grote ruzie gehad met mijn man

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yagmursu, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yagmursu

yagmursu Lid

15 nov 2009
    24
    0
    0
    Ik moet dit even kwijt deze middag zaten we samen met onze dochter te eten toen mijn man verkondigde dat hij vanaf Januari zal gaan salsa dansen.Vanbinnen begon ik te koken want nu ik toch al dikke buik heb is dit voor mij niet het moment om er aan te beginnen.Mijn argument was dat we dan maar beter samen konden gaan vanaf september wanneer er ook lessen beginnen.

Toen kwam het erop neer dat ik wel heel erg jaloers ben dat hij dit niet zonder mij mag doen!!!!
    sorry maar ten eerste vind ik dat een dans dat je met je partner doet en niet met een wildvreemde.Dat lijkt me nogal te sensueel en dat is toch de kat bij de melk zetten of niet??

Ik vind dit verre van respect hebben voor een zwangere vrouw.Ik ben emotioneel nu al vatbaarder dan anders en ik vind dit echt niet kunnen of ben ik nu zo verkeerd??
    We verwachten wel samen dit kindje en mijn mijn lichaam beperkt zich nu eenmaal voor eventjes om zo een dingen te kunnen doen maar dit heeft hem toch niet het recht om dan maar alleen op les te gaan en lekker sensueel te gaan doen met een andere vrouw!!

miss slaan mijn hormonen nu wel op hol maar dit voelt echt niet goed aan.Het heeft me in ieder geval veel stress

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    tja ik zou denk ik hetzelfde reageren als jij,
    ik zou het ook niet fijn vinden,

en zoiezo al dat hij het even verkondigd!
    wij als man en vrouw overleggen dit soort dingen altijd of het kan enzz,
    dus zou het zeker niet fijn vinden als hij het even aankondigd,zonder dat jij van iets weet,

ik zou het toch proberen uit te leggen aan je man wat je er van vind, en vooral nu je zwanger ben.

3. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    ik zou hetzelfde als jij reageren!!!Tijdens mijn zwangerschap kon ik ook niet veel hebben:)
    Praat er samen over en misschien dat hij je dan beter begrijpt..
    Veel succes en veel geluk met je kleintje

Dikke x

4. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is jouw man niet bekend met onderstaande regels? Staan toch echt in alle daddy-to-be-handleidingen...

Regel 1: een zwangere vrouw heeft altijd gelijk
    Regel 2: al heeft ze geen gelijk, geef haar dan toch gelijk

Kortom: je staat absoluut in je recht! :D

Ik zou het ook niet trekken als mijn vent met andere vrouwen gaat dansen en al helemaal niet nu ik zwanger ben. Jij bent zo vriendelijk om 9 maanden lang zijn kindje te dragen en daar van alles voor op te offeren dus een beetje water bij de wijn van zijn kant lijkt me wel op z'n plek.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind het een beetje vreemd dat je man het als mededeling bracht en het niet gewoon met je overlegt.
    Maar van mij mag m'n man dansen met wie hij maar wil, echt niet alleen maar met mij. (stel je voor: zou ik ook niet met iemand anders kunnen dansen!)
    Ik zou er dus op zichzelf geen enkel probleem mee hebben als hij op dansles wil met iemand anders, maar zou er van balen als hij het niet even overlegt, hoe ik erover denk e.d.

6. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik zou t ook zeker niet leuk vinden...

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zou er echt van balen als hij het niet even overlegt van te voren maar eigenlijk al heeft besloten dat hij dat gaat doen..

Ik zou het niet erg vinden als hij gaat salsadansen als ik zwanger ben.. dat zou in houden dat hij dus ook niet meer naar een pretpark mag, niet meer mag stappen met zn vrienden tot 5uur ;s nachts *dat hou ik echt niet meer vol haha* enz...

Kan me voorstellen dat je er van baalt dat hij niks overlegd heeft.. Zou ik ook absoluut niet prettig vinden.

8. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Ik zou het ook niet erg vinden als mijn man/vriend op dansles wil. Heeft hij al een danspartner dan? Of gaat hij die daar ontmoeten?
    Maar ik zou het niet leuk vinden als hij het niet zou overleggen en het zomaar even ging doen.
    Wat ik wel wil zeggen. Ik ben ook een lief hebber van salsa dansen en mijn vriend is heel soms ook wel eens jaloers als ik ga dansen (want hij danst niet) maar het is absoluut niet sensueel hoor. Tenzij je echt heel ver gevorderd bent ;)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zou het ook niet leuk vinden als het niet in overleg ging. Maar ik zou het niet erg vinden als hij zou gaan dansen zonder mij. Ik ben wel voor eigen hobbies hebben en niet alles gezamelijk doen.

