Laatste-loodjes-clubje

Discussie in 'De bevalling' gestart door w03z3l, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Nog even volhouden Aappie. Je kleintje is er bijna!

2. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    MoniekJ: Goed teken!!!! Geen idee hoe groot dat ding is hahaha Hoe gaat het verder met krampjes/hardebuiken iets in die richting???

Aappie: Je kan het meis... Morgen spannende dag voor je! Hopelijk doet het strippen nog wat, succes x

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Verder nog helemaal niets. Ukkie is lekker actief en dat doen zeer aan mn bekken. Voelt beetje alsof ze nauwelijks nog ruimte heeft. Kan vanaf de buitenkant ook suidelijk voelen hoe dr beentje ligt.

4. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen!! Maar zo lang de baby lekker bewegelijk is...

Hier ook alles redelijk rustig, kleine is ook lekker bewegelijk. Gister zat ze wel heel irritant bij mijn ribben, die harde buiken waren daardoor ook pijnlijk (bij mijn ribben).. Dat is nu minder, juist nu pijnlijk in mijn onderbuik.. Maar verder ook niets hoor!

Nu maar even douche en dan maar weer mijn huisje cleanen, heb ik toch iets gedaan vandaag ;)

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Oeh ja. Dat kan best zeer doen.
    Hier heeft ze wel eens tegen een rib getrapt. Geeft echt een raar geluid. Beetje zoals het klinkt als je op je hoofd klopt.

6. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Aapie spannend! Hopelijk doet het strippen nog wat!

Ik ben begin vd middag ook gestript bij de vk. Had 2 cm ontsluiting.
    Nu soms wat voorweeen dus wie weet zet het vanavond door!
    Voor vrijdag in ieder geval een afspraak staan voor controle in het ziekenhuis en zonodig wordt er dan voor volgende week een inleiding gepland.

7. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Oehhh.. langzaamaan komt ook voor ons het einde in zicht dames ;)

8. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Spannend meiden! ! Bij mij werkte de 2e keer strippen dus wel.. en vanaf vandaag met een tepelhoedje bv gegeven..ging Super! Hopelijk blijft het zo! Ik wilde een foto toevoegen van mn meisje maae ik snap daar blijkbaar weinig van. . Ik probeer t nog ff ;)

9. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Met sommige hebben we het wel eens over de box in de huiskamer. Voornamelijk mannen hebben het idee dat je dat ding pas gaat gebruiken als de kleine kan zitten of kruipen. Geen idee hoe ze bij dat idee komen. Als ik dan vraag waar ze de kleine willen laten als die wakker is en je moet zelf plassen bijvoorbeeld of klusjes moet doen dat je hem/haar niet kan dragen. Dan willen ze de kleine in bed leggen. Maar dan zeg ik dat bedje alleen bedoeld is om in te slapen en niet om te spelen. Op de bank laten liggen vinden ze ook niet slim en maar op de grond leggen op een dekentje is ook zo iets. Dan zien ze toch wel in dat een box vanaf het begin handig is.

Blijft me verbazen..

10. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Haha geweldig die mannenlogica😂

Mama2be wat fijn dat dat zo goed gaat! Heb ik met mijn dochter toen geprobeerd maar dat werkte helaas niet..

11. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Die mannen denken er gewoon echt niet over na haha pas als je inderdaad voorbeelden geeft van hoe het gaat zijn kunnen ze het pas inzien. :D Hier ook zo 1 hoor, zeg ik weer even logisch nadenken schat. ;)

Zo naar de verlos. Las net nog even de papieren door van de verloskundige en bij 24 augustus staat al ' voelt als een flinke baby'. Dus als ze zo een echo gaan maken zal ik dat ook nog even vragen. Ben benieuwd of ze me aan raad om te strippen.

12. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    #1352 Baileyy, 21 sep 2015
    Laatst bewerkt: 21 sep 2015
    Gefeliciteerd Kel met de kleine!

