Wat een drukte hier! Allemaal goed Pinksterweekend gehad? Hier 2e Pinksterdag een zieke L. met koorts. Gelukkig vandaag weer een stuk beter maar wel thuis van school nog. Ga straks de kraamzorg regelen en de vk even bellen om duidelijkheid over de termijnecho, of ze die afspraak hebben laten staan.
@MirW Wat fijn dat je echo goed was! Hopelijk ben je snel van je misselijkheid en moeheid af. Ik begin hier te merken dat ik wat meer energie krijg. Ik ben ook niet meer misselijk en hoef geen tabletjes meer in te nemen. Wat een opluchting! Aan het einde van de dag ben ik nog wel enorm brak en kan ik nauwelijks iets. Gisteren 30 km gefietst met man en kinderen en toen ik thuis kwam kon ik alleen maar liggen Maar dat is ook wel logisch denk ik. Vandaag weer aan het werk en vanavond de termijnecho. Ik ben benieuwd!! Ik vind het toch wel spannend hoor.
Ik had de termijn echo om half 10 vanochtend. Ik dacht dat het kwart over 10 was.... zo stom. Ik heb net gebeld en ik kan gelukkig om 10.45 uur heen. Vorige zwangerschap vergat ik ook alle afspraken. Of ik was te vroeg of veel te laat.... Vanaf nu ga ik het beter bijhouden. @Elisabetta fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Na 30 km fietsen zou ik daarna ook alleen maar kunnen liggen hoor. Wat na 5 km kan je me al opvegen . Knap dat je dat red 30 km.
Ik heb dan wel een elektrische fiets he Anders had ik het ook niet gered. Dat is echt onze beste aankoop van het jaar: een elektrische bakfiets. Heerlijk fietsen met de kids! Als het goed is heb jij nu je termijnecho @Torretjeee. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat!
@MirW ,sneu dat hij ziek is. Hopelijk snel weer beter. @Elisabetta ,lekker hѐ fietsen met zn allen. Wij doen het ook wel eens. Alleen dan op een gewone fiets @Torretjeee ,hahaha herkenbaar hoor. Daarom schrijf ik het gelijk op de kalender en de vk schrijft het op mn kaart. Ideaal. Succes met je echo! @Hier, druk weekend gehad. De jongste is zondag 1 geworden en gister kwam de visite. Hij is lekker verwend maar het is wel heel veel voor zo'n kleintje, al die aandacht en het speelgoed. Ook zn grote broer vond het lastig want die wou natuurlijk ook met de cadeautjes spelen. En dat mag ook wel maar dan moet je wel delen Dus we zijn allemaal blij dat het weer achter de rug is en het vandaag weer een gewone dag is. Verder waren de jongens het weekend lekker aan de diarree dus dat was ook niet heel prettig
Wauw @Torretjeee spannend! Laat je weten hoe je echo was? @Elisabetta Haha, ja, na 30 km kun je mij ook opvegen... Maar een elektrische bakfiets lijkt me inderdaad een uitkomst. Mijn vriendin heeft in maart haar 5e kindje gekregen en zij hadden er ook voor gespaard. Ze vindt het ook echt een superding! Wel heerlijk dat je niet meer zo misselijk bent. Spannend, de termijnecho! Nerveus? @ Wenda, gedoe altijd he, zo`n eerste verjaardag. Ik beleef daar zelf nooit zoveel plezier aan. Hieperdepiepe kinderen en een jarige die er niets van begrijpt. Maar: gefeliciteerd! Zijn je jongens weer opgeknapt? Hier: gister een misselijke dag, zondag ging het eigenlijk best, en nu ook wel. L. dus thuisgehouden, maar die heeft bakken energie over. Hij stapte vanmorgen uit bed met de mededeling: Mam, ik voel me weer toppie! Dus nog even met hem gehad over toch lekker naar school gaan, maar hij kreeg acuut hoofdpijn toen ik daarover begon Een echte man, wat dat betreft. Dus een pyjamadag op de bank, vooruit maar. De juf had ik gisteravond al gemaild dat hij niet zou komen, dus maar zo gelaten. Net kraamzorg geregeld en een kraampakket aangevraagd bij de zorgverzekeraar. Nu nog even de vk bellen over die echo van volgende week.
