Hoi Carry, Nou zeg.....het zijn nu echt de laatste loodjes. Je houdt ons zo wel in spanning hoor. Hopelijk breng je gauw het goede nieuws dat je bevallen bent. Toi toi toi. Groetjes kwebbel
Las net in ieder geval dat Maryloes bevallen is van een zoon!!!! Op 5 maart (de verjaardag van mijn vader) Ben wel een beetje jaloers hoor , maar ik mag niet klagen van mezelf meer, 1 dezer dagen ben ik ook aan de beurt en heb ik ook mijn kleintje in mijn armen!! We zullen zien wanneer het door zet!! Wil vanaf hier ook Maryloes nog van harte feliciteren met haar zoon Milan Jesse!! Liefs Carry
Dank je wel. Vannacht heeeeeeeerlijk geslapen Dacht dat ik ws nog wel wat voorweeen zou hebben, maar niets is zo onvoorspelbaar als moeder natuur blijkt wel Vannacht maar 1 keer eruit geweest om naar de wc te gaan en de rest goed door geslapen, maar na gisteren had ik dat ook wel nodig. Voel me weer een stuk uitgeruster nu! Krijg nu idd ok DE bewuste telefoontjes! "EN", is er al wat?? Nee helaas moet ik aldoor te koop geven, maar ik vind het ook niet erg hoor, vind het wel gezellig. Gisteren samen met mijn schoonvader mike van school gehaald, want autorijden met de hele dag nog zo nu en dan een wee dat durfde ik niet aan. Moet elke dag maar even kijken hoe ik het aldoor doe met halen, want dat soort kleine dingen is even lastig plannen, ik kom maar amper de auto nog in met mijn bekken! Gr Carry
Dat bellen lijkt me ook niets, de hele fam. aan de telefoon aldoor, wel leuk dat ze interesse hebben, maar voor je zelf lijkt het me erg frustrerend... Ik las ergens dat je anders gewoon de viocemail aan moet zetten met de text iets in de trant van; nee er is nog niets, en als er iets is hoor je het vanzelf wel. Maar goed dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Je houd het wel erg spannend!!! we blijven duimen hahahahaha
Weet je wat mij pas irritant lijkt? Mijn man en zijn broertje hebben een taxibedrijf en toen mijn schoonzusje vorig jaar moest bevallen toen waren wij net op vakantie. Zij lag te bevallen op de verloskamer en die centrale ging de hele tijd en de prive-telefoon van haar man daar belde de hele tijd mijn schoonmoeder op. pffffffff.... En dan te bedenken dat mijn schoonzusje en ik dat geluid van die centrale echt zo haten he, daar worden we zo vaak wakker van enz... Ik heb al tegen mijn man gezegd, tijdens de bevalling alle telefoons uit, niks centrale en niks schoonmoeder die om de 10 minuten belt! haha... Nog even doorbijten Carry! Ik hoop door je dat het nu allemaal snel gaat!! Liefs
Inderdaad haha... Ik hoop stiekum dat mijn man geen dienst heeft als de bevalling begint, dan hoeft niemand te weten dat we naar het ZH zijn....
