Laatste loodjes!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carry, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonny

    Nonny Actief lid

    3 feb 2006
    156
    0
    0
    Succes met de laatste loodjes hoor!
     
  2. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Het is niet zo vreemd dat je nu wat emotioneler bent dan normaal. Je zit in spanning te wachten of alles goed gaat.... E r zijn niet veel zwangere vrouwen die er in dit termijn nog rustig bijzitten hoor. Je bent het zat en het mag er wel opzitten. Het is mooi geweest.

    Succes.
     
  3. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd ik denk ook dat het heel normaal is maarja daarbij blijft het wel lastig voor je! Omdat je juist opeens weer ZO onzeker word over wat je moet doen en of alles wel okeej gaat.

    Toch nog ff volhouden meis!!

    En voor als je niet meer ken wachten tot maandag om het aan je vk te vragen. Bel der dan gewoon op!! Anders zit je zolang in onzekerheid dat je er zelf gek van word!
     
  4. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Moest net toch nog de vk bellen ivm verzetten van een afspraak, dus gelijk een aanleiding om toch mijn onzekerheid aan te geven bij hun. Over het vruchtwater zei zij dat het niet helemaal duidelijk is hoeveel er nog is, maar zolang het er nog is blijft het ook aan gemaakt worden. Als ik het zelf niet vertrouwde of de kleine minder ga voelen moest ik maar aan de bel trekken en gingen ze gelijk kijken. Ze nam me tenminste serieus en dat vind ik altijd erg belangrijk en dan ben ik ook weer wat rustiger. Hopen dat ik dat ook blijf, ben normaal absoluut niet zo,n stresskip, en voelde me de laatste weken heeeeel relaxed juist en zo opeens :confused: :oops:
    De verloskundige zei ook al, laat het maar lekker snel komen dan heb je die zorgen ook niet meer!!
    Maandag ochtend moeten we weer heen ipv maandag middag, want mijn vriend moet opeens werken ,s middags en aangezien het autorijden zoooo vervelend gaat, vind ik het heel fijn als die met mij mee gaat en ook dat hij gewoon lekker bij mij is natuurlijk ;)
    Tot zover stresskipje :rolleyes:
     
  5. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Vannacht een erg slechte nacht gehad. Het rommelde enorm in mijn buik, heel veel harde buiken slecht kunnen draaien, het deed ook echt pijn, maar weeen zijn het niet! Op den duur heel erg misselijk, paar keer aan de diarree en toen was het even weer over. Even in slaap en weer wakker nu met een enorm tintelende hand en dat is nog niet weer over geweest. Dit had ik af en toe, maar dat ging aldoor wel weer weg, nu blijft het maar door gaan. Mijn wijsvinger blijft ook wat krom staan de hele dag en ook mijn duim is zo stijf als wat. Vanmiddag een paar uurtjes op de bank geslapen, en constant wakker door die vervelende tintelende vingers, houd het nog weer op. Heb net besloten om de mitella zo maar eens tevoorschijn te toveren en zo mijn hand wat meer rust te geven en misschien dat het vocht dan beter gaat. Hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten!! Gr Carry
     
  6. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Nou het duurt nu niet lang meer hoor.

    Hoop voor je dat het een deze dagen gebeurd. Want er op moeten zitten wachten is ook niks.

    Mijn dochtertje is trouwens met 39 w en 1 d. geboren. En daar zit jij nu op.

    Het duurt in ieder geval geen 3 weken meer. hihihihi.

    hey meid sterkte en hou nog even vol zolang het duurt.

    Liefs Elina
     
  7. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @carry: het wordt zwaarder met de dag zo te horen, ik hoop voor jou dat je kleintje niet te lang meer op zich laat wachten hoor. En hopelijk kun je nog wat uitrusten vooraleer het komt, maar zo te horen, gaat dat moeilijk.

    Hier zit de baby weer tamelijk hoog, ze drukt weer tegen m'n maag en m'n ribben, ook niet echt aangenaam.
     
  8. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Nee lastig he als ze zo hoog liggen, dat is voor mij het enige pluspuntje dat het zooo heeel erg laag ligt nu, alleen ik voel het kindje echt op mijn schaambeen rusten het zit zooo diep dat het echt te voelen is. Lopen en zitten en dan vooral weer opstaan zijn erg lastig op het moment. Ik zat net even bij mijn zoon op de kamer op de grond; Dat kan ik dus beter maar niet meer doen, want dat is lastig opstaan :)
    Ik heb ook een pb-tje gestuurd naar Pammy om voor mij te willen pendelen, maar ze heeft het mega druk, ik hoop heel erg dat ze mij kan vertellen wanneer zij denkt dat het komt. Ik hoop dat het haar nog lukt voor de bevalling ben altijd wel erg geinterreseerd in dat soort dingen.
    Aan de andere kant hoop ik dat ze het niet meer red om voor die tijd te pendelen, want dat zou betekenen dat ik mijn kleine dan al heb, dat is natuurlijk het mooie daar dan aan!! ;)
    Maar we zullen zien!! Gr Carry
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    heel veel succes Carry, nog heel even en je hebt je wondertje in je armen.

    genieten!!!
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sterkte met de allerlaatste loodjes Carry!

