Laatste loodjes, nog 2 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    @minnieJ ; ja het zou wel fijn zijn als de baby gauw komt dan. Buiten de hulp is het voor je schoonouders ook fijn en leuk om de kleine dan snel te zien!

@konijnhangoor; vervelend zeg dat het allemaal zo langzaam en moeizaam gaat:( Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Ik heb vandaag de 40 weken gehaald en nog geen enkel teken van een baby die zin heeft om te komen:( Ik hoop zo dat hij zich bedenkt en binnen nu en dinsdag komt haha

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

nou in ieder geval kan het niet lang meer duren sanniesannie :)

spannend!

3. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Spannend zeg iedereen die tegen of over de 40 weken loopt! Ik ben nu 38.5. Het lijkt wel ineens zwaar geworden te zijn sinds zaterdag. Daarvoor was ik nog erg fief en deed ik van alles en nu ben ik bij het minste of geringste moe. Zelfs gister een middagdutje gedaan.

Ik ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet, hoe de papa reageert enz enz. :)

4. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    goedemorgen dames nou nog geen baby hier :) was er echt van overtuigt vannacht dat het zo ver was ! de dag verliep redelijk en savonds elke 6 a 7 minuten weeen die steeds sterker werden en minstens een minuut aan hielden. lekker gaan douche maar ze hielden niet op dus dacht nog even dan kan ik gaan bellen:cool: helaas na 5 en half uur waren ze in eens verdwenen:( ik had al een afspraak staan straks dan kaart ik het even aan kan me niet voorstellen dat ze niks gedaan hebben vannacht;) ik hoop dat de kleine zich snel echt aandient en anders dat het rustig blijft want het is best vermoeiend zo :)

5. FamkeS

FamkeS Actief lid

13 dec 2014
    163
    0
    0
    Ik word morgen waarschijnlijk ingeleid. Het is mooi geweest!

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oh spannend! Maar je bent ook al bijna 2 weken overtijd, dan ben je er ook wel klaar mee.
    Alvast veel succes voor morgen en ik hoop dat alles goed zal gaan.

7. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen FamkeS!

Morgen ben ik 40 weken. Tot nu toe ging het supergoed, maar vannacht bijna niet geslapen... Blijkbaar vind ik het toch spannender dan ik dacht. Ik weet al dat ik sowieso bij 41 weken word ingeleid, dus het duurt voor mij ook niet lang meer, maar ik hoop zo dat het vanzelf gaat beginnen...

8. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    spannend ! heel veel succes famkeS hier net door gestuurd naar het ziekenhuis voor een consult minder leven voor de zekerheid de kleine voel ik een stuk minder na vannacht en ook de vk kon geen contact krijgen :( gelukkig klopte het hartje wel mooi ! ook was mijn bloedruk iets verhoogd dus daar gaan we zo heen.

9. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Spannend Famke! Succes! Het heeft ook wel lang genoeg geduurd!

Oeh Shirley dat klinkt ook spannend, ik ben benieuwd hoe het gaat. Gelukkig had hij een mooie hartslag. Bij mij zeiden ze in het ziekenhuis dat de baby in je buik vaak slaapt op het einde.

En meintje, wat vervelend van dat slapen. Hier vannacht precies hetzelfde. Wel 20x wakker geweest. Of het nou spanning, onzekerheid of gewoon de warmte was, geen idee.

Vandaag ook weer voor controle geweest. Hartje even gehoord en ja hoor, zelfs de gyn kan het mooi vertellen. Nog even afwachten... De laatste loodjes... Jaja dat weet ik wel :).

Hebben jullie een zwangerschapscursus gedaan om je voor te bereiden?

10. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Wow famke..bijna 2 weken overtijd..maar je weet niet zeker of ze je gaan inleiden?

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Shiirley jeetje wat spannend, ik kan me ook niet voorstellen dat het dan niet toch nu gaat beginnen voor jou, misschien zet het vannacht weer door na ontspanning, vaak als je slaapt begint het he?!

FamkeS, ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent, dus wie weet houd jij morgen je kleintje wel vast!

Hier ook erg benieuwd naar hoe hij eruit ziet, hoe de kinderen erop zullen reageren, vooral mijn oudste dan. Gister ook lang wakker gelegen, panick attack!! Daarna kon manlief me wel weer kalmeren :)

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nog niemand bevallen?
    Hier is nog alles hetzelfde, wel verschrikkelijk veel pijn in de liezen.
    Vanmorgen bij de vk geweest en geen nieuws... Als ik volgende week nog niet ben bevallen dan kunnen ze gaan strippen als ik dat wil. Ik hoop zo dat ze snel komt maarja dat hoop ik al bijna 3 weken haha.

13. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft de vk net een strippoging gedaan, maar het lukte niet helemaal omdat het nog behoorlijk dicht zat. Nu wel meer harde buiken, maar we zien wel. Morgen moet ik naar zkh om over inleiden te praten. Wel spannend allemaal!

14. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hier alles nog hetzelfde. Al heb ik het idee dat de baby erg druk is in m'n buik sinds de harde buiken van zaterdag...

Maandag weer naar de gyn. Ik twijfel alleen of ik nog zelf zal rijden. Ver is het niet, maar krijg harde buiken van al die plotselinge bewegingen.

15. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hier vandaag een strippoging gedaan maar helaas zat het nog te dicht.. heb nu voor vrijdag weer een afspraak staan. Hoop dan wel op wat ontsluiting en anders na het weekend een afspraak in het ziekenhuis. Pfff wat kan wachten toch lang duren hihi

16. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier ook nog geen enkel teken dat babygirl zich gaat aandienen. Donderdag weer controle bij VK en hoor ik of m'n buik wel of niet gegroeid is. Zo niet dan wordt ik doorgestuurd naar het ZH. Hoop niet dat dat zal leiden tot Eem eventuele inleiding, hoop zo dat het dit keer via de natuurlijke weg gaat

17. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hier ook nog geen baby, maar ik verwacht haar deze week ook niet. Heb het vermoeden overtijd te lopen. Donderdag ook weer naar de vk.

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hier ook nog geen baby, vandaag teveel gelopen en nu enorm stijve kuiten, en een beetje ischias pijn vanuit knie naar voet, heel vervelend, ik krijg die kuiten ook niet ontspannen, warme kruik massage van manlief niks werkt. Hopelijk slaap ik een beetje vanavond...

19. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Ik kom me hier ook melden :)
    Vandaag 38+1, ben zo benieuwd hoe lang t nog gaat duren! Op zich voel ik me nog wel redelijk, afgezien van t slechte slapen en t feit dat ik het steeds zwaarder vind worden om de hele dag voor onze peuter te zorgen.
    Ben ook zo benieuwd hoe ons meisje eruit zal zien en hoe ze zal zijn!!
    Succes en sterkte voor alle dames hier

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hi mammievansammie, spannend wordt nu he?

Dames, zitten de baby's nog?

Hier nog wel hoor hihi

Deel Deze Pagina