Pfff ik heb zo'n pijn aan mijn stuitje, onderrug, liezen, onderbuik Overdag ben ik de pijn soms aan t wegpuffen. Vooral op toilet zitten is enorm pijnlijk, dan hangt me stuitje 'los' en dit is ondraagelijk pijnlijk. Ik slaap bijna niet en wordt zweetend en kreunend wakker van de pijn. Kan niet meer op rechts liggen want in mijn linkerlies lijkt dan een soort zenuw klem te zitten? Wat is deze pijn? Wordt mijn bm/baby zo zwaar dat die zenuwen klem gaan liggen? Soms werkt een warme douche of bad maar vannacht bijv niet dan ben ik tot huilends aan toe de pijn aan t wegpuffen en twijfel ik of t geen echte weeen zijn. Op de bank soms btje kunnen slapen en nu is t weer aardig 'rustig' van ondere maar zie enorm op tegen de helse nachten die me staan te wachten... Herkenbaar?
Ik zelf herken het niet . Een vriendin van mij heeft dat met de zenuw ook gehad en weet van haar dat het geen prettig gevoel is. Ik zou wel bij je vk aangeven dat je niet tot nauwelijks meer slaapt , vermoeid je bevalling in gaan is ook geen succes. Heel veel sterkte met de laatste loodjes. En het is zo cliche maar straks ben je de helft weer vergeten.
Thanx! T is nu alweer rustiger dan vannacht loop sinds vrijdag bij de gyn ipv vk en merk dat de stap om te bellen voor mij hierdoor groter is. Morgen maar fysio bellen denk en dinsdag naar gyn...nog 2 nachten.
slik je wel paracetamol? Gewoon doen hoor. neemt misschien de scherpe randjes ervan af. Martelen is niet nodig!
Dit is (gelukkig) niet herkenbaar, maar wil je wel veel sterkte wensen. Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt, zo is het niet leuk meer om zwanger te zijn. Nog een paar daagjes en je zitop 40 wken dus laten we hopen dat je baby snel komt! Misschien heeft de gyn of fysio ook wel iets voor je dat helpt. Dikke knuffel, Adriana
meid gewoon je vk/gyn bellen. het is niet nodig en nergens goed voor om zoveel pijn te lijden. en zo vermoeid je zwangerschap voortzetten is ook not done. je kan elk moment bevallen en dat gaat een beetje lastig als je zo vermoeid bent. succes
als je de stap om de gyn te bellen te groot vindt, bel.je toch gewoon je vk die vind het echt niet erg en kan je misschien wat tips geven om t dragelijker te maken of uitleggen hoe je het beste je gyn kan benaderen hierover. ik had t ook hels op t eind (de eerste zwangerschap) t enige wat de gyn zei "ach mevrouw, u heeft nog geen kinderen dus blijf maar gewoon op bed liggen" wat een eikel. hij wilde me zelfs pas na de 42 weken gaan helpen. gelukkig heeft de vk toen nog even mn "ontsluiting gecheckt" (lees: gestript) de avond erna begonnen de weeen! wel gebeurde dit pas bij 40+5.. Succes!
Wij zijn nog lang niet zo ver maar als ik je verhaal lees denk ik; bellen, langsgaan als dat nog lukt... Potverdikkie, die mensen zijn er om je te helpen met dit soort kwaaltjes... Zet ze maar lekker aan het werk! Jij en je lijf hebt de afgelopen 40 weken al het werk al gedaan en je moet dalijk de eindsprint nog doen ( bevallen)... dus... Dikke knuffel en ik wens je heel veel succes toe... hopelijk wordt er snel een oplossing hiervoor gevonden...
Ik herken veel van wat je schrijft. Ik had er van de week ook een topic over geopend om lekker te klagen. Maar nog even volhouden meid, je bent er bijna
Is goed gekomen hoor dames! Zie banner al dat 'voorwerk' was niet voor niks. We waren 17:10 op de verloskamers in t zh en 18:10 daar in bad bevallen