Babynijn, wat fijn dat je eindelijk bent bevallen!! Gefeliciteerd met jullie mannetje!! Fijn dat de bevalling zo snel ging en toch natuurlijk, top! Lekker genieten nu!
Babynijn gefeliciteerd! Wat een vlotte bevalling! Lekker genieten nu van elkaar en hopeljjk hier ook snel een vlotte bevalling!😍 Moniek het lijkt er idd op dat ml een stuk lichter slaapt! Als ik nu uit bed ga om te plassen en eten is het gelijk: gaat alles goed schat?? Haha normaal is hij met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Alle spanning😉
Babynijn van harte gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat met jullie. Ik lees al een tijdje mee hier alleen zelf nog nooit gereageerd. Zit ondertussen op 41+1 en wordt vanmiddag voor de 2de keer gestript. Moet zeggen, ben er nu echt helemaal klaar mee. Gok dat de kleine gewoon tot 42 weken blijft zitten. Inmiddels de hoop een beetje verloren dat het nog spontaan gaat beginnen. Hier merk ik ook dat manlief anders slaapt. Voorheen werd hij nooit van mij wakker. Als ik me nu omdraai in bed wordt hij al wakker en vraagt of alles goed gaat. Super lief.
Babynijn van harte meid! Lekker genieten nu! Hier weer een hoop gerommel vannacht maar nniks dat doorzet.. weer amper geslapen en ben zo moe dat Ik bijna bang ga worden voor een bevalling. . Hoe trek ik dat.. ik ga vanmorgen dus de vk maar weer bellen of ze niet voor t weekend een nieuwe strippoging kunnen doen ipv maandag. Manlief slaapt hier ook onrustig terwijl hij normaal echt niks hoort.. succes nena.. hopelijk word jou beebje ook snel geboren meid..!
Las net in n mailtje dat 1 opde 4 zwangeren overtijd gaat tot 41 weken.. ach, wrijf het er nog maar in ja! Dames, hoop dat deze keer de strippoging wel effect heeft!
Mijn vent slaapt dus tijdelijk even op zolder omdat we anders allebei niet slapen.. Succes met de strippogingen vandaag meiden! En ging er nou nog iemand ingeleid worden vandaag? Babynijn; gefeliciteerd wat fijn zo'n snelle spontane bevalling! Hier wel redelijk geslapen gelukkig. Alleen word ik wel elke ochtend te vroeg wakker pff!
Babynijn van harte gefeliciteerd, eindelijk bevallen! Nu de rest nog, zitten al op 113 pagina's, hoeveel komen erbij voordat de huidige volgers een kleintje hebben. Over manlief gesproken, die slaapt volgens mij gewoon als normaal. Denk wel dat hij alerter is als ik hem roep om iets dat wel.
Tazzy, had ik je al gefeliciteerd? Anders mijn excuus en alsnog gefeliciteerd!! En Gefeliciteerd babynijn, wat fijn dat alles is gegaan zoals je wenste! Lekker genieten nu, maar dat zal wel lukken ! Wat vervelende voor de meiden die zo op hete kolen zitten dat het zo lang op zich laat wachten.. Voor jullie hoop ik op snelle bevallingen nog voor het weekend! Vooral de dames die al enige tijd overtijd lopen. Slapen Manlief slaapt hier gewoon als altijd. Misschien omdat t de tweede is...?
