nou hoe kun je zo onbeschoft zijn! onbegrijpelijk:x en dan ook vrolijk verder gaan zoals je typt, jeetje.
Wauw! En je hebt je stilgehouden? Ik ben normaal helemaal niet zo en ik zou er vast een rode kop van krijgen, maar ik zou er zeker wat van gezegd hebben!
En dan moet je nagaan dat ze zelf amper 1,60m is en zelf een buik heeft alsof ze 8 maanden zwanger is, diabetes ook. Maar goed, daar mag je natuurlijk nooit wat van zeggen. Mensje is al oud...
Hahah ja ik heb ook wel eens gehad dat ze me voor zwanger aanzagen. En ik heb dus totaal geen overgewicht, ik ben juist slank. Maar ik had een wijd vallend truitje aan en stond blijkbaar met holle rug, dus iemand maakte inderdaad een opmerking. Ik echt zo van, 'probeer je nou te zeggen dat ik ben aangekomen?' Ze schaamde zich kapot
Echt ik haat het als mensen vragen of je zwanger bent!!! Echt onbeschoft! Heb het ook meerdere malen gehad, terwijl ik niet zea her was. Een keer compleet met n hand die op m'n buik werd gelegd. Overigens vond ik het ook altijd irritant als mensen opmerkingen maakten over mijn wel-zwangere buik! En dan bedoel ik niet dat ze zeiden dat ik zo'n beschaafd buikje had Maar ...@buitenleven... dat vind ik ook wel heel erg zeg!!! Zo gênant! Echt, wat een naar iemand die dat doet!!! Die zal het wel nodig hebben om iemand zo af te branden in het openbaar..
Echt te verbaasd om te reageren, stond met m'n mond vol tanden. Zoiets verwacht je toch niet? Achteraf ga " je" vaak zo'n situatie overdenken en van " ik had dit of dat willen/ moeten zeggen".
Maaaaaan, wat een dingen worden er hier gezegd! Ik heb één keer gehad dat een collega opmerkte dat ik aangekomen was, en vroeg of ik zwanger was. Het was toen niet het geval. Maar ik voelde me niet aangevallen, want ten eerste vroeg ze het heel voorzichtig, ten tweede was ik ook wat aangekomen, en ten derde knikte ze goedkeurend over mijn extra gewicht - ze vond het me wel staan. Dus dat was allemaal aardig bedoeld. Bovendien had zij zelf net haar eerste, en ik merkte dat ze overal zwangerschappen ging zien. Ze had gewoon hoop voor ons. Het heeft nog een paar jaar op zich laten wachten, helaas, maar nu kan niemand meer langs mijn buik heen kijken.