    We hebben trouwens al een paar dagen niets meer van Maryloes gehoord. Zou ze (aan het) bevallen zijn?

    Pim
     
  11. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Was ik idd ook al nieuwsgierig naar, ik hoop het voor haar dat ze de kleine al in haar armen mag hebben!!
    Ik kreeg van Pammy een pb-tje terug, de pendel gaf aan dat ik dinsdag ga bevallen, ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd of het klopt. Het gekke is dat ik daar zelf vanavond nog over na dacht dat het wel eens 7 maart kon worden, en vervolgens kreeg ik het mailtje.
    Welterusten allemaal gr van Carry
     
  12. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik ben benieuwd hoor of het dinsdag zover zal zijn voor je, carry. Ik duim. Een beetje goed geslapen deze nacht?

    Pffff, ik deze ochtend opgestaan met zo'n buikpijn en de krampen willen maar niet overgaan hé. Is de eerste keer dat ik er zolang last van heb.
     
  13. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    @Carrie , succes met laatste loodjes ;)
    Ik hoop voor je dat het idd dinsdag zal worden , das al lekker snel dan :)
    Zou natuurlijk helemaal te gek zijn voor je .

    @Poester , ik hoop dat die krampen snel ophouden voor je .
    Echt aan rust toe kom je natuurlijk niet zo .

    Groetjes Joyce
     
  14. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @poester: Vervelend zeg, bij jou moet het zich nog niet gaan aankondigen natuurlijk, maar nog lekker even wachten! Ik had deze zwangerschap veel last van indalingsweeen. Die begonnen 4 weken geleden en onze kleine is in 3 keer weer ingedaald en alle 3 de keren heb ik dat echt even gevoeld. Misschien wel lekker voor jou als het een klein beetje naar beneden zal gaan liggen en dat dan alles is ook! Wanneer moet je weer naar de gynaecoloog??

    Voor mij vannacht weer een rustige nacht, ik voel de kleine nog goed, op zich wel grappig, want op het moment dat ik nu naar bed ga heb ik het idee dat ons kleine meisje ook erg snel in slaap valt, want het ligt dan heel zwaar in 1 kant van mijn buik, en daar door kan ik zelf ook sneller gaan slapen dan. Alleen als het zoooo vast aan 1 kant ligt, dan kan ik bijna niet draaien en aangezien ik erg aan het draaien ben ,s nachts heb ik daar wel veel last van. En ,s morgens als ik op sta dan is ze ook vrij snel weer wakker, hopen dat dit zo,n voorbeeldig meisje zal zijn, want Mike was een heeeeeel erg makkelijke baby, alleen een heeeeeeeeeeeeel lastige slaper, maar nog even geduld zal ik moeten hebben.

    @ Joyce; Lief dat je zo mee leeft!! Alle mensen die toch iedere keer even komen kijken of 1 van ons al is bevallen en mee leven is wel heel lief!! Fijn ook om hier te kunnen afschrijven van alle frustratie die het ook wel eens met zich mee neemt aan het eind van de zwangerschap!!

    Gr Carry
     
  15. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    20 maart moet ik voor de laatste keer op controle.
     
  16. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Carry ik hoop echt voor je dat die kleine dinsdag komt. En hopelijk nemen al je kwaaltjes dan ook snel af .. Nog ff volhouden meid!!
     
  17. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Morgen weer naar de vk!! Had stiekempjes gehoopt dat ik deze keer niet heen hoefde omdat er dan een kleintje mss al wel zou zijn! HELAAS PINDAKAAS (zoals mijn zoon ook de laatste tijd aldoor al roept)
    Wat loop ik ook te klagen denk ik dan, het gaat op zich nog steeds natuurlijk wel de vervelende kwaaltjes, maar het is veel erger als je niet zwanger kan worden of dat het mis ergens gaat in de zwangerschap, eigelijk niet meer dan een luxeprobleem als je het zo bekijkt. Ik weet waar ik het voor doe en eigelijk mag ik helemaal niet klagen. Dus ik probeer mij de laatste daagjes zo positief mogelijk in te stellen!!!
    Fijne dag allemaal en als er morgen nieuws is laat ik het wel weten!
    Liefs Carry
     
  18. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Spannend word het nu Carry!!

    Hoop dat je kleintje snel komt!


    groetjes
     
  19. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    tis al bijna dinsdag... hahaha dus wie weet :D

    en veel langerzal het hopelijk ook niet duren.... Succes met de kwaaltjes.. straks heb je lekker je beeb in je armen ;)

    gr sarah
     
  20. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ben benieuwd of je morgen gaat bevallen meid ..
    Laat je ons ff weten hoe het bij de vk was?
     

Deel Deze Pagina