Laatste loodjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carry, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi meiden

    ik wil; jullie heel erg veel sucses wensen met de laaste loodjes .
    En over de slijmprop dat is verschillend bij mijn 2 bevalling is het begonnen met het verliezen van de slijnmprop . een paar dagen voor de bevalling een ander verliest de slijmprop pas bij de bevalling.

    yvonne
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Dames, veel suc6 de laatste loodjes. Ik ga jullie zeker volgen!
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Vannacht heerlijk geslapen, maar om 4.30uur klaarwakker :confused:
    Mijn buik voelde niet lekker aan, soms als ik te lang op 1 zij lig is het net alsof je huid van binnen helemaal uit elkaar gescheurd wordt. Ik denk zelf dat ons kleine meisje dan op 1 kant ook in slaap is gevallen en precies iets in de knel ligt bij mij. Als ik op sta dan loop ik nog even krom van de pijn en vaak wordt ze dan wakker en is die pijn weg!
    Een paar weken geleden had de vk al gezged dat de rek een beetje uit mijn buik is, het is ook een mega buik, maar wel een mega buik waar ik supertrots op ben!!
    En ik post wel elke dag hoor ;) Voelt nog niet of ons kleine meisje naar buiten wil
    Gr Carry
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Carry, het gaat bij mij allemaal prima! Slaap slecht en die buik zit in de weg, dus het mag wat mij betreft wel komen, maar verder gaat het nog allemaal prima. Lukt het bij jou ook allemaal nog een beetje? Vervelend dat je buik zo'n strak gevoel geeft, maar wel iets om trots op te zijn ;)

    Sinds een paar dagen gerommel in m'n buik en gisteravond kreeg ik opeens last van menstruatie-achtige krampen, met enige regelmaat en ook vanacht last van gehad, maar toen ik vanochtend wakker werd geen last meer. Zal er wel bij horen, maar elk pijntje en steekje is nu verdacht :D
     
  5. evy

    evy Lid

    20 jan 2006
    96
    0
    0
    Kledinggroothandel
    Amsterdam
    Jullie zullen wel last hebben van voorweeen!
    Kan me zo goed voorstellen dat je bij elk pijntje etc. nu denkt van zou het gaan beginnen!!Wat een onzekerheid die laatste weken.Ik wens jullie heel veel sterkte
     
  6. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Nou, ik heb net de matrasbeschermer op bed gedaan, maxi-cosi klaar gezet en ziekenhuis koffertje klaargezet. Geloof dat nu echt alles klaar is, laat maar komen :D
     
  7. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm Spannend dus!!

    Maar voor het thuisbevallen en om je matras te beschermen hebben jullie dus gewoon een zeilje eronder liggen?!

    Daar ben ik wel benieuwd na aangezien ik toch niet wil dat na de bevalling meteen me matras na de !*&
    is.
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik denk ook voorweeen....heb ik ook erg last van gehad....

    misschien een tip: als je zeker in het zieken huis gaat bevallen, leg het koffertje en de maxicosi alvast in de auto....mocht je ergens anders zijn, en het begint, kun je direct heen rijden...hoef je niet eerst naar huis om spullen te halen....

    wij hadden het ook in de auto liggen...wij waren de laatste dagen namelijk nog in delfzijl....120 km van huis....
     
  9. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Spannend hoor dames. Ben elke dag weer erg nieuwsgierig naar jullie verhalen.

    Kwebbel
     
  10. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    leuk hoor en spannend tegelijk, ga jullie zeker volgen
     
  11. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Dat zit in je kraampakket die je van de verzekering krijgt ;)

    Leuk hoor om alle verhalen verder te volgen!!!
    Slapeloze nachten ken dat pffffffff :confused: zit zo achter de pc. Ben zo gaar maar goed, we moeten nog een week of 9 hahahaha :)
    succes met de laatste lootjes :D
     
  12. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik heb het zeiltje (en daarbij het hele kraampakket) inmiddels binnen. Ben blij dat ik in het ziekenhuis beval. Het kraampakket ziet eruit alsof we zullen spetteren tot aan het plafond. Pfoeh... spannend.

