Laatste-loodjes-clubje

Discussie in 'De bevalling' gestart door w03z3l, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Das frustrerend dat t zo stil in je buikje is moniek. Ik stuur er digitaal wat door. ;)

2. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja jingle, dat vond ik ook. Een heerlijk uurtje om bij te tanken maar helaas...
    Ach, liever nu dan net na de bevalling.
    En ze kan heel goed tv kijken dus tegen m'n principes in gaan we nu in de middag samen een uurtje in bed op de iPad. (Lang leve Netflix).
    En gelukkig woont m'n moeder om de hoek dus die bezoeken we regelmatig waardoor ik dan even kan zitten.
    Al met al wel goed te doen dus nu we er een ritme in krijgen.

Moniek, ja inderdaad.. We liepen natuurlijk al wat achter qua uitgerekende datum omdat die andere groep naar fb ging..
    Wel leuk om te lezen alleen duurt t nu extra lang voordat onze kleintjes komen haha.
    Wij houden mijn verjaardag idd ook klein. Overdag wat vriendinnen en s avonds wat familie. Gelukkig heeft mijn man vrij genomen!

3. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Welkom meiden. Tazzy zou het dan toch ... ik hoop voor je dat t doorzet! Hier nog steeds een erg actieve beeb, heel de dag al flink druk. Inmiddels is mn buik vast behoorlijk beurs aan de binnenkant. Ook veel harde buiken maar tot dusver niks spannend. Ik zie er ook steeds zo tegenop om te gaan slapen..wetend dat iedere keer dat ik draai het zo'n zeer doet, maar als ik niet draai krijg ik weer last van mn rug.. wat een gezeur hè haha

4. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Morgen alweer de 41 weken.... En ben het ontzettend beu! Vandaag gelukkig wel een hele leuke dag gehad met mijn man en onze dochter. Vanochtend heeft ons dochtertje een buikschilering gemaakt, echt zo leuk vond ze het om lekker te kliederen. Vanmiddag met man, dochtertje, zus en zwager naar de biggetjes geweest, was een varkenshouderij waar je ook met de biggetjes kon knuffelen, stro-doolhof, maisbak waar de kinderen lekker in konden spelen, smicken, knutselen etc. Super leuk!

Om 15.00 uur dochter in bed en ik uitgeteld op de bank gaan liggen, allebei geslapen tot 17.30 uur. Nu lekker relaxen op de bank!
    Morgen weer naar de verloskundige, hopelijk lukt het deze keer wel om te strippen... Wachten maar weer af....

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Denk dat ik morgen roch even ga bellen.
    Beebje is helemaal niet meer zo druk als ik van dr gewend ben. Voel de nog wel vaak dat wel gelukkig.

Mama2. Denk dat er hier gemoeg xijn de iets van je klachten willen overnemen ;)

Oh heerlijk Joli! Drukke dag gehad, wil ook wel eens helpen... wie weet wat er morgen gebeurt... we duimen voor je mee dat het nu wel iets doet!

Tazzy. Ben benieuwd wanneer ze hier aankomen ;)

6. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben pas 38.3, en vandaag bezoek gehad en werd er gezegd ooww jij loopt nog wel een paar weken zo!! Iets wat ik niet wil horen.. :(
    Heb de hele dag om de 10 min harde buiken, hoop zo dat het iets betekend. Maar ga er niet vanuit..

Respect voor de meiden die overtijd lopen!!

Ik zie ook zo tegen slapen op, ik lig gewoon niet meer lekker en om de 2 uur plassen ggrrr het opstaat doet zo'n zeer in mijn bekken, alsof er een omatje uit bed opstaat :$

o o o wat een geklaag, maar wel fijn dat het hier kan en dat je niet de enige ben :)

7. farouche

farouche Lid

28 aug 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat er volgende week babynieuws is van de overtijders hier. Tellen word je moe van na 9 maanden en helemaal als je niet op tijd klaar mag zijn met tellen. Vind het knap van mensen die een 2e krijgen en voor de 1e moeten zorgen, lijkt me echt zwaar.

Ik heb ten opzichte van sommige hier nog niet veel klagen maar werd vannacht wel misselijk wakker en dacht meteen aan mn bloeddruk, ik kan hem zelf meten en hij was 135/91. Hij was steeds rond de 110/60 bij mij. Weet soms niet wanneer ik een verloskundige kan en mag bellen, vind het lastig hun lastig te vallen. Zijn er meer die hier moeite mee hebben?

Kinderwens2014: Jij mag een dag eerder dan ik, ik de 25e uitgerekend. Leuk iemand die dichtbij mijn uitgerekende datum zit.

