog een klein to do lijstje en krijg nu enorm de neiging om dit per direct allemaal af te moeten hebben..
Dat herken ik echt! Toen ik 37 weken was, kwamrn fe eerste babys er ook al uitgefloept. En dat samen met de rommelingen bij mij, zorgde er voor datbik behoorlijk ongeduldig werd.
Zo weer even vijf bladzijdes terug gelezen, gaat snel! Helaas nog geen zondagskindjes... Dinsdag schijnt de dag te zijn dat de meeste baby's geboren worden: 15-9-'15 is een prachtige datum, wie tekent zich in? Wat naar alle dames met bekkenklachten, lijkt me zo beperkend. Sterkte! Hier de zenuwen voor morgenochtend, dan wordt weer gekeken of ik inleidbaar ben na een week uitstel. Hoop het zo! De jongste is zaterdag jarig en de oudste gaat donderdag voor het eerst wennen op school, dus twee belangrijke dingen waarvoor ik dan graag weer thuis wil zijn. Bovendien knijp ik hem een beetje voor de grootte van deze baby, zoons waren 4 en 5 pond en deze wordt op 8 pond geschat Dat wordt natuurlijk ook niet minder...
Pracht datum Alhoewel ik opbdit koment elke datum prima vind. Oef! Dat is nogal een verschil. Ach. Jij kunt dat!
Dinsdag 15-09 ben ik uitgerekend, dus dat zou zeker een mooie datum zijn. maar alles daarvoor is goed hoor. Kim spannend, ik hoop dat je morgen goed nieuws hebt. 8 pond! Jeetje...dat is hard werken tijdens de bevalling. Gelukkig een schatting, dus t kan wat lager uitvallen.. Als strippen komende week voor mij niks doet zit ik te twijfelen of dat ik voor inleiding wil gaan. (Ivm zwdiabetes) ze vinden mij geen risico met overtijd lopen omdat kindje gewoon groeit en mijn waarden ook goed zijn met dieet. Maar toch voelt t niet goed overtijd lopen.Maar dat inleiden lijkt me toch ook best heftig. Ik hoop dat strippen wat doet...
Ook mijn uitgerekende datum de 15e. .. ik teken ervoor haha!spannend Kim. ..Hopelijk weet je mogen meer. Ik zou zo mega balen als ik morgen niet gestript kan worden ivm nog geen ontsluiting. .keihard hopen dus.. zei vandaag nog tegen manlief dat ik niet kan wachten op de weeën, laat maar komen.. mooi trucje van de natuur hè. . Dat je dus echt uitkijkt naar de weeën of gebroken vliezen! 😂 straks praat ik wel anders. Ik heb het overigens overleefd..15 minuten heen en 15 minuten terug naar m'n schoonouders gelopen..voelde als een ware marathon maar tis wel mooi gelukt! Straks maar eens de keukenprinses uithangen en vanavond lekker relaxen op de bank!
Vraagje. Ukkie beweegt nog goed de hele dag door. Maar voel dat eigenlijk meer als ik mn handen op mn buik heb dan gewoon zo. Snap dat ze geen grote bewegingen meer kan doen, maar dat is juist het enige wat ik zo voel. Echt verplaatsen doet ze sowieso niet, alleen de kont in mn ribben gooien of tegen mn blaas drukken. Placenta ligt voor en heb een isolatielaagje. Dat scheelt ook wel. Nu weet ik niet of ik wat beter moet opletten of dat het goed zit. Bij vk is hartslag goed en beweegt ze ook steeds zodra er gevoeld wordt.
Ja de 15e vind ik ook een hele mooie datum!! Hihi Moniek ik voel ook niet de hele dag door een drukke baby ofzo.. Heb wel dat ze wat vaker momenten heeft dat ze me zowat uit elkaar lijkt te trekken. Hele voetjes zie je uit mn buik steken.. niet erg prettig.. Had ik bij mijn vorige dochter niet zo extreem hoor. Daar had ik het precies zoals jij omschrijft. Alleen wanneer ik me er echt op ging focussen voelde ik haar bewegen.. Ik denk dat het wel goed zit hoor Moniek maar ik heb ook wel eens momenten dat ik twijfel of alles goed is..
Nja. Ben dus een wilde baby gewend, die mn buik op en neer liet gaan als een storm. Nu is ze dus rustiger, meer zoals het gemiddelde zeg maar Maak me op zich geen zorgen. Vooruit soms dan. Als ik in een drukke omgeving ben, is de kleine ook druk. Reageert heel erg op mijn omgeving eigenlijk. En aangezien ik zelf snel overprikkelt ben en veel stille ruimtes op zoek, is ze ook rustig. Oke. Mn verhaal kwijt. Me eigen weer tot reden gebracht Ik ben weer tevreden.
Hè moniek, ik heb juist een hele drukke beeb. Al vanaf het begin af aan trouwens. Zelf de vk zegt het. Mijn placenta ligt ook voor. Maar ze zei afgelopen tijd wel steeds daf de beeb minder druk kan worden dit normaal is omdat het mind er ruimte heeft . Enne. . Bij twijfel gewoon bellen hè. .Daar zijn ze voor! Wat mij beeb ook lekker laat stuiteren is een muziekje op mn buik leggen als ik op mn rug ligt. Dan word het er binnen 1 minuut van afgekickt haha, wie weet werkt het bij jou ook meid!
