Laatste loodjes, nog 2 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ze zit er nog in :). Vandaag 39 weken. Gisterenavond wel weer een boel gerommel gehad. Jammer maar helaas zette het niet door...

Ook gelijk lekker tegen vriend geklaagd. Heel de zwangerschap nergens last van, behalve normale pijntjes en klachten. Vanaf 32 weken dan zw suiker, oké ook mee te dealen. Maar nu, pijn in m'n buik, pijn in m'n rug, geen lekkere slaaphoudoling, continu moe... Ben d'r klaar mee en duurt lang. Zo hier ook even lekker geklaagd.

Vandaag maar weer proberen beetje te genieten van het weer enz.

Hoe komen jullie de laatste dagen door? Ik kan ook geen auto meer rijden... Dus een bezoekje zit er niet meer in.

2. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ook hier zit de baby er nog steeds in.. Vandaag 40.4 dus mijn geduld begint langzaam op te raken..:(

Gisteravond laat dacht ik dat het misschien wel zou beginnen. Ik lag net een half uurtje in bed en ik word me daar toch ziek ineens. Gelijk naar het toilet en onwijs aan de diarree ( Sorry voor als je aan je ontbijt zit:D) en misselijk er bij en een raar drukkend gevoel aan de onderkant.
    Ik hoorde wel eens dat een bevalling daar mee kan beginnen maar nu net wakker geworden en weer helemaal niks...

Op naar de volgende strippoging morgen bij de verloskundige.

Hoe ik mijn dagen doorkom op t moment? Beetje lezen, smiddags wat proberen te slapen, tv kijken pfff saaaaii hahaha. Op t moment kan ik helaas niet meer dan dat :(
    Maar ik hou me maar vast aan het idee dat ik over 1.5 week zeker mijn kleine man in mijn armen heb! Ik kan niet wachten!!:D:D

3. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen bevalling helaas, gisteren nog voor de laatste keer naar yoga geweest en toch wel weer redelijk wat harde buiken, maar zodra ik in bed lag was het weer over...
    Hij heeft nog 5 dagen om uit zichzelf te komen, want dinsdag word ik ingeleid.
    Ik probeer nog gewoon van alles te doen in huis, ook nog beetje schoonmaken enzo. Ik ga nu nog een truitje maken voor de baby en soms komen er vriendinnen langs. Verder ook tv kijken en skypen met m'n moeder :) (die woont 300km van me vandaan)
    En alle berichtjes beantwoorden van mensen die vragen of de baby er al is ;)

4. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Sanniesannie daar had ik zaterdagavond last van precies zoals jij omschrijft. Ik lag er ook nog geen uur in toen ik mij misselijk voelde en uiteindelijk een half uur met erge diarree op de wc gezeten heb.

Maar hier nog niks aan de hand. Maar dan is het met jou termijn ook waarschijnlijker dat de bevalling ieder moment kan beginnen.

Kan me voorstellen dat je geduld op begint te raken, ik hoop nu al steeds stiekem dat het beginnen gaat.;)Zometeen eerst maar weer naar de verloskundige voor groeiecho. Ben benieuwd.

Succes allemaal! Misschien lees ik vanavond wel dat er iemand bevallen is:D

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier ook nog geen baby. Morgen ben ik uitgerekend en ik hoop zo dat ze snel zal komen. De dagen kruipen voorbij...
    Ik weet dat het nog max 2 weken zal duren maar voor mijn gevoel lijkt dat nog een jaar haha. Ik heb ook zo nu en dan krampen en dan denk ik zou het? Maar helaas... Ik moet dan gewoon naar het toilet.
    Ik vind het nu ook echt zwaar en vind het zo sneu voor m'n zoontje. Ik kan gewoon niet met hem spelen en dingen met hem doen die ik wil doen. En het plassen ben ik ook zat, elk kwartier zit in op de wc.
    Nouja nog ff doorbijten en voor we het weten hebben we een baby in onze armen :).

6. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hier ook nog geen baby. Vannacht wel wakker geworden van pijnlijke harde buiken die om de zoveel minuten kwamen. Maar die waren ook weer snel weg.

Kijken jullie ook naar "one born every minute" op TLC? Ik kijk er elke ochtend naar. Mooi programma.

7. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Oh ik kijk daar ook naar! Wilde het eers expres niet kijken, maar sinds een paar dagen overstag!

Die man net, ik zat gewoon mee te huilen, zo lief!

8. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ja, ik zit soms ook huilend op de bank hihih. Echt heel lief!

9. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Haha ja ik kijk ook dagelijks naar 'onze Born every minute' nu. Ik dacht dat ik een beetje raar zou zijn hiermee, maar blijkbaar dus niet ;)
    Laatst zo'n irritante, van dat kind uit Litouwen bij wie de man niet meer naar binnen mocht en die alleen maar aan t klagen/huilen was en haar make-up bijwerken..

10. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hier dacht ik gisteren ook dat het mss begonnen was....krampen die kwamen en gingen. Maar helaas, vanochtend wakker geworden en nog steeds geen baby:( Controle vandaag was overigens goed, baarmoeder was weer wat gegroeid dus hoef niet naar het ZH doorgestuurd te worden:D

11. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

hier vandaag ook veel pijnlijke harde buiken en menstruatiekrampen (vooral als ik ga lopen). Spannend!!

12. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ik voel me heel erg moe dus ik hoop eigenlijk dat het morgenochtend pas doorzet :p

13. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Spannend MinnieJ! Probeer nog even wat te rusten en ik ben benieuwd of het doorzet :D

14. Liekek88

Liekek88 Lid

28 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt spannend!! Ik moet nog 3 weekjes maar zou het liefst vandaag al bevallen!! Haha!

15. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ik moet echt vier keer per dag poepen en heb totaal geen eetlust. Wel bizar veel dorst. Zucht. Je wordt flink paranoïde in die laatste weken :p

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

haha jazeker! Nou hier is het wel echt overgegaan in weeen, dit zijn geen harde buiken meer, ze komen nog onregelmatig en de duur en intesiteit wisselt nog maar er zitten af en toe gemenerds tussen...

17. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Spannend MinnieJ, ik hoop dat het doorzet!

18. Konijnhangoor

16 dec 2014
    84
    7
    8
    NULL
    NULL
    Succes minnie!!!

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ooh spannend minniej!! Hopelijk heeft het doorgezet :).
    Ik ben vandaag uitgerekend maar het is nog steeds rustig helaas...

20. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Succes minniej 👍

Hier is het ook nog uiterlijk 2 weken. Dinsdag krijg ik als het goed is de datum te horen.

Deel Deze Pagina