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Farouche. Nog steeds misselijk en hoge bloeddruk?
    Heb er ook veel moeite mee. Kan thuis zelf ook mn bloeddruk meten. Maar dirf pas exht te bellen of ik helemaal in de stress raak omdat ei zo hoog is enz. Dus beetje een cirkwltje.

9. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Jolie en tazzy vandaag worden jullie ook gestript toch? Succes dames.. hopelijk morgen leuk babynieuws, word wel eens tijd toch? Moniek. . Beebje al wat actiever of nog niet? Anders gewoon bellen hoor.. ik heb weer een vreselijke nacht achter de rug.. pff slapen is voor mietjes zullen we maar zeggen ;)
    meiden, succes vandaag weer allemaal.. en weer een dosis geduld en gewenst!

10. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Wederom vals alarm hier. Had op een gegeven moment zelfs beetje bloed/slijmverlies... Maaaar helaas, na een tukkie alle regelmaat weer weg. Nu beetje zeurderig gevoel onderin.
    Ik hoop dat de strippoging vanmiddag wat gaat doen.

Dames die vandaag ook controles/strippen afspraak hebben succes vandaag! :) (en voor de andere dames ook natuurlijk!)

11. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Moniek, je kleintje al wat meer gevoeld?? Ik twijfel soms ook hoor. Hij heeft nu langere periodes dat hij slaapt,dus is t even een paar uur rustig. Daarna voel ik hem weer wel. De bewegingen zijn ook anders geworden.bij mij helpt t om in bad of in de douche te gaan dan begint hij ook te feesten.
    Maar jij kent je kleintje nu al t beste dus als je t niet vertrouwd zeker bellen!

12. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer redelijk wat bruinverlies en slijm. Weer deel slijmprop. Ik ga zo bellen naar ziekenhuis. Wil dat ze mijn vliezen breken vandaag of morgen. Het is mijn enige kans nog om het natuurlijk op gang te krijgen ;)

Verder rommelig nachtje maar niet echt iets bijzonders. Drukke baby en wat steekjes. Ik hou jullie op de hoogte!! Nog max 2 dagen iig!

13. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry trouwens dat ik op jullie verhalen amper reageer. Ik zit echt even in de egoïst modus.

14. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Dat snappen we heel goed BabyNijn! Hoop voor je dat ze de vliezen willen rbeken en je toch nog die antuurlijke bevalling krijgt. Lijkt me ook wel spannend om te weten dat vandaag of morgen toch echt die kleine er zal zijn. Of overmorgen..

Lekker tegen mn ventje aangekropen net en de kleine reageerde meteen. Pfff. Zo met die laatste loodjes zoek ik achter elk kwaaltje wel iets. Dadelijk weer even in bad, sinds n week wil ik echt dagelijks het water in..

Dames die gestript worden, duimen voor succes!

15. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames die gestript worden vandaag, succes!!
    Babynijn heel veel succes in het ziekenhuis vandaag..!

Moniek, wat fijn dat je kleine weer goed reageert! Een hele geruststelling! Toch handig die pappa's 😉

16. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Fijn moniek. . Die mannen zijn indderdaad toch ergens goed voor haha. BabyNijn geeft toch niks.. De laatste loodjes dames mogen egoïstisch sacherijnig onzeker en dramatisch zijn toch? Ik ga voor de 10e x m'n huis poetsen en vast eten maken voor vanavond want ik vind dat als ik gestript kan worden ik daarna op de bank mag zitten om lekker een filmpje te kijken..

17. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Babynijn, ik herken het wel. Deel hier mijn hoop/frustraties en ben dan weer snel weg uit dit topic...

Ik word vandaag alleen gestript als de baby volledig is ingedaald en vrijdag was dat nog steeds niet volledig. Ben een beetje bang dat het vandaag ook weer niet kan... Wachten af!

Vanacht weer lekker kunnen slapen, gisteravond nog wel heel gezellig gemaakt met mijn man, misschien heeft dat er wel mee te maken ;)
    Zei hij daarna heel lief.... Misschien heb ik je nu wel gestript, hoeft de verloskundige dat morgen niet meer te doen.... Hahaha..

18. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Even een ego post: 15-9-15 it is (tenzij ze vandaag spontaan komt)!
    Komen jullie erbij?

19. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kim,
    Word je ingeleid of ks? Mooie datum!

Ik ga zo naar het ziekenhuis voor inwendig onderzoek. Ik nen reuze benieuwd. Ik had al 3 cm ontsluiting.... wie weet toch meer bij gekregen! Het heeft toch wel gerommeld de afgelopen dagen. Waarschijnlijk morgen mijn vliezen breken maar ik hoop vandaag :)

Maar ik denk morgen. Dus wie weet ook 15/9... Op Prinsjesdag ♡

20. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe verliep jouw vorige bevalling?

Deel Deze Pagina