39+2 ben ik vandaag. Gebeurd niks. Ja af en toe harde buiken en soms een krampje en een steekje, maar ja dat heb ik al de halve zwangerschap dus ik weet niet wanneer het nou serieus rommelt of niet...
Ha meiden, Het heeft even geduurd voor ik weer met beide benen op aarde was, maar hij is er! Vrijdag is zoon F.loris geboren! Donderdag konden ze me nog niet strippen en de nacht van donderdag op vrijdag begonnen toch de weeën. Het is vrijdag een lange bevalling geweest waarbij ik tot 9.5 cm ontsluiting vrij snel had maar het laatste randje niet wilde lukken. Toen al volop persweeen maar moest die dus wegzuchten.. Eindelijk persen, maar er gebeurde niks. Kereltje wilde niet komen. Na 2 uur persen, weeëopwekkers, catheter en de moed der wanhoop nabij kwam de gyn erbij voor de vacuümpomp en een lelijk knip. Maar toen was hij er! Wat een geweldig gevoel! De pijn zal ik nooit vergeten, maar de clichés zijn echt wel waar. Wel nog 2 nachtjes in het ziekenhuis moeten blijven, maar nu zijn we langzaam onze draai aan het vinden. Net mijn te strakke hechtingen eruit laten halen dus ik kan weer zitten, lopen en lachen Het was een avontuur maar nu gaat het echt beginnen. Meiden die nog wachten; het is het wachten waard! En de meiden die intussen ook zijn bevallen: gefeliciteerd! Kom lekker bij en geniet van de kraamzorg, ik heb een lot uit de loterij, echt een schat, ik hoop jullie ook.
Gefeliciteeerd! Pfoe wat een gedoe allemaal. Geniet nu maar extra van je ventje, je hebt het verdiend
Hoi allemaal, Heeft even geduurd... Maar ook ik mag zeggen dat ik eindelijk bevallen ben. Vorige week vrijdag kwam ze daar eindelijk, op 41+3. een pittige bevalling in het ziekenhuis omdat de kleine in het vruchtwater had gepoept. Daarnaast weeënopwekkers, 2 maal controle bloed van de kleine omdat er afwijkingen waren op het ctg. Geen persweeën gekregen dus de kleine op gewone weeën eruit gekomen. Uiteindelijk 1 uur en 20 minuten aan het persen geweest. Daarna nog op ok gehecht.. Net na de bevalling stonden er 4 artsen in de kamer, wat een hektiek.. Kinderarts en haar supervisor en gynaecoloog en haar supervisor.. Nachtje in het ziekenhuis gebleven en daarna mochten we heerlijk naar huis. Gelukkig gaat het nu weer wat beter en kunnen we al lekker genieten van onze kleine meid. Op het moment van schrijven bedenk ik me dat het over 2 uur alweer een week geleden is dat mijn vliezen braken.. Voor de meiden die ondertussen ook bevallen zijn, van harte gefeliciteerd! Voor de wachtenden onder ons, sterkte nog even!
Nena, van harte meid. . Moest nog aan je denken ! Eddie ook van harte! Hier nog steeds een roze wolk.. Nore doet thet super . . Ik heb ook een schat van een kraamhulp. Heel lief en rustig. Nog 2 halve daagjes en dan gaan we t heerlijk zelf doen.. ook zin in hoor! Lekker tutten met de beeb! Maar nu is die verwennerij ook nog heerlijk! Dames. . Succes met wachten weer..
Oh Nena. Wat een hoop gedoe om je heen gehad. Wel super dat je de volgende dag al naar huis mocht gefeliciteerd met de kleine en geniet er maar lekker van. Oei. Ik hwb weer iets nieuws. Heupweeën. Die doen zeeeeeer. Alsof er honderden touwtjes in mn bekken aangespannen worden en de botten naar elkaar willen trekken. Ukkie is ook flink actief nu.
Gefeliciteerd Nena! Jee Moniek wat word je geduld getest he. Laat het nu maar doorzetten zeg! Hier zitten we op de roze wolk. Helaas gaat mn bekken nog niet zo. Maar dat is geen indicatie voor langere kraamzorg blijkt. Nouja eerst maar eens t weekend door. Ik hoop gauw op babynieuws
Om de 10 minuten precies. Duren 1 a 1,5 minuut. Maaar holy fck.. hoe vang je die op? Heb hier geen tijd voor joh. Moet morgen mn auto naar de sloop brengen. Ach. Als dit zo door gaat, is vriend morgen toch vrij. Kan ie dat wel ff doen.
En rillen tussendoor. Alsof ik het super koud heb.. Straks een heel loop spoor door de gang. Ooe. Ik mag hopen dat dit het echte werk is. Anders ga ik het nog heel zwaar lrijgen. Weet niet of ik vriend wakker moet maken. Ze komen nog steeds om de 10 minuten maar heb voel aanfrang om te poepen. De rugweeën voelen hetzelfde als wanneer ik moet ontlasten, maar dan erger. Dus kan het ergens wel begrijpen. Maar ben ook bang dat ik stiekem al verder ben dan het lijkt. Ik weet wel dat als het nog pijnlijker word en we mogen naar het ziekenhuis, dat er meteen een flinke dosis pijnstilling in kan.
Oke. Ik praat veel hier. Mwa verder ook niet echt een plekkie waar ik mn verhaal kwijt kan. Vrienden en familie mogen nog niets weten anders staan ze al in het zkh op de gang nog voordat ik ee zelf ben. Serieus bussiness hiero. Hoelang duurt de voorwerk fase? Ben nu al 4 of 5 uur bezig met elke 10 minuten een wee. Maar heb ze in mn heupen zitten. Daar valt niet mee te doen. En mn bad water word koud, ik word moe.. maar slapen gaat niet lukken met die pijn.
Blij dat ik mn bikini aan heb in bad. Schoonvader zag dat er licht aan was, dus die gooide gewoon de deur open om te zien waarom. Subtiliteit en tact kent ie niet -.-' 4 uur lang om de 10 minuten. Net een half uurtje om de 5 minuten, mag bijna gaan bellen. Stoppen ze. Nja als ik daardoor paar uurtjes kan slapen en morgen weer door gaaat...
Nee joh Moniek. . Zit je in bad komt je schoonvader binnen.. pff. Meid nog even en die beeb is echt helemaal voor jou.. succes!!
En Moniek? Ik heb sinds gisteravond 7 uur een zeurende pijn in mijn linkerbovenbeen.. Gaat niet weg, wordt ook niet sterker. Vage shit maar weer... Gefeliciteerd nena, klinkt pittig! Gelukkig alles achter de rug nu
Beenweeën zijn verschrikkelijk. Maar kont weeën nog erger. Net in bad wat bijgedut. Ben moe na nacht geen slaap.
Moniek, klinkt als het echte werk. Toen ik dit had, heb ik de vk wel gebeld omdat ik niet zeker wist of ik nou echt bezig was of niet. Ze is toen wel gekomen om te kijken hoe ver ik was. Bleek nog maar 1 cm te zijn, maar ze heeft meteen gestript en 's middags had ik Bo in m'n armen. Lekker lang en warm douchen, dan zet het vaak wat sneller door volgens de vk.
Moniekj ik hoop echt dat het nu doorzet voor je!! Nena en Eddie, wat een bevallingen maar nu lekker genieten! Van harte gefeliciteerd! Bij mij is alles rustig, vanmiddag naar de vk. Ik heb wel veel vocht ineens, mn handen doen er zeer van.