Ik denk dat je het beste bij de deelnemers kan kijken wie die echo's maakt en dan daarmee contact opnemen. Ze maken geloof ik alleen 3/4d echo's he?
hallo, ik heb contact gehad met het echoburo. en ik vond het nog behoorlijk prijzig. ze tellen gewoon de prijzen die ze altijd hebben, en hebben geen acties heb ik het idee. het echoburo heet twinkelster. kun je via google wel vinden. daar staan ook de prijzen op. tevens kun je ook nu al een afspraak maken voor een echo. succes ermee. groetjes
Ik ga toch eens even mailen of ze daar ook 2D doen. Zou toch leuk zijn als ik de baby nog een paar dagen eerder kan zien .
Ach nee, laat ook maar.. Lees op hun site dat je wel met een volle blaas moet komen onder de 12 weken. Ik zie me daar al 1,5 uur van te voren op de beurs rondlopen met een volle blaas. Dan wacht ik gewoon maar af die paar dagen .
@ eclipse, ze doen ook geslachtsbepaling en die zijn 2d. maar stel je voor dat het niet goed is met je kleintje, lijkt me toch je dag verpest en dat is ook zonde, maar daar gaan we niet van uit. succes ermee.
Ja, dat is idd ook zo. En die 4 dagen hou ik ook wel weer vol. Is ook leuker omdat mijn vriend er dan bij is denk ik.
Ik heb ook even gebeld met RAI. En ze hebben me later terug gebeld met de prijs... 75,- Vind ik echt TE veel. Dus nu heb ik morgenavond hier een echo voor 45,-! Ben zo benieuwd of we nu kunnen zien of het een jongen of meisje is!
dat kunnen ze zien met 17 week! wij hebben een gratis echo gehad 3/4d (ja het bestaat nog gratis!) en toen hebben ze ook nog eens gekeken wat het werd (of is haha), iedereen veel plezier met echoën!
hoi Sjimmie, heb je die gratis 3/4d echo op de 9 maanden beurs gehad? zo ja bij welke stand? wij gaan nl. morgen en we willen graag ons kleintje weer zien ipv te wachten tot de volgende echo op 5 maart. en we vinden het ook wel erg leuk om te weten wat het word en dat kunnen ze dan ook zien he? groet Sandra
een vriendin van mij heeft gister geslachtsbepaling daar laten doen en koste 30 euro. zij is nu 16wk precies.. misschien interessant om te weten. maar idd heb je die gratis laten doen? liefs
Bij mij hebben ze het eergisteren weer niet kunnen zien. Ik weet niet precies waarom maar we wachten nu tot de 20 weken echo die ik heb op 2 maart. Dus niet heel erg lang wachten meer. Ik heb mijn 20 weken echo met 19 weken en 2 dagen omdat mijn vriend er anders niet is.
Hoi, Ik ben afgelopen woensdag op de 9 maanden beurs geweest. Je kunt alleen bij Twinkelster een echo laten maken (hal 9, stand 300). Het kan ook 2D of gewoon alleen geslachtsbepaling (deze laatste kost 30 euro idd). Let wel: ze werken niet met een rij, maar met tijden. Je schrijft je dus vantevoren in voor een tijd van die dag! Als je hiervan gebruik wilt maken zou ik dus eerst de stand opzoeken, je inschrijven en dan lekker over de beurs struinen...weet je i.i.g. zeker dat je een plekje hebt. Ik ga ook de geslachtsbepaling met 17 weken doen bij echo-bureau-Utrecht. Het kost daar 35 euro (of 25 euro in de ochtend/middag) en als ze het nog niet kunnen zien krijg je kostenloos een nieuwe afspraak. Misschien leuk om te weten voor de Utrecht-mama's. Rianne jij heel veel succes, ben benieuwd wat het wordt!
Toch wel 35?! Ik heb speciaal gebeld om te vragen hoeveel het kost en dan zeggen ze 75,-! Wat raar! Ik geloof natuurlijk jouw maar ik vind het raar dat ze mij bellen met een verkeerde prijs!
hoihoi, wij hebben de gratis echo niet op de beurs gekregen, maar bij een opening van een echopraktijk, ik weet niet of het op de beurs gratis is..
Brrrr doen ze dat echt op zo'n beurs joh? Moet er niet aan denken, lig je daar straks en is er iets niet goed, moet je door al die mensen nog heen om weg te komen. Ik wacht het hier wel even af, mag toch niet weten wat het is van vriend
wij hebben vrijdag een geslachtbepaling laten doen op de 9 maanden beurs. inderdaad was het erg handig om eerst een afspraak te maken. echter wij maakten om 15:00 een afspraak en konden pas om 20:50 terecht. tegen die tijd was ik echt blij dat ik even kon liggen. wat had ik een pijn in mijn rug zeg. maar goed over de echo. ze heeft aangewezen wat ze zag en gezegd wat het word maar voor ons was het toch nog erg onduidelijk (hebben natuurlijk ook geen idee wat we moeten zien haha) we hebben het wel door middel van een kadootje tegen onze ouders gezegd maar nog wel een slag om de arm gehouden. we wachten toch nog even de 20 weken echo af die hebben we op 5 maart . als ze dan hetzelfde zeggen weten we het zeker. wie heeft een foto van de geslachtsbepaling zowel van een meisje als een jongen dan kunnen wij vergelijken. en weten we het waarschijnlijk toch al voor 5 maart. nu we trouwens weten wat het waarschijnlijk word beginnen we of beter gezegd ik toch weer te twijfelen of de naam die we al hadden bedacht toch wel leuk genoeg is. dus dat word nog even verder zoeken. ik wacht jullie fotos af