@MirW Ja ik ben wel een beetje nerveus voor de termijnecho. Stel dat het toch niet goed zit...? En ik ben ook benieuwd naar de uitgerekende datum. Vanavond om 8u zijn we aan de beurt. Gelukkig gaat de tijd snel nu ik op het werk zit. Fijn dat L. weer beter is. Nog even een dagje bijkomen en dan morgen weer naar school? De leraren van de school van mijn dochter hebben vandaag studiedag, dus zij is ook een dagje naar de gastouder samen met haar broertje. Ze vinden het zo leuk daar! Het is echt een soort tweede thuis voor ze Inmiddels hebben we een camping geregeld voor de zomervakantie. Ik krijg er echt veel zin om om te gaan kamperen. We gaan naar Duitsland, ongeveer 3u rijden en dat vind ik wel oke. Jullie ook al vakantieplannen? Zes jaar geleden zaten mijn man en ik in Amerika. Daar zou ik zo graag weer naar toe gaan. Of naar Zuid-Afrika. Maar helaas zo prijzig met kinderen
Halleluja een goede nipt uitslag!!! Ons kindje is gebalanceerd en datgene waar mijn man dragerschap van heeft, heeft hij/zij dus niet!!! Man man... al die weken in spanning vanaf het moment vanaf de test... elke dag bang voor weeeer een miskraam.. maar dit is gewoon onze kleine wonder!!
Super Monet! Wat moet dat een opluchting zijn voor jullie. Nu kun je eindelijk van je zwangerschap gaan genieten!
@Elisabetta , wat fijn dat je echo goed was! Dan ben je 1 dagje voor mij uitgerekend ik "sta" nu op voor de 29e. Hier nu kraamzorg geregeld en kraampakket aangevraagd. Vk gebeld en echo blijft staan voor volgende week. Ben benieuwd of de datum dan 29/12 blijft. Ik zit te denken om L. dan ook mee te nemen, dat hij de echo mee kan kijken. Eens met ML over hebben...
Ik heb inmiddels ook kraamzorg geregeld. Wel bij een ander bureau dan de vorige keren. Ben benieuwd hoe dit bevalt! Hebben jullie ervaring met borstvoeding? Ik wil heel graag bv geven, maar de vorige keren is het niet gelukt. Bij mijn dochter hapte ze niet goed aan en gaf de kraamverzorgster meteen de eerste dag een fles. Toen wilde ze al helemaal niet meer bij mij drinken. Vond het achteraf niet zo slim van de kraamverzorgster. Bij de tweede ging hrt ook niet goed. Ik had heel veel pijn en alles ging kapot. Mijn zoon spuugde zelfs een heleboel bloed (wat hij dus gedronken had want alles was kapot bij mij). Dus toen ook naar de fles gegaan... Ik wil nu heel graag weer bv proberen te geven. Ik denk dat ik na de bevalling meteen een lactatiekundige erbij wil zodat ze me meteen vanaf de start kan helpen.
