Ik heb online een berekening gedaan. Maar ik wist mijn eerste dag van mijn menstruatie (heb ik een app voor). Je kan 3 april invullen als begin datum of twee dagen ervoor dat je het een beetje gemiddeld neemt. Dan komt er wel een datum uit. Whatsapp groepje sta ik wellicht open voor maar ik vind dat wel snel onoverzichtelijk worden. Ik hou die gesprekken vaak niet bij..
Hoi allemaal, Ik mag me denk ik ook hier aanmelden als een "decembermama".. dinsdag na 7/8 na nod positief getest.. dus zitten net een paar dagen op een roze wolk (of blauw natuurlijk ) volgens de berekening ben ik 26 december uitgerekend.. is mijn eerste kindje en was ook de eerste ronde dat we "het gingen proberen"..
@Torretjeee ik zou de groep kunnen aanmaken als de mensen die interesse hebben mij een privé berichtje sturen met je nummer zal ik een groep aanmaken. Ik vond het niet onoverzichtelijk maar juist makkelijker als via een forum en het is zo leuk om naar die 9 bevalling toe te leven . Ik heb er 2 leuke vriendschappen aan over gehouden.En het is niet zo dat je per dag 100 berichten hoeft te schrijven want dat krijg ik zelf ook niet voor elkaar met een fulltime Job. En 2 kkinderen. Haha @Chaneln05 gefeliciteerd!
Dank je wel.. en ja vind het ook erg spannend hoor.. moet nou alleen eerst wachten tot maandag tot ik teruggebeld wordt door mijn internist.. via haar zou ik dus aangemeld worden bij de gynaecoloog (medische redenen).. dus ben benieuwd wanneer ik mijn eerste echo krijg.. @liza1991 dank je wel.. en wat leuk van dat whatsapp groepje..
Welkom chanel! Mag ik wat vragen? Eigenlijk is morgen dus je nod? Hoe kun je dan 4-5 dagen eerder uitgerekend? Zie mijn banner en ik had afgelopen zondag mijn nod?
Nou dan is het misschien wel vol te houden ik werk nogal onregelmatig, vaak op tijden dat andere mensen vrij zijn.
@Chaneln05, welkom! @liza1991, leuk een whatsapp groepje. Ik zit ook al met andere meiden van zp een hele tijd in een groepje. Is erg leuk Hier, weer een zware dag vandaag na een korte nacht. Heb maximaal 2,5 uur achter elkaar kunnen slapen doordat de kinderen steeds wakker waren. De jongste komt sowieso al 2 keer per nacht maar als de oudste dan ook nog wakker word blijft er weinig tijd om te slapen over. Gelukkig gister wel een hele leuke dag gehad!
@Torretjeee herkenbaar ik werk ook heel onregelmatig . Maar ook wel weer ideaal met kinderen vind je niet. @Wenda jij ook van die nachtbakertjes. Mijn jongste slaapt ook niet Door ook zeker 2 x per nacht nog wakker. Pittig dan hè met werk erbij. Jij hèbt er dadelijk ook 3 in 3 jaar tijd zie ik hihi . En ook onverwachts zwanger? Zou leuk zijn als we het groepje kunnen starten. Is misschien het makkelijkste je nummer in persoonlijk berichtje naar mij te sturen ? Dan maak ik hem aan en voeg ik iedereen er in toe ?
@liza1991 ja ik vind het wel makkelijk mijn vriend werkt ook onregelmatig we kunnen het goed op elkaar afstemmen. Ik zal je een pb sturen.
@liza1991, oh leuk dat jij er ook 3 in 3 jaar tijd hebt straks. Ja is zeker onverwachts. Ik ben er in mn hoofd ook nog steeds helemaal niet aan toe. Maar het is er dus het zal wel goed komen. Ik stuur je een pb
Ik denk dat je het net verkeerd heb gelezen.. kan gebeuren hoor.. zit ook nog met me hoofd in de wolken!! Maar ik zit nu ergens op dag 11 na mijn nod.. ik heb afgelopen dinsdag getest en dat was op dag 8 na mijn nod.. en mijn cyclus was 27 dagen.. dus ik heb bij de calculator zwangerschap mijn eerste dag van mijn laatste maandstonden ingevoerd en de cyclus die ik heb en daar kwam uit 26-12.. dus het klopt wel.. ik had namelijk eerder mijn nod.. mijn eerste nod dag was de 17 april.. Hihihihi..
