Heb hetzelfde gehad, maar ik had theorie al af voor bevalling en door bi kon ik mijn laatste praktijkopdrachten niet doen. Binnen een half jaar weer afgemaakt. Ik liep er uiteindelijk 4 maanden vertraging door op (de maanden dat ik met mn bi zat en alles in moest halen) Succes met de laatste loodjes niet te druk om maken. 2 armen en benen, meer kun je niet doen.
Bedankt voor je reactie. Maak me ook niet druk hoor komt allemaal tis nu een kwestie van achter de computer zitten en de opdrachten uit tikken. en daar goed keuring voor krijgen zodat ik de bewijsmap in kan leveren. 1 af nog 4 te gaan waarvan er deze week nog twee ter controle heen gaat. komt dus helemaal goed
Heel veel succes! Weet precies hoe je je voelt.. ik ben ook leerling VZ-IG geweest.. vooral die eind presentatie wat een ellende! Mijn collega's en teamleider vonden t helemaal geweldig..en school maar afkraken..blegh.. mijn SLB docent vond mij gewoon niet leuk haha.. Maar ben zo blij dat ik het gehaald heb, beste keus ever! Al hoe wel ik nu door zwangerschap geen contract verlenging heb.. lang leve de regering en hun bezuinigingen.. maar TL vroeg nu wel of ik na mijn verlof wel ff contact op wou nemen, want eigenlijk wou ze niet zonder mij.. D).. maja heeft ze zelf weinig over te zeggen! Nouja, weer ff terug op je topic.. hehe.. komt vast goed! Voor je het weet is het voorbij, en mij is verteld dat je sowieso op je presentatie niet een onvoldoende kunt krijgen!!! Dus maak je niet druk, je collega's kennen je.. en ze hebben zelf ook ooit af moeten studeren dus snappen ze heus wel dat je zenuwachtig bent
Ik heb 24 april de presentatie en op de presentatie en het assement gesprek kan ik idd niet zakken als ik een goed gekeurd eindopdracht heb is het klaar. Gelukkig een goed contact met wb po en slb dus daar hoef ik niet bang voor te zijn al zijn ze alle 3 wel heel kritisch maar dat vind ik wel fijn.
Kritisch is nooit verkeerd! leer je alleen maar van.. Ik had zelf bij diplomering dat mijn SLB docent een vaag verhaaltje over mij had..en als je tussen de regels door las kwam het er op neer dat ik maar irritant was (viel iedereen op!).. en mijn klasgenoot die ook onder haar viel werd toch een partij de hemel in geprezen! Pff.. nouja denk nu maar zo..ik heb mijn diploma!! Gelukkig wel altijd goed kunnen vinden met WB en mijn begeleiders op de werkvloer!
Dat scheelt wel een hele hoop als je met je wb en po over weg kunt. Ze kunnen je maken en breken als het niet klikt wordt het wel een stuk lastiger. We hebben 24 juni diplomering. MIjn moeder ook ig en ook toetser trouwens gaat mijn speldje op spelden. Kijken we al 3 jaar naar uit. zal wel een traantje weg pinken als het zo ver is