Diarree/buikkramp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joolz, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Hallo dames,

Gisteravond ben ik ziek geworden van het avondeten. Ik kreeg enorme buikkramp en diarree. Nou heb ik een glutenintolerantie en heb meteen alle etiketten nagekeken maar kan niet iets vinden wat ik niet had mogen eten.

Ik had gevulde paprika's met gehakt en pesto gemaakt. Zag wel dat er in de pesto 3% rauw melkse kaas zat. Het is 45 min in de oven geweest op 200 graden dus ik denk dat dat verder veilig is.

Kan die kramp en diarree kwaad voor de baby? Ik twijfel om vk te bellen maar kan alleen het spoednummer nu bellen en volgens mij is dat alleen in geval van bevalling of bloedverlies dus daar moet ik even mee wachten tot morgenochtend.

2. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Ik heb mij hele zwangerschap zware buikkrampen met diarree gehad ook vaak na iets gegeten te hebben. Volgens mij vk kon het weinig kwaad als het maar niet dagen aanhield. En genoeg blijven drinken. Maar al je twijfelt zou ik gewoon even bellen.
    Ik ben ook niet zo beller maar er werd gezegt dat ik altijd kon bellen als ik echt ergers meezat

3. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Joolz er heerst een buikgriep.
    Ik heb het vorige week gehad, en toen wel ff de dokter gebeld. Het kon geen kwaad als je maar veel (extra) drinkt! Je verliest nu meer vocht en daarom extra drinken. Mocht het na 3dagen nog aan houden zou ik als ik jou was toch even bellen bij mij werd het met een dag of 4beter.

Beterschap!

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kan geen kwaad. Ook als je zwanger bent kun je een keer ziek zijn, no worries.

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik zou je daar niet heel druk om maken joolz ! Het is wel belangrijk dat je even wat lichter eet en wel goed drinkt en rust. Hou goed in de gaten of je geen bloed verliest of dat je veel harde buiken krijgt. Dan zou ik wel even het spoed nummer bellen. Mocht het zo zijn dat de diarree aan blijft houden en je houd verder ook niets binnen trekt dan ook even aan de bel. Je kindje zal er niet veel van merken hoor. Het is alleen belangrijk dat je niet uitdroogt

6. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Bedankt voor jullie geruststellende woorden!

Deel Deze Pagina