vervelend wat moet ik eten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytje, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik wordt elke dag misselijk wakker, meestal kan ik nog wel wat naar innen krijgen maar de laatste week echt niet meer. Ik heb wel honger en moet ook wat eten. Heb vanmorgen al brood, cracker en fruitg eporbeerd maar komt er weer uit. NU zit ik maar uit wanhoop chips te eten als ontbijt.
    Alles wat niet gezond is blijft wel binnen, wie kent dit ook?!

2. knor2007

knor2007 Actief lid

12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    hoi,nou zo ken ik het niet.
    maar ik dee ook alleen maar overgeven.
    begin s'morgen eens met een beskwie op bed of wat anders geen chips.
    als dat niet gaat en je blijft de heledag overgeven neem dan kontacht op met de huisarts.
    die kan je daar medicynen voor geven.
    blijft het niet goed neem dan meteen kontacht weer op met de huisarts en blijf daar dan gewoon door zuren!
    want dat is gewoon niet goed.
    als je toch blijft spuggen en niks binnen houd dan neemt de huisarts wel kontacht op met het ziekenhuis.
    want je moet wel genoeg vocht houden.
    dit heb ik ook gehad en heb hier een weer voor in het ziekenhuis gelegen.
    ben vandaag net weer een week thuis dus ik weet hoe rot het is.
    succes.

BEN NU 12 WEKEN EN 5 DAGEN ZWANGER!

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik kon het redden met een droog beschuitje op den duur, maar voor de periode dat ik net als jij niks binnen hield (ik gooide 24 uur per dag al mijn eten er uit) heb ik medicijnen gehad van de huisarts.

4. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    het is vooral 's ochtends en begin van de middag dat ik niks naar binnen krijg. HEt avondeten gaat goed en gelukkig blijft het drinken wel binnen.
    Maar doordat ik n de ochtend weinig kan eten heb ik geen energie overdag.
    De medicijnen van de ha helpen me niet. Niks helpt ook niet op bed iets eten eerst.

5. knor2007

knor2007 Actief lid

12 jul 2007
    130
    0
    0
    voedings ass
    groenlo
    neem dan even kontacht met de huisarts...
    misschien dat hij je raad kan geven

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    onwijs vervelend is dat meid, kun je niet lekker genieten van het zwanger zijn. zoasls knor zegt, ik zou even kontakt opnemen met de huisarts, misschien heeft hij nog andere ideetjes. hou je vast aan de wetenschap dat eht voor vrijwel iedereen ook weer een keer over gaat tijdens de zwangerschap!

7. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb homeopatisch middeltje gehad via vk dat hielp even. Ik ben er ongeveer 2 maanden van afgeweest maar het isweer terug.
    Denk dat het niet meer overgaat voordat ik ga bevallen! IS nog maar eventjes, maar ik probeer het maar te compenseren met vitaminepillen. Meer weet ik ook niet wat ik moet doen. Ik heb de vk ook al gevraagd en die weten ook niets meer!

8. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Ik kan juist 's ochtend en 's middags goed eten. 's avonds absoluut niet.

9. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    MAAK EEN LEKKER SOEPJE MET STUKJES AARDAPEL ERIN EN WAT GROENTEN DIE JE WEL LUST MISSCHIEN DAT JE DIT WEL BINNEN HOUDT EN HET IS NOG GEZOND OOK. BIJ MIJ HAD HET WEL GEHOLPEN. IK MAAKTE HET DAN MET HELE ZACHTE KLEINE STUKJES AARDAPPEL EN VERMICILLIE OFZO ( DUNNE SLIERTJES SPAGETTI) EN WAT GROENTEN ERIN DAT VOND IK DUS WEL LEKKER EN HIELD IK GOED BINNEN.

SUC-6!

10. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

5 dec 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Mijn ontbijt was zeven maanden lang kant en klare pannenkoeken van AH met stroop. Luste geen brood meer. Niets aan te doen, maar was het op den duur wel zat.

Deel Deze Pagina