Vorige week heb ik voor het eerst de hartslag van onze uk gevonden, dit was zeker niet mijn eigen hartslag, daar ging het te snel voor. maar nu kan ik hem niet meer vinden, heb het 3x in 1 week geprobeerd maar 3x niks alleen een hoop gerommel en lawaai.. maakt me toch ongerust.. wie heeft dit ook meegemaakt?
hier hetzelfde gehad.... heb me er alleen niet druk om gemaakt.... bedoel als je zo vroeg het hartje al kan horen heb je gewoon geluk.... en is het meer uitzondering dan regel..... ukkie zit gewoon lekker verstopt..... (begrijp het wel hoor... daar niet van )
Tja, ik heb het hartje nog nooit gevonden met de angelsound. Ben er gewoon niet echt goed in denk ik. hihi. Ik zou het maar even laten en gewoon wachten tot je weer naar de vk mag. Als je er trouwens zo onzeker over wordt moet je het maar niet meer gebruiken denk ik. En ik zou het ook niet zo vaak gebruiken, mijn vk is er niet echt enthousiast over in iedergeval.
ik DENK dat het is OM de reden van dat veel wellicht in paniek gaan bellen... als ze het hartje niet horen..... TS even over dat kraken.... bij mijn angelsound zat een speciale gel, maar daar kraakt het stukken harder mee als dat ik gewoon babyolie gebruik.... weet niet wat jij gebruikt....
Nee dat is niet haar reden, de praktijk waar ik zit weet gewoon niet precies of de angelsound kwaad kan.
ik gebruik de gel die erbij zat, als ik het weer probeer dan maar eens met babyolie proberen, maar eerst niet weer word er best onzeker van.. ik ga er vanuit dat het niet gevaarlijk is, anders zouden ze het toch niet overal verkopen?
Zijn de meningen sowieso over verdeeld.... moet trouwens zeggen dat ik zowat 1x in de 1/2 weken luisterde.... idd vanwege die opvattingen.... en dan ook maar ffies... heb ook ooit gelezen dat het voor het kindje erg storend kan zijn.... (net alsof een helicopter overvliegt...).....
Gewoon ff een week wachten.... Ze zeggen niet voor niets dat het pas vanaf 12 weken lukt... de meeste vk's proberen het ook niet eerder.....en soms vinden zij het hartje ookniet... of niet gelijk, dus nogmaals.. je hebt vorige keer gewoon geluk gehad...... hoe moeilijk ook.... even geduld hebben......
de 12 weken echo heb ik donderdag al, en ach als ik het vorige week heb gehoord zal het wel goed zitten toch. ben toch blij dat ik het hier neergezet heb, stelt me toch gerust bedankt en die angelsound leg ik wel eerst een tijd weg.
EN dit is precies de reden dat ik geen angelsound wil..ik zou ook in paniek raken als ik het hartje niet kon vinden. Dat soort controles laat ik aan de verloskundige over.
ik had het ook... heel verrassend bij 9 weken het hartje gehoord.. en toen 5 dagen niet. Iedere 2 dagen eventjes een paar minuutjes gebeurd en precies de avond voor ik de echo had, hoorde ik ukkie weer. Maar je moet gewoon geluk hebben. Bij 1e zwangerschap had ik het apparaatje pas bij 14 weken -dus toen nooit problemen gehad met het vinden eigenlijk. Oja.. na 5 dagen begon ik stiekem wel een beetje te stressen ook hoor... hoewel ik wist toen ik er zo vroeg aan begon -dat dit kon gebeuren en ook dat het heel normaal is .
Ik had ook een angelsound aangeschaft in het begin van mijn zwangerschap maar wat een onding zeg:x, vond nooooit het hartje. Je wordt er inderdaad alleen maar onzeker van dus ik heb hem in de kast gegooid en nooit meer naar boven gehaald. Ik was in het begin wel bang dat er ook met dit baby-tje iets mis zou gaan dus ik heb een dopler gekocht (zelfde als de vk). Daarmee vond ik altijd het hartje. Maar ik luisterde alleen als ik me ongerust voelde, nu hoeft dat natuurlijk niet meer want de dame in mijn buik laat me vanaf een week of 18 al duidelijk voelen dat ze er zin in heeft.
Je moet je niet te druk maken dat je hem niet kunt vinden met de angelsound. Hij is nu nog zo klein dat hij zich makkelijk achter je schaambot kan verstoppen. Vanaf week 15 hebben wij onze bink elke keer kunnen vinden als we wilde luisteren, daarvoor moesten we flink zoeken en soms konden we hem niet vinden. Maak je niet te ongerust, als je ongerust blijft maak anders een afspraak bij je VK om het hartje te luisteren.
hier ook het hartje thuis met 11 weken voor het eerst gehoort. paar dagen erna weer best makkelijk gevonden maar nu al een tijdje hoor ik de kleine alleen maar bewegen haha. de kleine is gewoon zo druk op dat moment dat ik het hartje niet goed kan vinden maar ik hoorde gup gewoon bewegen dus maak me ook geen zorgen moet er eigelijk wel steeds om laggen hoe eigewijs hij/zij nu al is
ik heb het gisteren nog geprobeerd en lukte niet en na lang wachten hoorde ik hem in de verte maar zelfs ik hoor hem niet altijd hoor en je word er ook onzeker van maar met 11/12wk moet je gewoon in je achterhoofd houden dat je hem soms niet vind
heb de angelsound in de kast gestopt en die komt er voorlopig ook niet meer uit! las net dat iemand zei die ze het hartje niet hoort maar dat het kleintje veel beweegt en dat sze dat hoort. maar wat moet je dan horen? (gewoon nieuwscierig, angelsound blijft in de kast)
Ja hoe leg je uit hoe je dat hoort.... Beetje bloppend geluid, je hoort dan wel dat er iets heen en weer gaat. Ik vind het wel een leuk apparaat maak me ook niet druk als ik niks hoor dus dat scheelt weer. 3 dagen geleden voor het eerst weer gebruikt na mn eerste, toen 2 dagen niks gehoord en net heeft mn man ook mee kunnen luisteren. en ben morgen pas 11 weken. Gebruik wel veel zalf en druk dat ding goed tegen me schaambot aan. Maja als je er onzeker van wordt zou ik hem ook wegleggen ja!
Dat hangt van jezelf af... Ik gebruikte hem het meest tussen de 12 en de 20 weken, tot ik ukkie voelde en daarna (bij de 1e) een enkele keer nog als ik heel onzeker was omdat haar al te lang niet gevoeld had. Dat varieerde van 6 x in de maand, tot maar 1x...
ik gebruik angelsound nu soms nog...... hahaha niet voor mijzelf, maar voor mn peutertje.... als voorbereiding op de komst van het brusje.... Hij wil dan soms luisteren..... en vind het super spannend allemaal...