Laatste maand van 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yasmientje14, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ja dat is waar. Maar ik heb nu het gevoel alsof het nog lang niet gaat komen.. terwijl het natuurlijk elk moment kan beginnen, zonder voorweeën.
     
  2. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja snap ik. Maar ik had bij de eerste 2 ook helemaal geen voorweeën. Bij de 2e wel de dag dat hij geboren werd lichte weeën maar verder niet.
    Dus je hebt ze echt niet nodig
     
  3. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Ik vind het ook leuk om verder te kletsen. Hier gaat het goed. Ik geniet van de kraamweek en B is een heerlijk ventje. Andere kids zijn ook blij en trots,maar ook onder de indruk waardoor ze veel uitproberen. Vooral onze dochter is nu erg aan het uitproberen en brutaal :(
     
  4. Juni

    Juni Fanatiek lid

    11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik vind het ook leuk als het forum doorgaat. De eerste wekenzal ik wel nog niet zoveel tijd hebben om mee te schrijven denk ik. Het is toch druk h'e zo'n kleintje erbij. Zeker als de kinderen weer school hebben straks en man weer naar het werk gaat, zal het wel even pittig worden vrees ik.
     
  5. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Herkenbaar hoor. Hier probeert de oudste ons ook erg uit. Al gaat het al beter nu de kraamverzorgster weg is en de normale regels weer gelden. Hij is vooral oost-Indisch doof de laatste weken:rolleyes: Maar het hoort er ook gewoon een beetje bij denk ik. Het is een grote verandering voor ze, en dan nu ook nog al die rare dagen.
    Fijn dat je geniet van de kraamweek! Trek je niet teveel aan dat je dochter brutaal is. Het hoort erbij . Wordt wel weer minder.

    @Torretjeee , al vorderingen bij jou?

    Mama-groep, leuk dat jullie het ook willen. Zullen we even wachten tot @Torretjeee ook bevallen is en dan een groep aanmaken?

    @ Hier, het gaat hier prima. We zijn al helemaal gewend. Het is echt zo'n heerlijk meisje. Ik geniet enorm van ons gezinnetje.
    Man moet woensdag weer aan het werk. Dan zal het wel wat zwaarder worden denk ik. Maar komt vast wel goed.

    Goede jaarwisseling alvast meiden!!
     
  6. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Nog niks hier hoor. Behalve dat mijn zoontje vanacht hoge koorts kreeg. Vanochtend 40 graden nog. Dus die is al hele dag niet lekker en slaapt veel. Niet zo handig op moment om te bevallen met een ziek kind thuis :rolleyes:. Maar ik zou toch liever op 2 jan bevallen dus dan zal hij al wel weer redelijk opgeknapt zijn :).
     
  7. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Beste wensen voor het nieuwe jaar voor iedereen♡. Hier nog geen baby :cool: wel een rottige nacht gehad met een ziek kind.. niet mijn aller leukste/beste oud en nieuw avond/nacht. Maar hij werd net al weer een stuk beter wakker.

    Hoe is het in baby land:D? Ik hoop dat alles goed gaat en ik ook straks een baby heb :)
     
  8. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh jakkes dat is niet fijn. Fijn dat hij weer wat beter lijkt. Beterschap!
    Je wou morgen bevallen toch?:D

    Hier gaat het prima. Man is naar de kerk en vanmiddag gaan we naar mijn opa en oma''s. Is anderhalf uur rijden dus ben benieuwd hoe het gaat.
    Vannacht was wel bagger. Man was na 12uur weggegaan dus ik was alleen met de kinderen. J was wakker geworden van het vuurwerk maar ging wel weer slapen. Maar A was enorm aan het spoken vannacht dus heb slecht geslapen. Maar ja halen we wel weer in:D
     
  9. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ja morgen lijkt mij wel een goede datum :) dan is mijn moeder een paar dagen vrij en nog voordat een vriendin een weekje weggaat. En 1 januari is niet zo een leuke verjaardag denk ik.

    Ben benieuwd hoe de auti rit gaat. Met kleine kinderen is dat toch altijd even de vraag :). Veel plezier vandaag.
     
  10. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    @Torretjeee Beterschap voor je zieke kindje. Hopelijk knapt hij snel op.

    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

    Hier ook weinig slaap gehad, maar dat halen we wel in. Man en kids zijn nu in de kerk en ik lig in een heerlijk schoon bed :) Zo ga ik B voeden en dan komt de rest ook zo thuis. We hebben top kraamzorg!
     
    Torretjeee vindt dit leuk.
  11. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hoi!

    Hier even een berichtje van mij... Voor iedereen de beste wensen voor 2018!
    Alles ook okè hier... We genieten van onze kleinste jongeman. L. en C. zijn zulke trotse grote broers, leuk om te zien. L. vindt het erg leuk om de kraamverzorgster te helpen.
    Nog amper bezoek gehad, dat is ook wel heerlijk. Echt gewoon met ons eigen gezinnetje.
    R. doet het best, drinkt regelmatig, maar heeft wel wat moeite met aanhappen, wrs. toch zijn tongriempje te kort. Als ik goed let op het aanhappen gaat het wel, maar de eerste kloven zijn al binnen :( Wel benieuwd wat zijn gewicht komende dagen gaat doen. Aan de stuwing kan het op het moment niet liggen... :rolleyes:
    Wij hadden het ook erg getroffen met de kvz, jammer genoeg was zij er alleen voor afgelopen 2 dagen en komt er vanaf morgen voor de rest van de week een ander.

