Laatste loodjes: menstruatiekrampen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daantjedubbel, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha die kont is verschrikkelijk! Verbaas me erover hoe sterk zo'n klein kwetsbaar mensje is van binnenuit pff
    Uitstekende billen.. Schoppen tegen de ribben.. En standaard wanneer je zelf juist even lekker rustig zit/ligt ;)

2. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Jaaa, haha vreselijk! Ik had net een voet tussen mijn onderste twee ribben in, en dan probeert hij ze met dat kleine pootje los te wippen lijkt wel, haha. En die kont pfff, heb elke keer een eiervormige buik :p

3. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Haha die kont inderdaad, echt zo herkenbaar. Ons kindje loopt ook regelmatig druk uit te oefenen op de verkeerde plekken. Het voelt dan zo niet fijn. Ik ben heel benieuwt wanneer de kleine komt, kan nauwelijks wachten totdat het zover is.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Het heeft hier heel lang gerommeld. Nu de laatste weken bijna niet meer. Inmiddels alweer een paar dagen over tijd. Geen pijl op te trekken dus....

5. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Wow, frustrerend! Hoop dat je je kleine man gauw in je armen hebt! Hou je het nog een beetje vol? ;)

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Lichamelijk gaat het goed als ik niks uitvoer. Maar geestelijk... Elke nacht ga ik de nacht in met de wetenschap dat ik wakker kan worden door weeen. Als t weekend is vind ik t wel goed te doen. Maar door de weeks werkt mijn vriend op 30 min afstand voorbij n stuk dat dagelijks muurvast staat tijdens de file. Dat vind ik even stressen.

7. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Dat kan ik me heel goed voorstellen! Mijn vriend vergadert voor zijn baan door het hele land en is een belangrijk sleutelfiguur voor de organisatie zal ik maar zeggen, waardoor ik hem niet zomaar weg kan bellen. Benauwd me soms ook.
    Maar je moet maar zo denken; meestal duurt het wel even voordat er wat gebeurt nadat de weeën beginnen :) maar ik snap je angst wel hoor.
    Ik heb inmiddels nergens meer last van qua kramp, dus ik snap er inmiddels weinig van :( Zal me maar gaan voorbereiden op 2 weken overtijd gaan, dan kan het alleen maar meevallen haha!

Deel Deze Pagina