Hoi dames, Het is nog altijd rustig. Ik voel me wel echt heel anders sinds de strippoging vrijdagmiddag. Ik heb regelmatig last van harde buiken en af en toe menstruatiekramp. Verder staat mijn buik veel strakker en lijkt hij groter. Maar vooral ben ik echt ineens ontzettend moe. Dus ik kan eigenlijk momenteel alleen maar klagen haha. Gisteravond ben ik de slijmprop verloren. Inclusief een heleboel bruin bloed. Daarna niks meer. Ik had goede hoop, maar werd wederom weer teleurgesteld wakker. Ik weet dat het elk moment kan en dat het niet abnormaal is om 41 weken te passeren, maar pff... Als hij er vannacht niet aankomt bel ik morgen het ziekenhuis om mijn vliezen te laten breken (laatste optie om het op gang te wekken... Inleiden doen we niet ivm eerder ks). En anders wordt het een ks. Lang kan het niet meer duren, maar ik hoop toch zo dat ik het zelf mag proberen net als vorige keer. Het zou toch zuur zijn als dit de reden van ks is? Dus meiden, nog altijd in afwachting! Ik krijg nu ook hoofdpijn steeds... Loop dus echt op mijn eind! Oja en babyboy beweegt nog best flink. Hoe die het doet weet ik niet... Amper ruimte!
Oké 15e it is! Moniek, hier ook een baby die rustiger is dan ik gewend was. Van de week zelfs ctg gehad, omdat ik me ongerust was. Was prima en volgens verwachting aldus zh, ze slapen steeds langere perioden achter elkaar en hebben geen ruimte meer voor woeste bewegingen.
Hee meiden, Hier in het begin meegeschreven maar alles even op een lager pitje omdat zowel de opa als de oma van mijn vriend in 3 weken tijd is overleden. Heb wel meegelezen maar had de puf niet om te reageren. Hoop dat ik weer mee mag schrijven. Loop gelijk met jou MoniekJ. Begin het ook flink zat te worden. Last van mijn bekken. Als ik op de bank zit doet het pijn, en in bed liggen is ook een ramp. Ik MOET wel omdraaien anders gaat de ene of de andere heup zo'n pijn doen. Ik had ook erg last van maagzuur maar neem nu standaard voor het slapen een maagzuurremmer in en dat werkt echt heel goed. Neem ook extra magnesium want ik werd elke ochtend wakker met kramp in mijn kuit. Dus lekker aan de pillen. Bij mij begint het ook te kriebelen want mijn stiefzusje die 5 dagen voor mij was uitgerekend is afgelopen vrijdag bevallen. Vind het voor mijn peuter ook rot dat ik weinig kan. Hij is niet altijd tevreden met spelen in de tuin maar buiten spelen lukt gewoon slecht. De gastouder heeft 3 weken vakantie (al 2 achter de rug), zal zooo blij zijn als die er weer is! Babynijn: ik hoop voor je dat je vannacht of na het vliezen breken gewoon gaat bevallen!
Hallo dames, Kan ik ook nog aansluiten? Het is zo rustig in ons andere clubje.. Ik ben 39.1 zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is ruim 2 jaar, vrolijk, eigenwijs enmet het zindelijk worden overdag heeft ze twee weken geleden gelijk besloten dat slapen overdag dan ook niet meer hoeft. Met de dikke buik en behoorlijke BI niet altijd even handig haha.. Ik vind de laatste weken dus ook best pittig maar ook nog zo bijzonder. Dinsdag ben ik jarig dus voor mij een goede reden om voordelen te zien in overtijd te lopen maar m'n lijf denk daar eind van de dag wel anders over. Pfff... Maar goed, zelf heb ik er toch niets over te zeggen en dl was er met 41 weken dus we zullen zien... Moniek, normaal zou ik ook zeggen, ach maak je niet druk, maar na het verhaal van priscil laatst zou ik nu toch even bellen morgenochtend als t niet is zoals je gewend bent... Babynijn, ik hoop echt voor je dat het nog lukt op de natuurlijke manier...
Kellso: dat klinkt wel pittig inderdaad! Ik ben juist blij dat mijn 2 jarige nog even heeft besloten te wachten met zindelijk worden en dat hij ook elke middag nog een tukkie doet. Dan ga ik ook echt even liggen anders kom ik de dag niet door. Dus erg knap dat je dat ook nog allemaal doet!
Snap ik Jingle, dat je dan even niet de puf hebt. Heftig joh! Nog een weekje volgouden, kan je euter weer naar de opvamg en kun jij gaan nevallen Haa Kell! Ja bijna iedereen daar is al bevallrn. En sinds ik hier zit, reageer ik ook niet meer zo op de ander. Maar ja. Was stiekem wel te verwachten. Liep al 2 weken achter op de rest soort van en ze bevielen allemaall eerder. Hier zitten we ongeveer rond dezelfde periode met over tijd lopers Was vrijdag jarig, dus vond het ook wel prima dat ukkie nog even bleef zitten. Maar is zwaar om met de laatste loodjes nog een feestje te geven. Had 10 man aan de koffie en dat was meer dan genoeg. Maar inderdaad. Dat verhaal van priscil maakte me dus een beetje aan het twijfelen.
Welkom nieuwe dames! Jingles, wat naar om te lezen dat je 2 sterfgevallen hebt gehad in korte tijd. Logisch dat je dan aan andere dingen denkt dan een forum bijhouden. Hier weer effe hardebuiken en voorweeen. Bring it on! Maar ik weet van afgelopen weken dat t niks hoeft te betekenen. Dus we zien wel.
Ik heb ook niet veel meer gereageerd hier afgelopen week nu de kleine is geboren ben ik lekker van haar aant genieten en kan ik niet zo meer mee praten over de naderende bevalling