Hier nog steeds niks. Misschien inderdaad niet zoveel mee bezig zijn, maar omdat ik niks kan ivm m'n bekken doe je dat toch wel weer...

@jingle, zou die jeuk bij mij echt een schimmelinfectie kunnen zijn zomaar opeens. Moet ik daar dan wat mee? Ik dacht gewoon weer een kwaaltje erbij. Maar niemand herkent dit dus..

Pfff dat 40 + is wel lang. Iedereen begint me te appen en te doen. Krijg steeds visite hoe het toch gaat hier.
    Ben er klaar mee maar dat is vooral doordat ik niks kan.

@aappie succes morgen meid! Zet hem op!!! Bijna de kleine in je armen!

13. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Bij de verloskundige geweest en omdat ik minder beweging en andere beweging voelde dan normaal door gestuurd naar ziekenhuis voor ctg en echo. Nou tijdens ctg voldoende beweging natuurlijk maar ook harde buiken om de 5 minuten. Op de echo wat minder vruchtwater te zien. Helaas nog geen ontsluiting. Maar nu word ik dus morgenochtend ingeleid!! Waaaah vind het echt spannend. Kan nog wel even duren voordat er wat begint maar er staat wat te gebeuren! :D

14. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Spannend jingle!!!

Ik heb net een uur lang weeën gehad. Lichte maar, dus goed te doen. Net alles gecheckt in vluchttas, huis aan kant eyv. En nu is het weer klaar.... pffff balen

15. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Oeh Jingle! Dat is nog eens leuk nieuws! Veel succes morgen.

Bailey.. Dat is zo vervelend.

16. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Jingle wat spannend!! Ook snel jullie beebje in de armen!😍

Bailey wat vervelend dat het bij dat ene uurtje is gebleven.. hopelijk zet het snel door!

Hier na een paar gevoelige harde buiken ( lees; 3/4 per uur) nog steeds weinig aan de hand.. heb het idee dat het strippen weinig heeft geholpen.. anders zou ik nu toch wel iets meer moeten merken?? Zucht..

17. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier herken ik ook geen jeuk... Zal toch even bij de huisarts laten controleren!

Ik heb nu ook met een bepaalde zit stand dat het zeer doet in mijn onderbuik en onderkant steekt af en toe.. Harde buiken zijn ook weer wat pijnlijker! Maar ik ga nergens van uit ;) Nu lekker naar bed...

Dames ik wens jullie een goede nacht!!

Veel succes morgen bij het inleiden.. Hopelijk verloopt alles zoals jullie willen :)

18. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Zeker goed nieuws. Toch nog onverwacht snel. Ging zelf nog uit van vrijdag inleiden. Natuurlijk ben ik nu al wakker en kan ik niet meer slapen. Vind het weer zo spannend!

@bailleyy, ik weet niet zo goed hoe ik de jeuk anders zou moeten verklaren. Denk dat ik het even bij de huisarts zou vragen want om nu op deze termijn nog te gaan rommelen met antischimmel lijkt me niet verstandig. Misschien heb ik het helemaal fout hoor!

Nou dames ik hoop op veel spontane of ingeleide bevallingen de komende dagen. Ik hou jullie op de hoogte!

19. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Spannend Jingle!! Succes vandaag!

Bij mij zijn de weeen vannacht teruggekomen. Als het nog een half uur doorgaat, ga ik bellen. Wel gek want om 11 uur heb ik een controle afspraak. Dan ga ik daar ook maar aangeven van de jeuk ipv de huisarts. Dan hoor ik t wel.

Ik vind het opeens wel erg spannend nu die weeën zo weer verder gaan en ook regelmatig.
    Zou dit nu echt het begin zijn dan?

20. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Hoop het voor je Bailey!

Hier alles nog rustig. Ukkie word wel echt zwaar, merk het aan mn spieren.

Deel Deze Pagina