    @Wenda , leuk, een moedergroep, ik ben van de partij! Is het goed gegaan met de autorit vandaag?


    @Torretjeee , Alles nog rustig? 2 januari is wel een mooie datum... :D Beterschap voor je zoontje!
     
  12. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ja alles nog steeds rustig. Morgen om 08.45 uur controle ziekenhuis, ctg en echo. Zoontje was vandaag alweer een stuk beter, veel praatjes weer.

    Tepelkloven lijkt mij niet fijn. Tongriempje klieven dan, zou dat niet helpen? Wel fijn dat de jongens zo trots zijn. Nooit gehoord dat je 2 verschillende kraamhulpen krijgt? Waarom is dat?
     
  13. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @MirW, vervelend dat het drinken niet zo lekker gaat. Kloven doen zo zeer. Heb je purelan in huis? Dat helpt heel goed bij kloven.
    Leuk hè zulke trotse grote broers.
    Jammer dat jullie kraamverzorgster weer weggaat. Hopelijk krijg je weer een fijne.

    @Torretjeee, nou hopelijk komt de kleine dan vandaag! Fijn dat het weer beter gaat met je zoontje.

    @Hier, drinken gaat hier prima. A is alleen behoorlijk gulzig en ik heb meer als zat melk. Dus vooral snachts is ze erg onrustig na een voeding. Ze spuugt ook best veel. Ik zit nu ook al een uur met haar. Net de hele wieg bekleding onder gespuugd o_O morgen weer genoeg te wassen!
    Het rijden gisteren ging prima. Ze heeft de hele auto rit geslapen. De jongens waren ook heel lief dus het was een geslaagde dag :)
     
  14. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Fijn dat het gister zo goed ging.

    Ik heb vanacht griep gekregen :cool:. Kon pas na 4 uur slapen. Mijn zoontje zijn koorts was ook weer omhoog gegaan vanacht. Echt een prut nacht gehad, nu uit bed om naar mijn afspraak in het zkh te gaan. Ik hoop zo dat ik vandaag nog opknap :cry: ziek bevallen zie ik echt niet zitten.
     
  15. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Vandaag de ctg, echo en gesprek gehad. En alles was goed, nee nog steeds niet bevallen :rolleyes:.We hebben afgesproken dat als ik vrijdag nog niet bevallen ben ik dan ingeleid word. Morgen komt de vk om te strippen, hopen dat het daarna vanzelf op gang komt.
     
  16. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Pfff de kleine zit nog wel lekker bij je.
    Hopen dat het strippen helpt! Vind je het niet eng dat je vrijdag al ruim 42 weken zwanger bent?

    Ben je alweer een beetje opgeknapt?
     
  17. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Ja voel mij gelukkig wat beter. Ik heb vanmiddag geslapen. Ik vind het niet eng dat ik over de 42 weken ga. Er zitten immers ook risico's aan een inleiding. Ik hoop wel echt dat het morgen wat doet. Ik ga vanavond misschien nog zwemmen. Ik slaap daarna altijd zo lekker dat kan ik wel gebruiken, mocht het morgen doorzetten.
     
  18. Elisabetta

    Elisabetta Fanatiek lid

    3 apr 2017
    1.462
    412
    83
    Dapper van je dat je nog naar het zwembad gaat :) Ik hoop ook voor je dat de bevalling op gang komt vandaag of morgen en dat je niet ingeleid hoeft te worden. Fijn dat de baby het nog goed doet bij je!
     
  19. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh fijn!
    Ja dat is waar. Daar heb je gelijk in.
    Lekker gezwommen?
    Ik hoop echt voor je dat het morgen doorzet!
     
  20. Wenda

    Wenda Fanatiek lid

    12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    De Lijst!

    28 november 2017
    Wendy9 - 2e kindje - 27 jaar

    30 November 2017
    MissFluffy - 1e kindje - 25 jaar

    1 December 2017
    Happymom21 - 2e kindje - 30 jaar - jongen

    7 December 2017
    Livaz - 1e kindje - 29 jaar

    8 December 2017
    Wenda - 3e kindje- 23 jaar- meisje

    11 december
    Lan - 3e kindje - 34 jaar

    12 december 2017
    Monet - 2e kindje - 26 jaar

    15 December 2017
    pannenkoekenmix - 1e kindje, 32 jaar

    17 December 2017
    Number2 - 2e kindje - 41 jaar

    20 December 2017
    Torretjeee - 2e kindje - 28 jaar Verrassing

    23 december
    Rl84 - 2e kindje - 32 jaar - verassing

    26 December 2017 (Tweede Kerstdag)
    Love2Live - 3e kindje - 34 jaar

    28 December 2017
    Elisabetta - 3e kindje - 30 jaar - Verrassing
    MirW - 4e kindje - 38 jaar - jongen

    Geslacht:
    Jongen/meisje/geheim/verrassing

    Bevallen
    Happymom21
    Lan
    Wenda
    Juni
    Monet
    Elisabetta
    MirW
     

Deel Deze Pagina