hai ik had een vraagje, ben nu dus bijna 6 wk. nu had ik dus veel gele afscheiding ineens met echt een spoortje bloed zoiets las een gesprongen adertje zeg maar echt heel weinig hoor. ook heb ik nog konstant last van krampjes en lijken echt mega sterk op ongi krampjes. heb vrijdag echo gehad en zit wel wat. moet zat voor het eerst naar de frauenarts. nu dus vraag herkent iemand dit en zou het kwaad kunnen?
Hoi! Ik zou je niet echt kunnen helpen. Wel weet ik dat sommige vrouwen (waaronder ondergetekende) veel last hebben van vaginale afscheiding. Dit is helaas ook een zwangerschapskwaaltje. Nu heb ik niet enorm veel hoor, maar dagelijks wel wat. Als er steeds bloed bij zit, dan zou ik voor de zekerheid even bellen naar een gyneacologe of verloskundige. Zij kunnen je vast wel snel geruststellen of, indien nodig, even onderzoeken.
Ik heb ook een keer wat roze verlies gehad bij week 6 ongeveer, maar dat was echt roze, na één keer afvegen.... Ongi krampen hoeft niet zo veel te zeggen, ik heb dat mijn hele zwangerschap al, vanaf dag 1! Ik zou even de VK bellen als je het niet vertouwd. Succes!
ok thanks. dat rose had ik idd dit weekend ok een keer. en dit bloed is ok niet echt veel ofzo hoor echt net een adertje zeg maar met blote oog net te zien hihi. hou het in ieder geval in de gaten.
gele afscheiding kan ook komen door een schimmel, zou ik wel even mee naar de huisarts gaan, is niet schadelijk en je krijgt er gewoon een zalfje of iets dergelijks voor. afscheiding hoort melkachtig wit of doorzichtig te zijn. als het geel, groen of korrelig is dan is dat een reden om er even naar te laten kijken.
ok kan ik dan idd ook ff doen jah tis ook niet zo dat dit konstant zo is maar paar keer per dag is het gelig de rest gewoon wit of doorzichtig. echt heel appart snap niks van dat hele afscheiding gebeuren altijd hihi.