Laatste loodjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carry, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ben nog aanwezig hoor, alleen was mijn zoontje ziek, en die was gisteravond uit logeren bij opa en oma. En ik was erg ongerust, omdat hij dit jaar al 2 keer een longontsteking had gehad. Eerst wilde ik hem het liefst halen, maar hij is daar toch blijven slapen en vanmorgen heb ik hem opgehaald en gelijk met hem door gegaan naar de huisarts. Gelukkig waren zijn longen dit keer schoon, maar over 2 weken wil de huisarts hem wel terug zien, omdat hij er wel in zijn gezichtje opeens erg slecht uit ziet. Hij krijgt al een paar weken zijn pufjes weer waarbij hij pufjes krijgt om zijn longen te verwijden en pufjes om ontstekingen tegen te gaan. Allebei de medicijnen hebben ze ook flink opgeschroefd! (hij krijgt nu in totaal 8 pufjes over een dag) Dus hopen dat hij zich wat beter voelt nu. Toen we thuis kwamen van de huisarts had ik al met hem afgesproken: Vanmiddag gaan we even lekker samen slapen op mama,s bed en gelukkig wilde hij dit ook wel. Dus tegen 13.30 zijn we samen even heerlijk gaan slapen en nog maar pas weer wakker ;)
    De afspraak die ik moest maken over 2 weken bij de huisarts heb ik maar even op een vrije dag van mijn vriend gedaan, want wie weet!!!
    Verder in mijn buik is alles rustig en vandaag bij fysio gezged dat dit voorlopig de laatste keer maar was, want ik rijd er wel een half uur naar toe met de auto, en dat wordt ook allemaal wel minder.
    Gr Carry
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Sorry meiden, ik ben er ook nog hoor! Vandaag op stap geweest met een vriendin. Alles nog rustig :D
     
  3. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Carry en Maryloes en alle andere a.s. moeders die bijna gaan bevallen:
    Heel veel succes met de laatste loodjes en met de bevalling!
    Ik ga dit forum even verlaten voor een paar weekjes (zie topic bij de lounge) dus ik ben bang dat ik misschien jullie bevalling ga missen.
    Zet 'm op dames!
     
  4. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @ Selma: IK had nog gereageerd op je topic dat je ons even gaat verlaten. Kan het me heel goed voorstellen hoor!! Lief dat je hier ook nog een berichtje zet. Ik wens je vanaf hier ook nog weer een rustige maand toe en dat je er even niet teveel mee bezig bent!! En ik hoop natuurlijk op heel goed nieuws over een tijdje bij jou en dan gaan we met z,n allen jullie weer volgen!! Tot over een tijdje :)
    Liefs Carry
     
  5. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Vandaag mijn zoon nog steeds ziek, vannacht lag hij weer bij ons en was weer behoorlijk benauwd, kan wel zeggen dat je dan met je gedachten heel ergens anders bent dan bij de kleine in je buik. Het is dat ze zich zelf regelmatig meld om te laten zien van: Hee ik ben er ook nog!!
    De dagen gaan zo wel sneller voorbij qua zwangerschap, maar geniet ook even minder terwijl de laatste daagjes zich natuurlijk wel aankondigen en ik me er heel erg bewust van ben dat dit de laatste zwangerschap zal zijn die ik zal dragen. Maar ja dit is overmacht en hoop alleen maar dat Mike snel weer opknapt!! :(
    Gr Carry
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja kan me voorstellen, zo'n klein ziek mannetje is ook niet leuk... Ik hoop maar dat hij zich snel weer wat beter voelt. En dat je kan gaan genieten van je mannetje(s) en de laaste (weekjes) daagjes van je zwangerschap!
     
  7. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He wat balen dat je zoontje nu ziek is Carry. Kan me voorstellen dat het genieten dan ff wat minder is. Hoop dat hij zich snel wat beter voelt, zodat je toch kunt genieten van de laatste loodjes....
    Alvast een voorspoedige bevalling!!

    Voor jou ook een goede bevalling gewenst Maryloes!
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh Carry!

    Wat vervelend dat je kleine man ziek is. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt. Zal voor jou niet meevallen, én die bekende laatste loodjes én je mannetje ziek. Ik hoop dat je in ieder geval lekker kan slapen zodat je wat energie krijgt. Voor je zoontje natuurliijk het aller allerbeste. Het lijkt me vreselijk om mijn kleine ziek en benauwd te zien. Beterschap!
     
  9. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Sterkte met alles
     
  10. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    SUCCES
     
  11. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Succes met de zieke ..
     
