Laatste-loodjes-clubje

Discussie in 'De bevalling' gestart door w03z3l, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ingeleid :) Mooie dag voor jouw prinsje babynijn, laat maar komen!

2. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok fijn Kim! Dan beval je hopelijk ook die dag haha. Is natuurlijk geen garantie maar meestal wel ;)
    Veel succes!

3. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Spannend Kim!! Succes :)

Vannacht weer 2 uur wakker gelegen... En nu beetje slap en zweverig en lichte hartkloppingen. Vorige week al even aan de ctg gelegen en bloedonderzoek gehad ivm ineens hoge bloeddruk. Alles was goed, maar maak me nu bij elk pijntje en gevoel toch iets meer zorgen. Morgen weer naar de verloskundige.

Mijn vriend en ik hebben de bevalling op morgen in de agenda gezet, hahahahaha. Hopelijk luistert ze ;)

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ik denk dat we gaan babyzwrmmen zodra ze mag. Pffff. Had een golfslagbad door alle bewegingen in mn buik. Lucht toch wel op hoor. Ik weet dat de ukkies periodes hebben van veel slapene nz, maar toch..

Dit topic is heerlijk om alles er uit te gooien. Iedereen herkent iets in ons gezannik ;) niemand die vind dat we weer eens te veel zeuren.

Ben wel haloers op degene die weten wanneer het zo ver gaat zijn.

5. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Kim, erg mooie datum, prinsjesdag! Spannend dat je weet dat het morgen is!

Babynijn, mijn vorige bevalling was erg vlot, is me echt heel veel meegevallen!
    9.00 uur begonnen wat menstruatiekrampjes
    9.30 uur herkende ik er regelmaat in, gaan timen, meteen om de 4/5 min
    12.15 uur 5 cm!
    13.30 uur vliezen doorgeprikt, in het vruchtwater gepoept, toch naar zkh
    14.15 uur 6 cm.
    15.28 uur na 3 persweeen in 7 min onze dochter geboren.
    Hoop vandaag of morgen weer zo'n verhaal erbij te kunnen schrijven :D

Moniek, ik ben daar ook wel een beetje jaloers op hoor, of als ik hoor dat iemand is bevallen voor de 40 weken ;)

6. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Oeh, er zit nu echt babynieuws aan te komen!! Zet 'm op dames!

7. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Kim, fijn dat je ingeleid kan worden! Mooie datum! Ik hoop dat ik morgen op mijn uitgerekende datum ook bevallen mag zijn. Maar vandaag ergens na t strippen mag ook. ;)

En t is fijn bij dit topic dat iedereen gewoon effe zijn gal kan spuien en niemand veroordeeld je, we zitten allemaal in t zelfde schuitje...wachten wachten wachten...

8. KilleLove2

KilleLove2 Actief lid

14 aug 2015
    130
    2
    18
    Belgie
    Ik ken je gevoel babynijn. Ga ook vragen om te breken van de vliezen als er genoeg bij is gekomen. Heel veel slijm kwijt 2 dagen geleden stond ik te puffen maar toen dat onprettig telefoontje.
    Ben maar 4 dagen overtijd maar vrijdag zit ik op de begrafenis. Dan liever niet bevallen. Mijn bekken en onder rug blijven zeurderig gisteren meer als een uur gaan wandelen zelfs bios gedaan dan nog half uurtje trap gelopen en ventje misbruikt en uurtje bad en pittig eten maar zelfs dat brengt de hevige weeën niet terug. Wel af en toe een wee maar geen regelmaat of niets.

Ben ten einde raad.
    Jullie nog ideetjes

9. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Dames allemaal succes vandaag!!
    Ik heb de controle bij de vk er al opzitten. Helaas niet gestript, nog 2 dagen tot de uitgerekende datum. Ze denkt dat de baby deze week nog wel komt. Laten we het hopen! Erg rustig hier nog in ieder geval.

Babynijn hopelijk komt de baby snel en heb je al meer cm's!
    Ik duim met je mee.

Moniek fijn dat je meer beweging voelt!

10. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ach killelove... Dat is zooo frustrerend! ... Je hebt al het mogelijke gedaan wat je kan doen zo te lezen.... T zou kunnen dat (logischerwijs) je emoties t tegenhouden?? Maar daar is weinig tegen te doen in periode van rouw... T klinkt zweverig maar een soort van meditatie om je gedachten leeg te maken?
    Digi knuf van mij.

11. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Killealove. Enige wat ik kan bedenken is rust krijgen in je hoofd. Je hebt zoveel meegemaakt laatste weken.
    Misschien kun je een goede massage nemen bij iemand die dat kan bij zwangeren. Die dan de spanningen uit je rug haalt en zo ook uit je hoofd.
    Verder goed ondercontrole blijven. Het is al paar keer bijna zo ver geweest en toen gestopt door omstandigheden van buitenaf.

12. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Dames ik zit er even helemaal door heen, het frustreert ontzettend, nu weer thuis van de verloskudige en de baby lag nog lekker beweegbaar in mijn bekken, dus weer niet kunnen strippen.
    Heb nu voor woensdag een afspraak staan bij de gyn om inleiden te bespreken, maar ik wil zo graag thuis bevallen, baal hier zo ontzettend van!! De verloskundige gaf aan dat ik toch de moed erin moest houden omdat het altijd nog spontaan kan beginnen maar heb daar nu even geen vertrouwen meer in :(

13. Olicha

Olicha Niet meer actief

Dames,

hmm .. houdt men het nog vol?

Ik hoor hier en daar gerommel en hoop dat alles snel en voorspoedig mag starten. Voor de dames overtijd, extra frustrerend.. Ik snap dat ook niet zo goed dat ze door laten lopen na 41 weken, zelfs 40 snap ik niet. Het is al zwaar genoeg.

Zijn jullie nog wel een beetje mobiel? Ik kan niet eens de straat uitlopen of ik ben voor de rest van de dag/nacht gevloerd. Ontzettend last van mijn rug en bekken. Lopen wordt steeds meer een uitdaging.

Babynijn, hoe gaat het met/bij jou?

Ik zag 2 leden die een nare tijd achter de rug hebben/ nog er in zitten. Ik wens jullie veel sterkte. Lijkt me zeer lastig in deze tijd, waarin je al vol met emotie zit, afscheid moet nemen van geliefden. Een dikke knuffel..

MoniekJ, hier voel ik de baby ook soms wel, soms niet. Ik heb een dopler dus als ik het echt niet trek qua spanningen, dan luister ik altijd even naar het hartje. Vervolgens begint hij weer te schoppen. Hopelijk komt je meisje gauw.

rusten jullie verder goed uit?

14. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Aaawh :( knuff!

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.250
    683
    113
    Hoi dames!

Hier zijn de laatste loodjes ook echt aangebroken nu. Ben nu 37 weken zwanger dus nu echt aftellen. Al hoewel ik hoop dat hij nog een weekje blijft zitten...

Ik zie dat er veel rond de 39 weken zwanger zijn dus voor jullie gaat het echt niet lang meer duren, zag ook wat overtijd. Lijkt me ontzettend frustrerend... bij me dochter bevallen bij 38+6 vond het ideaal want verwachtte het totaal niet... maar ja nu houd je wel in je achterhoofd het kan ook eerder of zelfs later:cool:... maar ja we zien het wel heb er toch geen invloed op!

Dus het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!

16. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze baby wordt morgen geboren! Ze breken morgen mijn vliezen. En misschien een wee opwekker toch... maar zijn ze heel terughoudend in dus ik verwacht het niet. Verschilt overigens erg per gynaecoloog (gek he, in hetzelfde ziekenhuis).

Hoe dan ook... het is of vaginaal of een keizersnede...

Morgen dus! Op Prinsjesdag... :)

17. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Ach lieve Jolie. .. begrijpelijk meid. Wat klote voor je! Je hent er vast weinig aan maar een dikke digitale knuffel!! Ik wil ook heel graag thuis bevallen.. ga nu naar de vk dus hoop dat ze me kunnen strippen.. ben er zo klaar mee wat die bekken betreft. Kan geen stap pijnloos lopen en de muren in huis komen letterlijk op me af.. :( duimen jullie mee voor me?

18. KilleLove2

KilleLove2 Actief lid

14 aug 2015
    130
    2
    18
    Belgie
    Ik wordt morgen ook ingeleid. Beeb was door alles stukje terug naar boven. Ook wegens de begravenis op vrijdag mocht ik al ingeleid worden. Extra strippen wouden ze niet omdat ik indd al op 3,5 cm zat zou dat geen nut hebben.

Hopelijk schiet het toch nog zelf in gang maar heb er momenteel geen goed oog in.

Ik wou zo graag dat alles zelf op gang kwam:(

19. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Word morgen een drukke dag met overal babys:)

Heb ook een aantal dagen niks van me laten horen... heb van donderdag op vrijdag 14 uur weeën gehad en die zijn weer gestopt. Ik had al 1 cm ontsluiitng en nu is het een ruime cm zooo frustrerend en het blijf maar rommelen. Ik mag woensdag op controle met precies 39 weken en dan gaan ze strippen. Ben helemaal op. Had slaapmedicatie gekregen en dat bleek ik helemaal niet te mogen tijdens zwangerschaps dus helaas ff een nachtje door zit er ook niet in..

We zijn erbijna dames!

20. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik hier mee praten.? Ik ben vandaag 40+2 en nog geen baby. Vandaag bij de verloskundige geweest strippen hoort nog niet bij de mogelijkheden. Ze ligt nog best hoog ( terwijl ze laatste weken juist heel laag lag). Morgen een afspraak in zkh voor inleiden ik ben het zat en ze word ook niet klein geschat. Ik heb ook nog een zoontje van bijna 3 rond lopen. Me zoontje is met 40+3 geboren nadat ik gestript was

Deel Deze Pagina