    Goh, jullie slapen dus ook al zo slecht. Ik ook al. Hoop niet dat dit blijft tot aan de bevalling. Maar zo te horen... We zien het wel.

    Fijn idee dat alles klaar staat, lijkt me. Jullie zijn al bijna 37 weken, dat moet een fijn gevoel geven. Zou mij veel rust geven.

    Goede tip trouwens, Agnes, dat zal ik straks ook gaan doen (spullen in de auto)
     
  13. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha mag toch niet hopen dat we tot aan het plafond spetteren :S

    Thank Mouschy dan weet ik in ieder geval dat ik daar niets meer voor hoef te kopen :p
     
  14. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Das idd een goeie typ zeg ..
     
  15. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb al een week ofzo de zeiltjes over ons matras (we hebben net sinds 2 weken een nieuw bed nl en wil die toch graag een beetje netjes houden. Ik vind de zeiltjes uit het kraampakket niet helemaal safe, want merkte vrij snel dat ze toch erg verschuiven (aangezien ik erg lig te woelen ,s nachts en mijn draai niet kan vinden) Ik heb nu dus om het matras zo,n anti-vocht- doorlatend (ja sorry weet niet hoe die dingen heten :oops: ) molton achtig ding erom, die met elastieken te bevestigen is aan je matras, zo is het hele matras beschermd en weet ik zeker dat het onder m,n billen blijft liggen en daar over heen nog de zeiltjes uit het kraampakket (1 in de lengte en 1 in de breedte)
    was voor mij wel handig, want mijn zoon is net sinds een paar maand helemaal zindelijk (,s nachts was hij nl nog niet zindelijk) dus we hadden verscheiden van die matrasbeschermers (oid) gekocht, dus kan nu zelf mooi 1 gebruiken!
    Voorweeen heb ik nog niet gehad, maar die heb ik persoonlijk ook niet bij mijn zoon gehad toen ik van hem moest bevallen. Wel heb ik het idee dat ik indalingsweeen heb gehad, maar dat stelde niet heel veel voor, maar het werkte wel, want het is nu al 3 keer een stukje ingedaald. Vanmiddag naar de vk geweest en alles was ok! Mijn bloeddruk is weeer redelijk rustig, maar wel veel last van vocht. Deze vk had ik nog niet gehad en die zei ook al, wat is jou buik ontzettend groot!! :oops: Maar bij goed te voelen zei ze gelukkig dat het kindje niet heel erg groot was, ik moest wel rekening houden met een zwaarder kindje dan mijn zoon was (6pond) maar toen ze over ongeveer 3500gram had dacht ik: Okee, dat valt me nog mee, daar maak ik me niet zo druk om! Sinds 2 dagen is ons meisje behoorlijk actief, dus ws nog vruchtwater zat en nog geen bevalling in zicht voor ons! Dus wachten gewoon rustig af!
    Gr Carry
     
  16. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Bedankt voor je reactie weer carry!

    Ben zo benieuwd naar je kleine meisje ;)

    En bedankt ook voor de tip om gewoon de moltonzeiltje eronder te leggen dat kan natuurlijk ook voor de zekerheid!

    Ik mag woensdag weer naar de vk dus ben benieuwd of ik ook weer is een andere vk krijg ;)
     
  17. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Spannend hoor dames!!
    Fijn dat jullie idd nu thuis mogen bevallen.
    Geeft toch wat extra rust denk ik.
    Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat met jullie en lees vol spanning mee.
    Ik wens jullie heel veel succes!!

    Groeten Annemieke.
     
  18. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Dat zeiltje dat in het kraampakket zit vond ik ook niks, het kraakt zo erg!
    Ik had ook een andere oplossing gevonden, ik kon gewoon niet slapen van dat gekraak.

    Geniet nog lekker van je meisje in je buik Carry!
    Heerlijk als ze nog zo lekker veilig bij je in de buik zit.
     
  19. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja dat zeiltje vond ik ook rottig, dus ik had gewoon meerdere onderleggers onder mijn kont liggen....werkte ook perfect....
     
  20. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    En waar zijn Carry en maryloes?

    Iedere dag ff melden he meiden haha
     

Deel Deze Pagina