Gefeliciteerd @Mich92! Wat leuk dat het hier wat drukker wordt. Een Facebookpagina hoef ik niet zo snel bij, ik vind het leuk om hier een paar keer per dag te komen. Op mijn Facebook raken dingen heel snel ondergesneeuwd. Die gevoeligheid in de borsten herken ik ook. Ik kan beter niet meer zonder beha rondlopen anders gaat het gelijk pijn doen, dat heb ik nooit gehad. Ik ben juist niet zo chagrijnig maar voel soms wel huilbuien opkomen. Gelukkig lukt het nog altijd om dat op tijd af te remmen. Veel sterkte @Yasmientje14, dat lijkt me ontzettend naar. Zijn er medicijnen die helpen bij HG? Misschien kun je voor MvM een ophaalpunt gebruiken @MirW. Of kijken of je een alternatief adres hebt waar het opgehaald kan worden. Ik woon in een galerijflat en zal zoveel mogelijk thuis zijn wanneer er opgehaald wordt. Dan staan de flessen maar kort buiten. Wat fijn dat je echo goed was @happymom21! Die opluchting begrijp ik. Voor mij duurt het nog heel lang tot die eerste echo. Gelukkig heb ik weinig twijfels over of alles wel goed gaat. Ondanks dat mijn kwaaltjes heftig zijn voel ik me verder gek genoeg heel gezond.
@Yasmientje14, wat rot zeg! Ik kan me wel een klein beetje indenken hoe je je voelt. Hopelijk hoef je niet naar het ziekenhuis en houd de hg niet zo lang aan. Dikke knuffel @happymom21, wat fijn van je goede echo! Nu lekker genieten
@happymom21 Wat heerlijk, zomaar een week verder! Wat een opluchting, dat kan ik me helemaal voorstellen. @Yasmientje14 Wat naar zeg, HG is vreselijk! Een collega van me is idd ook al 2x opgenomen geweest en krijgt nu sondevoeding. Heel heftig. Hopelijk kunnen ze je iets geven waardoor het minder aanwezig is. Ik was tijdens mijn laatste 2 zwangerschappen heel misselijk en vond vooral dat een rondlopend kind me help om door te blijven gaan. Maar de filmpjes die hij toen vaak keek of liedjes die ik dan liet horen om hem bezig te houden bezorgen me nog altijd een misselijk gevoel. Zeker tijdens de laatste zwangerschap, toen ging mijn oudste al naar school en daar moesten we op de fiets naar toe, het was heel lastig om dan misselijk en moe al vroeg op de fiets te zitten, maar als ik eenmaal op weg was deed de buitenlucht me vaak wel goed. Hmmm, nu werden net de CBtesten bezorgd, nu durf k weer niet te testen. Muts...
@MirW ik ben wel beniewd naar je testen laat je weten als je het toch gedaan heb . Ik zal wat meer proberen te reageren maar met mijn werk en kleine erbij kan ik pas aan het einde van de dag kijken hier. En dan moet ik vervolgens alles nog terug lezen.. Ik heb niet echt kwaaltjes ik was vorige week heel moe. Toen was mijn zoontje ziek en ik ook, dacht dat het daar door kwam. Maar komt vast van de zwangerschap, vermoeidheid gaat al wel beter nu. Leuk dat sommige al echo's hebben gehad. Ik heb nog geen afspraak wel al aangemeld. Ben benieuwd wanneer ik mag
He meiden mag ik hier mee kletsen ? Ik heb sinds vandaag een posi test cb 1-2 weken. Wij hebben al een zoontje van 2014 en dochtertje van 2015. Vlot achter elkaar en eigenlijk vond ik dat we compleet waren. Van os dochtertje was ikonverwachts 1.5 maand na mijn 1e bevalling al zwanger. En nu dus weer onverwachts zwanger. Deze keer helemaal onverwachts. Ik heb het vandaag even moeten laten bezinken maar nu heb ik er weer helemaal zin in erg spannend allemaal weer!
@liza1991 , welkom hoor! Leuk, zo dicht op elkaar! @shoshana, morgenochtend ga ik nog een keer testen. Geen idee waarom, maar wil het gewoon graag. Onze oudste wordt morgen 8, dus ik weet niet of en wanneer ik tijd heb om te forummen morgen, maar komt vast goed. Zal k nog eens wat zeggen: ik lig al lekker op bed! Ml heeft vandaag de taarten gebakken, vroeg gekookt dus nadat de jongens op bed lagen hebben we de slingers en ballonnen opgehangen, stoel versierd en nu is ML nog even de hort op. Ik dacht: heerlijk, dan ga ik vast plat! Ik ben moe en misselijk...
Dames, ik denk dat ik alweer afscheid kan nemen in dit topic. Sinds vanmiddag lichtbruine afscheiding. Miskraam nummertje 3 zal wel onderweg zijn. Voel mij waardeloos.
Mirw Ja zeker leuk maar wat jij hebt wat leeftijd ertussen lijkt me soms wel wat idealer. Dan kun je nog meer genieten van wat iedere leeftijd met zich mee brengt . Heb je 1 kindje van 8 of nog meer ? Gefeliciteerd teouwens alvast ! Miss appletree Wat erg zeg , maar het kan ook wat oud bloed zijn van innesteling ofzo ? Laten we daar op hopen. Ik heb bij mijn dochtertje zoveel bloed verlies gehad en ik dacht echt dit is klaar en toen was erineens een hartje bij de echo. Dus houd moed .
@Miss Appletree getsie, wat balen! Hopelijk heeft het nog niets te betekenen! @liza1991 Nee, ik heb nog een zoontje van bijna 17 mnd. Daar tussenin hebben we nog een dochtertje gehad, zij zou nu 4,5 zijn. Haha, dank je!
Kan dit niet nog van de innesteling zijn? Heb je ook krampen?? @MirW ben wel benieuwd naar je test. Heb ook geen meer thuis maar misschien bestel ik nog wel 1. Ik had op mn nod clear blei 2-3 weken.
Dank jullie wel. Ik heb ergens gelezen dat met 6 weken het absoluut geen innestelingsbloed meer kan zijn. De vorige mk's begonnen ook met bruine afscheiding. Verder geen krampen. Mijn onderbuik is al zeurderig vanaf het moment dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden.
Oh nee .... even afwachten hoe t verloopt en anders even bellen met de vk.... sterkte meis hoop dat het met de innesteling te maken heeft en is t wat oud bloed.
@missappletree ik las overal dat je tot 7 a 8 wk nog wat bloed kan verliezen van innesteling even afw8 en anders idd vk bellen!!... hoop dat t niks is !! Sterkte
He bah.... hoop het niet hoor voor je.... zo rot die onzekerheid las net dat je zegt dat je vorige miskramen ook zo begonnen... meestal zit je gevoel wel "goed" is mijn ervaring.... ik blijf voor je duimen! Houd je ons op de hoogte? Sterkte
Jee paar dagen niet geweest, wat veel berichten. Miss appletree hopelijk zet het niet door. Hier ook al twee keer oud bloed verloren, wel weinig en het stopt na een dag. Kijk uit naar de echo 5 mei. Hopelijk is alles wel goed...
Jeetje @Miss Appletree dat is schrikken. Ik hoop voor je dat het meevalt maar ik begrijp ook dat jij je conclusie al getrokken hebt.