weer blaasontsteking!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dromertje, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Ik word er helemaal zat van! Nu heb ik werderom blaasontsteking, het gekke is dat ik er steeds bij toeval met een urine controle achter kom, heb zelf eigenlijk nergens last van! Kennen meer dames dat?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hmm dat is vreemd, mag ik vragen waarom je dan steeds je urine laat controleren?

3. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    De eerste keer, vertelde ik de verloskundige dat ik last had van een zeurderig gevoel in m'n rug. Zij gaf aan even m'n urine te testen en toen bleek een zware blaasontsteking, maar ik heb nooit last bij het plassen gehad of echt buikpijn. De 2e keer heb ik zelf m'n urine ingeleverd omdat ik enkele dagen last had van lage rugpijn, ik dacht laten we voor de zekerheid ff checken, in eerste instantie was de uitslag oke, maar na een kweekje bleek toch weer blaasontsteking. Mijn lage rugpijn ben ik allang kwijt, dus ik baal behoorlijk dat ik "zo maar"blaasontsteking heb, zonder dat ik het zelf goed in de gaten kan houden!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hmmm vreemd inderdaad.
    Als ik last heb van rugpijn denk ik niet meteen aan een blaas ontsteking, helemaal omdat je de symptonen ook niet hebt.
    Hopelijk ben je er de eerste tijd vanaf.

5. Shaas

Shaas Actief lid

23 feb 2008
    136
    0
    0
    pff wees blij dat je niks voelt.. ik voel het om de 2 dagen weer branden..

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    lastig dat je het niet voelt, behalve dan aan de rug pijn.
    Maar aan de andere kant mag je er ook blij om zijn, want ik heb dus echt heeeel veel pijn als ik blaasonsteking heb.
    Ik ben er nu net een week of anderhalf van af na 5 kuren!
    En telkens werd ik snachts wakker 2 dagen na de kuur met onwijs pijn in de bekkenbodem gedeelte en bij plassen en bleef steeds dat gevoel houden.
    Heb zelfs een keer bij de weekend arts geweest, zo'n pijn deed het :(
    Maar hoop dat je er snel af bent.
    gebruik je cranberrysap of sinasappelsap?
    dat helpt blaasontsteking te voorkomen.

Deel Deze Pagina