Het blijft vandaag rustig geloof ik, denk ook niet dat er vanavond iets gaat gebeuren. Morgen DE uitgerekende datum, had echt niet verwacht dat ik die zou halen! Wel vreemd hoor! Mike is geboren met 40 weken en 2 dagen, maar aangezien dit kindje al vanaf week 12 voor bleef liggen op haar groei dachten ze allemaal dat het misschien wel eerder zou komen, ik heb toen wel gezegd aangezien ik met hormonen zwanger ben geworden, dat wij vrij exact wisten wanneer de eisprong zou zijn, want die hebben we vanaf begin af aan aldoor gevolgd (jaaaa wij volgen ons meisje al echt 40 weken nu!!!) Dus op zich kunnen er zich weinig misrekeningen in zijn! Dus het voor liggen op de groei heeft weinig te maken met of het eerder komt of niet! Wij hebben zelfs met 31 week nog een echo gehad waarin ons meisje nog steeds bijna 2 weken voor lag op de groei, dus dat heeft niks uitgemaakt! Heb nu het idee dat ik nog wel een paar dagen zo weer rond blijf lopen, want de hele dag is het rustig geweest, maar we zullen zien! Welterusten allemaal liefs Carry
Helaas goed geslapen vannacht . Had het liever anders gezien. Maar we zullen gewoon geduld moeten hebben vrees ik. In ieder geval binen 2 weken nu!!!!! Het is gelukkig verder helemaal rustig dus ik ga gewoon mijn dingen doen vandaaag. Mijn vriend is vandaag vroeger vrij dusdat is voor de verandering ook wel eens lekker. Gaan vanmiddag nog even naar een keukenzaak om te kijken of we wat leuks zien en zo te voelen kan dat vandaag ook wel. Nee ik denk niet dat het vandaag gaat worden zo voelt het ook absoluut niet. Wat ik wel steeds vervelender begin te vinden is het vocht wat ik vast houdt. Mijn voeten zijn nog dikker geworden en mijn handen tintelen zoooo erg dat ik haast geen gevoel meer in mijn vingers en vingertoppen heb. En de grootste kwaal is denk ik nog wel ongeduldig zijn Wanneer is het nou zo ver??????? Liefs Carry @Peetje: Hoe gaat ie met jou?? Weinig online geloof ik of niet??
spannend hoor, veel succes, ik hoop dat je snel dat wondertje in je handen kunt houden. groetjes van mij.
Hey Carry! Ik ben best veel online hoor, maar dan ben jij niet online Denk dat we elkaar jammergenoeg de hele tijd mislopen! Maar ik volg je hoor in je topic! leef met je mee! Hoop echt dat het snel gaat gebeuren voor je, ik kan me je ongeduld heel goed voorstellen! Heel vervelend idd dat de zoveel vocht vasthoudt, helaas kun je daar nu weinig meer aan doen, maar als je bevallen bent is het grotendeels weg gelukkig! veel plezier met shoppen vanmiddag, hoop dat je iets leuks vind, ben je ook een beetje afgeleid! Sterkte vandaag en hopelijk tot snel!! liefs Peetje
Goh Carry, je houdt het lang vol! Ik hoop dat je die 2 weken niet hoeft te wachten, dat wordt een straf voor je... Ik hoop voor je dat je deze week je kindje in je armen mag nemen! Sterkte met de laatste loodjes!
Je blijft er zo te zien de spanning in houden, Carry. Dat die kleine spruit maar niet te lang meer op haar laat wachten.
Ik hoop het ook niet, ik heb bij Mike nooit een slijmprop verloren, maar net bij het naar de wc gaan veegde ik wat rozige slijm af, maar dat was ook het enige, zal dit dan toch iets zijn van die bewuste slijmprop?? Er lag niets in de wc verder! Heb ook totaal geen gevoel dat er iets gaande is in mijn lichaam, maar wie weet @Poester: Hoe gaat het met de harde buiken, heb je er al wat minder last van?? Ik hoop het wel voor je! Voor jou nog 11 daagjes nu!!! (het was toch de 20e) Straks bevallen we nog gelijk! (ik hoop eerlijk gezegd dat het wel sneller is bij mij, maar je weet het niet ) @Selmama: Leuk dat je er weer bent, gaat het weer wat beter met je??? @Tweetylove: Lief dat je zo mee leeft, zie toch iedere keer weer andere mensen die hier op dit topic reageren, vind ik zo lief dat mensen allemaal zo met elkaar mee leven!! Kan je ook best gebruiken in je laatste loodjes merk ik!!! Het is erg fijn om te lezen dat mensen weer gereageerd hebben!! @Peetje: Zie je vast weer snel op msn dan! kletsen we weer even verder Liefs carry