Gefeliciteerd Babynijn! Wat een voorspoedige bevalling.. Daar teken ik voor Sinds ik wakker ben heb ik wat krampjes in mn vagina.. Zometeen een afspraak bij de vk.. En daarna een extra groeiecho. Ze werd wat klein geschat door de gyn toen ik twee weken geleden voor een ctg ging. Hopen dat ze goed gegroeid is nu! Slapen; ik slaap enorm slecht. Vriendlief werkt zich momenteel uit de naad zodat hij straks wat dagen vrij kan nemen na de bevalling. Dus die is de laatste twee weken doodmoe.. Hij word nergens meer wakker van
Gefeliciteerd Babynijn. Wauw wat snel. Thuis bevallen? Lekker genieten! Ik hoop zo dat ik ook natuurlijk beval, vraag em af hoe dat gaat enzo. Hier weer een erg onrustige nacht. Veel buikpijn gehad en krampen (geen weeën), nu weer rustig. Mijn vriend slaapt lichter maar slaapt gewoon hoor volgens mij haha. Ik ben zelf zoo moe dat ik me afvraag of ik de bevalling wel vol kan houden. Opeens keelpijn erbij (heb nogal wat verkouden mensen om me heen.. lekker dan)
In korte tijd weer veel terug te lezen! Allereerst gefeliciteerd babynijn, wat een vlotte bevalling, nu lekker genieten van jullie zoontje! Hier nog altijd heel rustig. Inmiddels zitten we alweer op 41.2 en ben het echt helemaal beu. Mijn hele lijf doet pijn, waggel als een zwangere Pinguin en wil nu wel eens ons kleintje in de armen kunnen sluiten. Vanmiddag naar het ziekenhuis om inleiding te bespreken. Hoewel ik al de hele zwangerschap roep dat ik heel graag thuis wil bevallen, mogen ze van mij de baby vanmiddag al wel halen... Sorry voor mijn geklaag.. Zo ons dochtertje naar mijn zus brengen, heb ik even lekker wat tijd voor mezelf voor we naar het zkh gaan. Lekker in een warm bad, heerlijk!
Begrijp het wel hoor joli86, op een gegeven moment is het gewoon een keer klaar en wil je de kleine zien. Ook je lichaam is er klaar mee. Geniet even lekker van je momentje rust straks en stap inderdaad even in een warm bad. Ik hoop dat je vanmiddag een goed gesprek hebt en weet wanneer je ingeleid gaat worden. Nog even volhouden, ook jij hebt straks je baby in je armen.
Goedemorgen! Ik reageer straks uitgebreid. Ik zit nu even in de auto's. Ik ben zojuist gestript. Ik had al 2cm ontsluiting morgen afsprk in ziekenhuis.. Spannend! Andere dames ook vandaag succes!
Het valt mij op dat ze bij iedereen hier zo vroeg strippen. Mijn verloskundige gaf aan dat het normaal gesproken pas met 41 weken gebeurd. Is er bij jullie een medische reden waarom je dan al zo vroeg gestript wordt? Sorry, ben gewoon even benieuwd....
Babynijn! Wat een leuke naam! Gefeliciteerd met je kleine manneke! Het is je heel erg gegund na al dat lange wachten! Genieten nu
Nena, bij mij word ik vroeg gestript/ ingeleid vanwege bi en rugklachteb. Heb al een aantal keer nu plat op rug gelegen met pijn en niks kunnen doen. Daarbij last van bekkenbodem en continu harde buiken. Tintelingen in hand en voet, duizelingen, maar geen zw vergiftiging. Er is weinig van mij over..
Eindelijk even WiFi nog in ziekenhuis. Zware bevalling gehad. Eerst op 6cm blijven hangen 😪 nadien toch water gebroken dat ging iets sneller. Boordje wou niet weg tijdens het eerste perswee hebben ze het hoofdje erover gezet 10 minuten persen was ze er eindelijk na 9 uur om 16:29 geboren maar nadien kwam het placenta wou niet lossen hebben ze manueel verwijdert zonder verdoving aangezien ik alles natuurlijk heb gedaan xD. Maar godsamme ik raad het niemand aan 😱😱😱 nadien te hevige bloeding en toch nog het OK op Maar voel me goed en kleintje doet het prima mag vandaag al naar huis 👍
Gefeliciteerd killelove!!! Fijn dat je je na alles toch goed voelt! Lekker genieten nu!! Dames weer een baby geboren... Wie is de volgende? Succes allemaal en een fijne of in ieder geval niet te ongemakkelijke dag!