Hallo. Zijn er meer dames snel na de menstruatie zwanger geworden? Ik had 2 dagen na mijn menstruatie gevreeën en nog 2 dagen later begon ik te bloeden. En ik testte na de bloeding positief! Terwijl ik een cyclus van 35 dagen heb normaal gesproken. Volgens mij is dit onderwerp wel es geweest, maar die discussies zijn al gesloten.
Dan was je al zwanger want dit kan nooit! Tussen de bevruchting en innesteling zitten al een aantal dagen. En daarna nog een week of 2 voordat je positief kan testen
Dus mijn menstruatie was geen menstruatie? Ik had toen echt krampen. bij de 2e bloeding niet. Het leek me ook heel onwaarschijnlijk, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nou ja ik heb al een afspraak bij VK, dus ben benieuwd.
Ik heb bij de eerste de innestelingsbloeding ook aangezien voor gewoon mijn menstruatie. Het is dat ik op een gegeven moment wat vage klachten kreeg waardoor ik ging twijfelen en een test deed. Bij deze zwangerschap haf ik ook weer een flinke innestelingsbloeding die op een vroege menstruatie leek maar dit keer was ik er al wat meer op bedacht en bleek ik kort daar na inderdaad ook een positieve test te hebben.
Je hoort wel vaker dat vrouwen tussendoor nog een bloeding hebben, maar zoals al gezegd is dan was je al zwanger want je kan niet zo snel al positief testen.
Ok maar daarna heb ik dus nog weer een bloeding gehad van een paar dagen. Nou ja kan alleen maar afwachten.
ik ben inmiddels 10 weken zwanger en had hetzelfde als jij, ik dacht dat ik ongesteld was geworden, na 5 dagen hield het bloeden 1 dag op en toen had ik nog 5 dagen wat licht bloedverlies. Achteraf gezien is dit een lange innestelingsbloeding geweest!
Komt omdat ik wel ging bloeden op moment dat ik normaal ongeveer ongesteld zou worden, dus ben vlak daarvoor zwanger geraakt. Mijn cyclus is normaal 5 week, maar ook wel eens 6 of 7 week geweest.
Ik heb ook 2 dagen bloed verloren + krampen. Dacht dat het mijn menstruatie was. Echter testen ik na die 2 dagen positief en heb ik een gezonde dochter gekregen. Duim voor je!
Hier ook zoiets 5 april NOD gehad van 4 dagen tot 9 april dus en precies 14 dagen later op 23 april positieve test en het is toch allemaal echt zo en het klopt ook!! Oja en op 20 april negatief getest met vroege test en dus 23 april positief Snap er niets van nog steeds niet en ook pas na 5 april onveilige seks gehad daarvoor met condoom seks dus heel apart allemaal😕 En altijd netjes cyclus tussen 28/29 heb al 4 jaar geen AC meer... Succes bij de vk 10e
Ja echt..en het klinkt cliché maar het is toch echt wel zo het is en blijft een wonder Ja geloof ik graag nog even geduld ☺️