Gewoon totaal geen eetlust maar juist eten helpt mij van dit nare gevoel af. Is er iets tegen te doen? De gedachte aan eten maakt mij misselijk maar ik moet wel eten en dan gaat het daarna ook wel voor een uurtje... wordt er gek van
Lastig! Bij mij hetzelfde. Kon gerust op 3 boterhammen leven omdat ik totaal geen honger had. En nu 3e termijn weer hetzelfde. Had wel het probleem dat ik maar bleef eten om me goed te voelen. Dus luisterde niet meer naar mn hongergevoel. Ik eet ieder uur een biterham of toast met kaas of iets dergelijks. Paar plakjes komkommer. Avondmaal gaat ook in 2 delen. Kommetje soep rond 5. Aardappeltjes met vlees rond 6 en dan nog n toetjes rond 7/half 8. Praktisch is het niet. Maar zo toch genoeg binnen zonder dat ik eten naar binnen zit te proppen tegen mn zin in.
Ik herken het ook. Ik heb overdag een vreemd weeïg gevoel in mijn buik. Ik ben niet misselijk, maar ik weet ook niet wat ik wil eten Hartig bevalt mij beter dan zoet, daar ben ik wel achter. 's Avonds na een flink bord warm eten is het over
Ja hartig et Ik ook liever. Maar het voelt zo naar. Echt misselijk is het ook niet . En beetje weeïg misschien
Ja, ik ben morgen 6 weken en heb hetzelfde als jou. Echt misselijk niet maar wordt soms echt onpasselijk van het denken aan eten terwijl ik de andere keer echt veel eet. Ik ben altijd een grote alles eter geweest en manlief attendeerde mij er al op dat dat echt minder is geworden :/ Vrouwen die kinderen hebben zeiden tegen mij dat dat gevoel weggaat door toch gewoon wat te eten. Ik vond dat echt de grootste onzin maar het werkt.
Werkt bij mij inderdaad ook maar pfff Ik zout steeds te bedenken wat ik dan het beste kan eten. Van bijna alles word ik misselijk
Wat hier helpt: Beginnen met een glas water met wat citroensap er in en ik neem dan ook mijn vitaminen. Anderhalf uur later eet ik mijn rauwkost (komkommer en cherry tomaatjes) op het werk als ontbijt. Dat graas ik op in een uur of twee. Dan is het scherpe randje er af maar ik moet de rest van de dag evengoed niet te zwaar eten. Ik eet nu meer fruit en groenten en kleine porties. Ik ben ook niet misselijk maar heb wel die brok in mijn keel.
Is ook een naar gevoel, probeer wel steeds kleine dingen te eten, ook al heb je geen trek. Niet eten maakt het gevoel echt alleen maar erger! Nog even volhouden, bij mij trok het tussen 12-14 weken weg en kwam mijn eetlust en energie weer wat meer terug!
Bij mij is dat gevoel nooit over gegaan. Ik ben het maar gaan zien als een honger gevoel, aangezien eten inderdaad helpt en die kleine beetje kan ik natuurlijk niet lang op teren. Heel vervelend en sterkte er mee! Hopelijk heb je er niet te lang last van.