Laatste loodjes en ik kan niet meer wachten! :) Wie nog meer ongeveer zover?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Abbey2013, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snokkie

Snokkie Lid

2 sep 2013
    73
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat naar van de rugpijn! Hoop niet dat het nierstuwing is zeg... Doe maar lekker rustig aan! Het klinkt alsof het echt niet lang meer gaat duren hoor. Keep us posted!

Hier is het rustig. Vandaag zelfs bijna geen harde buiken gehad. Wel redelijk geslapen en geen hoofdpijn meer. Net zelfs met de honden naar het park geweest. Meestal ga ik dan gewoon zitten maar nu regent het en ik voelde me gewoon goed genoeg om een stukje te lopen (nouja langzaam waggelen dan he). Heerlijk frisse neus gehaald :). Heb nu echt het idee dat hij voorlopig niet gaat komen :(, maar wie weet!

2. Abbey2013

Abbey2013 Lid

4 sep 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Snokkie, Hoe was je nacht?

Bij mij redelijk. Heb 2 paracetamol genomen tegen de rugpijn. Wel veel voorweeen weer gehad, maar nog steeds niets dat doorzet!!

3. Snokkie

Snokkie Lid

2 sep 2013
    73
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kon pas om 4 uur slapen maar daarna heb ik voor mijn doen echt lekker geslapen! Was er pas heel laat uit ook. Vandaag sinds tijden weer eens relax dagje op de bank met mijn man. Lekker op de bank met een filmpje, heerlijk! Wel intzettend gespannen buik vandaag wat wel heel irritant is! Maar heb vandaag wel het idee dat ik een beetje uit kan rusten voor het geval de bevalling begint.

Hoe is het nu met je rug? Moet je nu maandag weer om te strippen als het niet doorzet?

4. Abbey2013

Abbey2013 Lid

4 sep 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jeetje om 4u pas :( maar wel fijn dat je daarna goed geslapen hebt!! Een gespannen buik kan misschien ook een voorteken zijn?? Ik hoop het voor je!!

Mijn rug is te doen als ik pcm neem. De dienstdoende VK belde me nog op om te vragen hoe het ging. Erg lief! Ik moet het gewoon rustig aan doen en eigenlijk n beetje mijn tijd uitzitten nu.
    En maandag word ik weer gestript ja, wie weet zet het dan wel door. Maaaaarrrr ik hoop nu eerst nog dat het voor maandag vanzelf begint :) en dat hoop ik ook voor jou, kunnen we gezellig tegelijk puffen ;)

5. Snokkie

Snokkie Lid

2 sep 2013
    73
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik denk het niet! Op de een of andere manier heb ik ineens het idee dat het nog heeel lang gaat duren... Zo'n gespannen buik heb ik al zo vaak gehad nu dat ik denk dat het niet zoveel betekent... Maar laten we het hopen! ;)

Wat aardig zeg van de vk!! Die verwachten het dus ook elk moment bij jou!

Deel Deze Pagina