Geef niet hoor!! Kan gebeuren.. wat ik al zei ik zit ook op die roze/blauwe wolk dus kan gebeuren.. maar als ik het goed heb ben jij dus 30/31 dec. Uitgerekend?? En wat ik ook nu pas zie is dat ik hier op de banner 5w en 2d ben terwijl het eigenlijk 1 dag verder is.. niet dat het heel veel uitmaakt maar dit is natuurlijk gerekend op een cyclus van 28 dagen terwijl ik een cyclus van 27 dagen heb..
He meiden, bedankt voor jullie lieve woorden. Gister volgens mij het vruchtje verloren, dus ik zwaai weer af. Iedereen een goede zwangerschap gewenst en een gezond mooi mensje voor de jaarwisseling!
@Miss Appletree Bah... Neem de tijd om te rouwen en het een plekje te geven. Gaan jullie er nu verder mee, medisch gezien? Het was al je 3e MK, toch? @Chaneln05 Welkom en gefeliciteerd! k ben ook de 26e uitgerekend, tenminste, uitgaand van een cyclus van 28 dagen en die had ik nog niet helemaal want nog maar een mand of 4 van de borstvoeding af (de jongste heeft een jaar bv gehad). We wachten de echo maar af voor een definitieve datum. @Yasmientje14 Hoe was het op de HAP? Opgenomen of mocht je toch weer naar huis? Een whatsapp groepje kan ik niet veel mee, heb geen smartphone. Dus blijf ik maar forummen! Hoop niet dat het hier dan zachtjesaan uitsterft omdat er alleen nog ge-appt of ge-FBt wordt. Dat zou k jammer vinden. Waar ik benieuwd naar ben: zijn er al a.s. mama`s die het wereldkundig hebben gemaakt? Het brandt steeds op mijn lippen om het iemand toe te fluisteren, gewoon om het even te delen. Maar goed, 5 weken is nog wel erg vroeg. Ik denk dat ik in elk geval even wacht tot na de 1e echo en het dan mijn ouders en jongere zus vertel. Mijn andere broers en zussen vertellen we het dan na ong. 10-12 weken. Maar oeh...dat duurt nog lang... Ja, had ik een afspraak gemaakt bij de vk, blijkt dat ML dan helemaal niet kan... Moet ik `m weer verzetten. Baal er echt van. Gister ook aangemeld bij MvM. Ben benieuwd wanneer ze contact opnemen.
@MirW ja, klopt de derde inmiddels. We zijn al wat ouder. Ik had gezegd dat wanneer het mis zou gaan, dit de laatste keer is. Maar nu is het mis en heb ik nog niet het gevoel dat ik moet opgeven.
@Wenda Ik heb het ook moet zo wennen aan de situatie nu . Ook omdat wij juist net besloten hadden het bij 2 te houden. Ene moment vind ik het zo fijn en zie ik het echt als nog een wondertje en dat het zo heeft mieten lopen . Andere moment stress ik hem wel en beetje benauwend gevoel. @MirW het was niet mijn bedoeling om dit dam te verlaten het forum maar voor de mensen die het leuk vinden en ik vond het vooral wat makkelijker . Forum als ik aan het werk ben is wat lastiger terwijl een appje snel tussendoor te versturen is . @Miss Appletree Wat erg zeg heel veel sterkte
Als ik met mijn berekening rekening houdt met 1 april eerste dag menstruatie . ( 3 april weet ik zeker dat ik ongesteld was ) dan zou het betekenen dat ik wel heel vroeg positief heb getest namelijk 24 april. Dat is toch bijna onmogelijk . Dan zou ik 1 mei pas mijn nod hebben.??