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik zou het ook niet tof vinden!!
    zal hem salsa geven! en heet ook:p

11. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Ik heb niet alle commentaren gelezen, alleen ff jou berichtje, maar ik zou je als tips willen geven;

> geef je verwachtingen aan, spreek uit wat je van hem verwacht ipv hem te zeggen wat hij wel of niet moet doen
    > vertel hem welk gevoel hij je hiermee geeft (ook al is dit niet zijn bedoeling)
    > vraag hem of hij zou willen wachten, zodat jullie straks wanneer de baby er is, samen een avondje uit kunnen naar les.

succes ermee

12. Aura

Aura Niet meer actief

t zou me echt niets uitmaken....en dan zou ik na de bevalling zelf de beginnescursus gaan doen zodat jullie samen de gevorderde cursus kunnen doen.....
    Zou mijn man nooit zoiets verbieden, en de kat op het spek binden? Nee ik vertrouw me man voor 100000% en zelfs met dikke buik weet ik zeker dat ik toch de enige voor hem ben dus ik zou hem lekker laten dansen hoor...en in ht begin is het toch nog vaak solo dansen...dus helemaal geen probleem...

Zou gaan kijken hoe lekker a-ritmisch hij daar zou staan zwoegen hahaha ;)

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Misschien heeft je man wel behoefte om een hobby te hebben waar jij niet de hele tijd om hem heen bent. Dit heeft echt niks te maken dat hij 'lekker een uurtje met vreemde vrouwen gaat dansen'.
    Dansen zoals ik dat vroeger heb geleerd is echt a-seksueel, je bent elkaars danspartner en dat is het, punt. :)

14. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik begrijp je wel. Zou ik ook echt niet leuk vinden..

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik vind persoonlijk dansen niet per definitie a-seksueel, zeker dansen als de salsa en de merengue zijn in mijn ogen niet bepaald a-seksueel te noemen...

Maar da's een andere discussie, waar je toch nooit uitkomt..

Ik zou zelf fikse ruzie met m'n man hebben getrapt als hij mij even 'mededeelt' dat hij op dansles gaat, zonder mij. Ik zou daar zeer veel moeite mee hebben. Kan hij nou niet even 'n tijdje wachten, tot de kleine er is? Veel gezelliger toch zoiets met z'n tweetjes te doen?
    Dat heeft niets met te maken of jij wel of niet jaloers bent, dat heeft te maken met respect.

Hadden jullie plannen samen op salsadansen te gaan, of wilde hij dat zelf al langer?

Ik heb zelf jaren (oa met mijn man) gedanst. Van salsa tot aan gewoon stijldansen en onze wens is nog een keer de Argentijnse tango te leren.. Maar ja, buik in de weg hè.. ;)

16. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Dan gaat ie toch fijn vissen of volleyballen of zo?? ;) :p

17. Aura

Aura Niet meer actief

Sorry maar als het andersom zou zijn zou het overdreven zijn...toen ik een jaar geleden mijn man mededeelde dat ik op salsa ging zei hij veel plezier...Hij had echt niet moeten proberen te verbieden of wat dan ook....dat vind ik respectloos....en heeft niks te maken met dansen met andere mannen...en ja het is een intieme dans maar sexueel? nee dat niet...

18. Bri

Bri Niet meer actief

'mogen' jullie mannen überhaupt contact hebben met vrouwen zonder dat je er zelf bij bent? ik weet af en toe niet wat ik lees hier...
    Wist je wel dat de meeste relaties op het werk beginnen, en dat 40% van de Nederlanders beweert ooit seks op hun werk gehad te hebben? Dan moet je je man ook thuis laten werken, anders bind je de kat op het spek. ;)

Natuurlijk blijft het vervelend dat hij zo'n beslissing neemt zonder het er eerst met je over te hebben - maar misschien geeft hem dat het gevoel dat hij toestemming moet vragen en dat vinden de meeste mannen heel vervelend. Tijd voor een goed gesprek dus, maar om bij voorbaat te zeggen dat het niet mag vind ik (persoonlijk) dikke onzin.

19. Angelina

Angelina Niet meer actief

Vissen is een héle goede hobby inderdaad :D

Bri: Ligt er een beetje aan WAT voor contact hij heeft met vrouwen. Intiem dansen valt net onder het No Go Area hier. Verder mag hij allerlei contacten onderhouden, zolang het maar niet lichamelijk is of contact wat onze relatie kan schaden. We weten beiden wat dat inhoudt. Aan het begin onze relatie zijn daar afspraken over gemaakt waar wij beiden achter stonden.

Vissen met een vrouw mag van mij best :)

20. Angelina

Angelina Niet meer actief

Als mijn man seks heeft op het werk is hij homo :$.

Ach ja, tegenwoordig moet je nergens meer van opkijken :D

Deel Deze Pagina