Laatste loodjes, nog 2 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Konijnhangoor, ik heb dit recept: Zelf suikervrij ijs maken van mango en avocado - Focus on Foodies

Het is niet zo zoet en ik doe vaak 2 avocado's, maar je kan ook een beetje zoetstof erbij doen, het ligt echt aan de mango hoe zoet die is. Ik heb het net vandaag weer op, dus morgen weer nieuwe maken :)

Ik slaap ook met voedingskussen, anders krijg ik teveel bekkenpijn.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Een voedingskussen zou ik zeker aanschaffen! Ik vond dat echt super handig. Niet eens voor het voeden maar ook om de baby gewoon naast me te hebben op de bank, of als ik ging strijken dan legde ik mijn zoontje in dat kussen zodat hij bij me was etc. Ik ben niet zo van het dragen namelijk...

Pffff die bekken zijn verschrikkelijk ja. Vandaag ziin we met familie in het park wezen bbq'en. Nou ik kon op gegeven moment niet meer zitten van de pijn dus zijn we maar naar huis gegaan. Voor mijn zoontje moet ik sandalen en nieuwe rompers kopen maar heb geen kracht om naar de stad te gaan... Echt vreselijk. Ik kan niet wachten tot ik straks weer normaal ben en lekker met mijn zoontje naar de speeltuin kan ed.

3. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Strandbal zoooooooooooo herkenbaar, ik verlang er zo naar mn zoontjes weer te kunnen tillen/knuffelen achteraan rennen. Ik heb ook zo'n last van mn bekken, niet zo erg als vorige zwangerschap maar toch zou ik nooit naar speeltuin nu kunnen lopen zonder pijn. En dat mis ik ook voroal met dit lekekre weer!

4. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ik weet nooit zo goed of het m'n bekken is. S nachts veel last van krampgevoel in m'n heupen en overdag een soort waggelende eend :). Pijn heb ik meestal na teveel lopen. Ik twijfel dus altijd of het erbij hoort of bekkenpijn is. Daarnaast is mijn gyn hier heel laconiek in. Hij zegt al gauw dat het de "laatste loodjes" zijn.

Voedingskussen gaan we bestellen! Hele leuke gezien op de site van doomoo. De softy, lekker makkelijk voor op schoot.

Het is al weer aardig warm. Net even buiten geweest, maar nu weer lekker binnen. Het ijs ga ik van het weekend maken! Ziet er goed uit!

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik kan ook niet te veel en te lang lopen. Heb daarna zo een last van mn bekken. Daarom doe ik nu bijna alles op de fiets, heerlijk is dat. Vooral als t zulk weer is als vandaag.

Rommelt het bij jullie al wat? Bij mij is het zooo rustig. Zou haast denken dat ik overtijd ga lopen..

6. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Is het je eerste kindje? Bij ons willen ze niet strippen.voor 41 weken..

7. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Nee, 3e kindje. Bij mn 2e had ik al vroeg voorweeën, maar nu niets??? Kan nog komen natuurlijk.

8. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hoi, ik vandaag 38+5 van m'n tweede. Ik heb het juist omgekeerd, had bij de eerste helemaal geen voorweeen gehad, nu al ruim 2 welen af en aan. Om gek van te worden :(

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Bij m'n tweede begon het met voorweeen en kreeg ik binnen 2 uuur meteen echte weeeen. Bij eerste idd een dag of wat voorweeen, ik ben erg benieuwd hoe het deze 3e keer zal gaan. Ik hoop dat ik wel voor de 40 weken beval want mijn schoonouders zijn hier om ons te helpen met de andere kids, ze zijn gister aangekoen en blijven tot 6 juli, dan ben ik 9 dagen overtijd.

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

(schoonouders zijn italiaans) dus ze vliegen 6 juli weer terug..

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Zitten alle baby's nog :p?

Aan de ene kant denk ik nu telkens laat het maar gebeuren, ik ben zo benieuwd naar de baby en wil mn lijf weer terug, aan de andere kant als ik een iets wat pijnlijke harde buik heb raak ik weer even in paniek en vind ik het weer erg eng allemaal. Hebben jullie dat ook?

12. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen baby.. Morgen 40 weken! Dus wordt nu wel tijd!

Ik herken dat heel goed MinnieJ. Ik heb dat ook. Ben het nu wel zat en de kleine mag echt komen nu maar als ik iets meer dan een harde buik voel krijg ik het er ineens benauwd van haha, zo van ; Ik moet echt een keer gaan bevallen!!:$ het komt nu echt steeds dichterbij ( eerste kindje dus alles is nieuw)

Maar goed, morgen de 40 weken gehaald. Als hij er dinsdag nog niet is gaan ze een strippoging doen. Maar hoop dat hij zich eerder vanzelf meld..

13. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Heel erg herkenbaar MinnieJ. Ik zie uit naar de dag dat ik mn baby ga ontmoeten, maar ergens ben ik ook weer bang omdat het weer veel pijn zal doen.

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Die angst is heel herkenbaar! Dit is voor mij de 2e dus ik weet al wat me te wachten staat. De vorige keer was in ingeleid dus dat is nog heftiger. En dat ik bij een programma een vrouw zag bevallen kreeg ik het toch ook ff benauwd.
    Het leek zo ver weg maar nu weet ik dat ik binnen maximaal 3 weken ben bevallen :$. Toch kan ik niet wachten ik ons meisje eindelijk te zien.

15. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    Goedemorgen dames kleine man zit nog binnen maar ik weet niet voor Hoe lang:p gisteren begonnen met romellen en nu wakker met krampen er komt wat meer regelmaat in en ze hebben een duidelijke piek best spannend dus want zo begon het bij zoon en dochter ook:) de timing is wat minder want vanmiddag vieren we de verjaardagen van onze zoons ! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen vandaag ik hou jullie op de hoogte ;)

16. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Oow, wat spannend Shiirley! Ik ben heel benieuwd of het door zal zetten. In ieder geval veel succes! Gisteravond ook wat gerommel bij mij, maar dat was gelukkig niet van lange duur. Straks vieren wij ook de verjaardag van mijn jongste, dus het hoeft vandaag niet te rommelen hihi.

17. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

@sanniesannie, ik wil ook een strippoging doen als ik een paar dagen overtijd ben, omdat mijn schoonouders met 9 dagen overtijd weer teruggaan naar Italie en we kunnen de hulp goed gebruiken met de andere kids...maar eerst maar eens kijken of ik overtijdz al lopen..

@strandbal, 2x ook hormonen toegediend gekregen en nu ook aangegeven dat ik dat ABSOLUUUUUUT NIETTT wil, wat vreselijk was dat, zo'n weeenstorm.

@Shiirley wat spannend zeg ik ben benieuwd of het doorzet, succes!!!!!!

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Spannend shiirley! Hier zit alles volgens mij nog potdicht...
    Ik slaap trouwens wel echt heerlijk de laatste weken. Zo vast dst ik sochtends echt moet bijkomen en wazig zie. En heb de meest bizarre dromen haha.

Gefeliciteerd trouwens met jullie kinderen.

Minniej, ja idd! Zelfs de artsen zeiden dat ik te weinig tijd tussen weeen had. Ik kreeg een ruggeprik maar die hielp maar aan 1 kant.
    Heb deze keer al aangegeven dat ik pijnbestrijding wil hebben dus ik krijg lachgas. Ik hoop dat het wat helpt want bij mijn zoontje viel ik tussen de persweeen door in slaap :$. Zo uitgeput was ik.

19. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Ik ben gister in het ziekenhuis geweest. De harde buiken hielden uren aan en kwamen om de 5 minuten. Helaas heeft het niet doorgezet. Na 3 uur aan de ctg nog steeds harde buiken, maar de ontsluiting vorderde niet. Gisteravond verweekte bmm en 1cm. De rest mocht ik thuis afwachten. Kreeg wel slaappilletjes mee.

Helaas nam het af. Na 12 uur niets meer gevoeld en nu is het weer rustig. Zo jammer :(. Volgens de gyn kan het uren duren of nog dagen. Ben zo benieuwd!!! Mijn vliezen zijn nog niet gebroken.

De slaappillen heb ik trouwens niet genomen. Bizar zeg, kreeg gewoon lorazepam mee.

20. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik ook alvast met jullie mee lezen/schrijven? Ik moet nog wel wat langer als 2 weekjes maar ben al enorm veel bezig in m'n hoofd met de bevalling. Volgende week krijg ik weer een groei echo en als dan blijkt dat er nog een behoorlijk stijgende lijn in de groei zit, gaan ze me waarschijnlijk inleiden.

Afgelopen nacht een half uur op de wc gezeten. Zo aan de diarree 😩 Laatste tijd heb ik ook als ik sochtends wakker wordt dat ik direct naar de wc moet. Terwijl ik voor mijn zwangerschap altijd zo op eten moest letten vanwege verstopping😕

Deel Deze Pagina