Laatste-loodjes-clubje

Discussie in 'De bevalling' gestart door w03z3l, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja snap ik, maar dan rommelt het al een week of 18 bij mij LOL

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    tJaaa. die pech kun je ook hebben ;)
    heb je dan ook al 18 weken de angst dat het wel door gaat zetten?

3. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maak me niet druk...
    Ik hoop alleen dat alles qua pre-eclampsie goed blijft gaan en ik niet ingeleid hoef te worden.

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Ukkie is lekker met de arm van vriend aan het spelen. Beetje jammer dat mn ribben en maag bij dr voeten liggen. Hoor af en toe een luide pok, doet gelukkig niet zeer.

5. farouche

farouche Lid

28 aug 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt rustig hier? Morgen veel nieuw babynieuws?

Ik schrok me gister dood, ik zit op de wc gisteravond en het voelde alsof er n ballon langs mn vagina naar beneden gleed. Heel eng en vreemd gevoel. Zou het betekenen dat ze lager komt te liggen nog? Verder merk ik dat ik weer erg bang ben de laatste dagen, de spanning wordt me soms teveel. Herkenbaar voor mensen die nu niet bezig zijn, haha?

Misschien leuk voor de echte overtijdlopers nog hier, ik heb ook gekeken naar de exacte datum. Ik weet namelijk precies wanneer ze verwekt is en als ik daarop ga rekenen is ze pas 37,5 week, terwijl ik gezien laatste menstruatie morgen 40 weken ben. Maar verder zijn we er niet veel mee bezig haha

6. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar gevoel?

Hmmm vraag me af of dat uitmaakt als je zo uitrekent.. Dan zouden de meeste vrouwen snel over de 40 wkn heengaan toch?

7. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Brrr. Creepy. Ken t gevoel niet.
    Op basis van laatste menstrustie zou ik een week verder al zijn, 41+6 ipv 40+6. Maar wanneer ze verwekt is? Rond kerst ergens volgens de berekeningen, maar kan me niet voorstellen dat we toen tijd hadden hahah.

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Hoop dat Jingle nu wel wat meer voortgang heeft.
    Kinderwens zal ook wel goed nieuws hebben, dacht dat ze al wat serieuzer gerommel had.
    En se rest is al bevallen op ons na...

Buikje is ook rustig helaas. Ukkie heeft het nog veel te goed. Stiekem blijf ik op de natuurlijke manier hopen, maar inleiden klinkt steeds aannnemelijker

9. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Check bij de vk was goed.
    Volgende week weer...

10. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Hopelijk kun je die afspraak afzeggen omdat beebje andere plannen heeft.

Toen ik bij mn laatste check bij de vk aankwam kreeg ik vd assistente en de andere vks te horen dat ze het sneu vonden om me weer te zien. Assistente had zelfs niet meer op gerekend om me nog te zien.

Ik wil nu naar de gyn :(. Controle en inleiding bespreken zodat ik maandag aan de hulp kan. Maar zolang alles goed gaat loop ik gewoon tot de 42 weken, als de kleine nog niet wil.

11. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Verdorie. Ben aan het kijken op de site van het ziekenhuis wanneer ze inleiden.
    NA 42 weken zolang het goed gaat tijdens de controles. Meeeeeh.
    Mn geduld raakt op, maar blijf toch braaf wachten.

12. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hadden ze je al een keer gestript Moniek? (Sorry als ik eroverheen gelezen heb...)
    Inleiden is niet altijd een pretje ( iig bij mij toen niet) maar ik kan me heeeel goed voorstellen dat je dan iig weet waar je aan toe bent. Dat wachten is echt killing.
    Wanneer begon bij jou het 'rommelen' eigenlijk? Ik heb het gevoel dat hier helemaal niks gebeurd nog hoor..

13. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Nog niet gestript. Wil ik ook niet.

Vanaf week 36/37 kreeg ik soms wat harde buiken. Als ik stress had, kwamen die harde buiken elke 5 minuten. Middagje wat pijn en dan weer 5 dagen niets.

Sinds zaterdag voelt het alsof er een soort spanning op staat. Echt harde buiken heb ik niet. Voelt meer als menstruatiepijn die in mn rug of mn heupen of mn schaamstreek te voelen is en soms een spanning op mn buik. Niet echt kramp, maar meer gespanenn dus.
    Gister elk uur wel iets. 's avonds op de bank zat er wat meer regelmaat in. Was toen lekker ontspanenn. Vandaag af en toe ook iets wat zeer doet. Net flinke steken in mn onderbuik die uitstraalden naar mn heupen. heb eventjes staan springen en huppelen hahaha.

er word flink geoefend, maar niets noemenswaardig. is vooral ongemakkelijk. Raak er aan gewend.

14. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    One born every minute op tlc.
    Eventjes wat huiswerk maken ;) Wat een gillers zitten daar tussen zeg.

net weer een felle steek gehad die ff weggezucht moest worden. Maar weet niet of het ukkie is die zich uitrekt. Ze wil wel eens een rechte rug trekken, maar daar heeft ze dde ruimte niet voor. Duwt dan heel hard op mn bekkenbodemspieren en dat doet pijn.

15. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk TLC. Deze ken ik al...
    Sommige wil je niet zien hoor.

Waarom niet strippen?

Ik heb alleen krampjes steken en harde buiken als ik teveel doe, met name bukken & tillen of als ik veel sta.

16. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Ja. Dat heb ik dus ook. Geloof dat dat als reacties op het aanspannen van je buikspieren is ofoz.

Ken deze ook al, beetje jammer.

Maar die dames lopen allemaal aan zo'n slang te lurken. Is dat zuurstof of iets? Hier in nederland hebben we dat niet toch?

17. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lachgas. Vroeger hadden ze dat. Toen een tijd niet meer omdat de effecten niet goed genoeg onderzocht konden worden. Nu hebben sommige ziekenhuizen het wel weer..

18. farouche

farouche Lid

28 aug 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was kinderwens ook al serieuzer bezig ja? Spannend..... Bij mij nog helemaal niks al denk ik wel dat ik wat bruin bloed verloren ben gister en vandaag al. Ik probeer maar wat afleiding te zoeken en ben vanmiddag (beetje te druk) met de paardjes bezig geweest. Nu last van mn rug haha maar ben er wel even uit en paardjes zijn weer blij. Als ik maar blijf wachten word ik ook gek en nog banger.

19. farouche

farouche Lid

28 aug 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ver ben jij Vommie?

20. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    Tilburg
    Nja. Denk ik he ;)
    Het rommelde al bij haar en ze heeft 3 dagen niet gereageert ;)
    Kan ineens snel gaan.

Deel Deze Pagina