  12. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Dank jullie wel! Zouden het ook hormonen zijn die nu mee spelen en extra druk zich om alles maken. Als hij vannacht weer zoo benauwd is ga ik toch weer met hem naar de huisarts en wil ik nog weer zijn longen laten checken. Vandaag het hele huis gestofd, gestofzogen en gedweild, aan de ene kant mss toch ook wel nesteldrang wat zich weer aan kondigt, maar ook bang dat mijn zoon last heeft van stof (huistofmijt is hij soweiso allergisch voor) Toen mijn vriend net thuis kwam, was ik helemaal lam, mijn bekken doet ontzettend pijn en ben erg stijf aan het worden en mijn enkels zijn weer mega! Dus na een drukke dag werken kan hij ook nog weer gelijk met het eten bezig! Voel me dan zooo nutteloos voor hem. Hij begrijpt het wel, maar moppert ook niet snel, denk dat het voor mijn vriend ook laatste loodjes zijn waar we tegen aan lopen.
    Als ik dit zo schrijf kan ik opeens wel huilen :cry: Vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat Mike ook door slaapt en tot rust komt!!
    Liefs carry
     
  13. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Was ik alweer, vannacht wel 6 keer eruit geweest om te gaan plassen en heeeeeele lichte steekjes contstant onder in mijn buik. Dacht eerst van: Zou er iets gaan gebeuren?? Maar vanmorgen toen ik opstond merkte ik ook dat het lopen nog moeilijker gaat als anders, dus heb nu het idee dat het mss toch weer indalingsweeen zijn geweest en dat de kleine nu echt tussen mijn benen zo,n beetje ligt. Er zit zo,n druk op mijn schaambeen nu! Hoop dat ik hier geen weken zo mee moet blijven lopen (tenminste wat ooit op lopen leek, voel me nu net zo,n pinguin)
    Straks nog weer met mijn zoon naar de huisarts want die was vannacht weer benauwd en zijn koorts wordt hoger ipv lager. Zie nu al op tegen het autoritje, want in en uit de auto komen gaat helaas niet meer zo makkelijk! Maar wil zeker weten dat het goed met hem gaat. Heb het idee dat we de laatste tijd een abbonnement bij de huisarts hebben lopen.
    Liefs carry
     
  14. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hopelijk is alles ok met Mike, laat je even wat weten?
    Jammer dat het nogn iet doorzet bij je zeg ..
    Maar je heb nog 2 wken .. pinquin ..haha
     
  15. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Zijn net terug van de huisarts, gelukkig zijn zijn longen schoon. Maar als hij van het weekend nog koorts heeft wil de huisarts dat we toch naar de weekend arts gaan en dat hij dan evt weer anti biotica krijgt, ivm zijn longen. Hij vroeg of ik bij voorbaat het recept mee wilde, maar ik ga er nu maar op vertrouwen dat het goed gaat!! En als het in het weekend slechter gaat dan wil ik ook graag dat ze hem toch even weer zien dan weet je toch meer dan maar klakkeloos met antibiotica te beginnen (hij heeft al 4 antibiotica kuren gehad dit jaar, dus vind ook dat als ik het kan vermijden dat we dat maar moeten doen. Als het nodig is beginnen we natuurlijk wel weer)
    Maar helaas daar gaat zijn weekje vakantie weer!! Arme Mike!
    Gr Carry
     
  16. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Goh, Carry..

    Kan me voorstellen dat het niet niks is, nu! Wat een vervelende situatie, zo zeg. Wel fijn dat de longen van je zoontje schoon zijn. 4 kuurtjes afgelopen jaar, dat is nogal wat. Goed dat je die niet klakkeloos aanneemt!

    Ik hoop dat je alsnog wat kan genieten van je meidje in je buik! Nog maximaal een week of 4... Ik hoop voor jou natuuurlijk eerder.

    Lastig dat je zo moeilijk loopt. Slaap je wel een beetje? Kruip maar lekker met je zoontje onder de wol.

    Enne... ik denk dat je man vast wel wat kan hebben hoor. Hij ziet dat je het moeilijk hebt, toch? Trouwens, je man kookt vast liever, dan dat hij het huis uitgebreid stoft! ;) Inderdaad, nog wat laatste loodjes voor jullie samen. Daar slaan jullie je vast wel door heen, hoor meid. Suc6 en lucht je hart hier maar vaak!
     
  17. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou jij hebt het ook niet echt makkelijk zo in de laatste dagen van je zwangerschap zit je niet echt te wachten op een ziek kind.
    Maar hopen dat hij snel weer opknapt.

    Veel sterkt de laatste dagen... :D
    en succes met de bevalling, hopelijk laat die niet lang meer op zich
    wachten.
     
  18. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Is Mike al weer een beetje opgeknapt?

    Hoe is het trouwens met Maryloes?
     
  19. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Carry, hoe is het nu met Mike? Hoop dat je een beetje heb kunnen slapen. Zo valt het niet mee natuurlijk met die laatste loodjes, maar hou vol!

    Bij mij nog alles rustig, wel steeds last van krampen. Vanacht voor het eerst sinds weken weer een keer heel goed geslapen!
     
  20. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

    Heel veel succes met de laatste loodjes.

    groetjes, tamara
     

Deel Deze Pagina