Slim om meteen een lactatiekundige erbij te vragen, @Elisabetta ! Bij mijn oudste is het ook niet gegaan zoals ik wilde, deels door mijn eigen onkunde, deels door nalatigheid van kraamzorg en vk. L. bleek een veel te strakke tongriem te hebben en kon dus helemaal niet goed drinken. Daar kwam de lactatiekundige die ik, na 3 mnd tobben, had ingeschakeld achter. Dat is door de huisarts gekliefd en toen ging het drinken ineens pijnvrij, maar was ik al deels over op kv en is het nooit meer helemaal goed gekomen. Dus met werken ook al vrij gauw gestopt met de bv. Nog steeds spijt van! C. heb ik een jaar gevoed! Gelijk het tongriempje na laten kijken, laten klieven toen hij 10 dagen oud was en veeeeeeeeeel info gezocht en gekregen op de FB-pagina van de LLL. Die raad ik je echt aan, zoveel kennis en hulp gehad daar! Waarom ben je van bureau overgestapt? Niet tevreden bij de vorige 2? Hier een goeie start van de dag! De keuken is aan de kant, de wc beneden geboend, de woonkamer deels gesopt. Nu even bijkomen, dan wil ik mijn kledingkast even wisselen van kleding. De winterspullen hangen er nog, dan kan gelijk de positiekleding erin en kan ik even zien wat ik evt. nog moet aanschaffen. Wilde plannen dus...
@MirW bedankt voor het delen van je verhaal. Ik ga die Facebookpagina ook eens opzoeken. Jij bent al goed bezig met poetsen vandaag! Hier doen we nog rustig aan. Mijn dochter is vrij op woensdag, dus ze kijken nu nog een filmpje. Zometeen maar aan de slag. Vannacht hebben de kids veel gespookt, dus ben blij dat ik relaxt kan opstaan
25 november 2017 Dobbertje26 - 2e kindje - 26 jaar 28 november 2017 Wendy9 - 2e kindje - 27 jaar 30 November 2017 MissFluffy - 1e kindje - 25 jaar Lamode sammieshiba - 2de kindje - 31 jaar 1 December 2017 Lena67 - 2e kindje - 27 jaar Emmen - 2e kindje - 28 jaar Happymom21 - 2e kindje - 30 jaar 3 December 2017 Mie84 - 1e kindje - 33 jaar 6 December 2017 Marloes84 - 2e kindje - 29 jaar 7 December 2017 Livaz - 1e kindje - 29 jaar 8 December 2017 TantePollewop89 - 1e kindje - 28 jaar Wenda - 3e kindje- 23 jaar 9 December 2017 Punto - 1e kindje - 30 jaar 12 december 2017 Dokhtaram - 3e kindje Irene1986 - 1e* kindje - 30 jaar LilyOlivia - 3e kindje - 36 jaar Jairy0811 13 december 2017 Veela - 2e kindje - 31 jaar 14 December 2017 Melis0 - 1e kindje - 24 jaar 15 December 2017 pannenkoekenmix - 1e kindje, 32 jaar Monet - 2e kindje - 26 jaar 18 December 2017 Niqi86 - 2e kindje - 30 jaar anniko - 1e kindje - 32 jaar 20 December 2017 Septembermom - 2e kindje - 24 jaar 22 December 2017 Number2 - 2e kindje - 41 jaar Torretjeee - 2e kindje - 27 jaar 25 december 2017 Elisabetta - 3e kindje - 30 jaar 27 December 2017 Love2Live - 3e kindje - 34 jaar 29 december 2017 MirW - 4 kindje - 38 jaar 30 December 2017 Babsvdh - kindje - jaar afspraken 12 juni vk controle happymom21 13 juni vk controle + termijnecho MirW 18 juni geslachtsbepaling happymom21 18 juli 16 weken GUO MirW 23 augustus 20 weken GUO MirW
@Elisabetta hier wel ervaring met bv. Bij mij ging het in het begin ook niet super.. tot ik een tepelhoedje ging gebruiken. Mijn zoontje had een slechte start en kon niet krachtig genoeg drinken. Na 3 maanden zonder tepelhoedje gevoed tot hij 14 maanden was. Nu wil ik ook weer bv gaan geven. Een lactatiekundige is altijd wel slim om mee te laten kijken al vanaf het begin als het de vorige keren niet goed lukte. Jeetje @MirW jij bent al goed bezig geweest deze ochtend. Ik heb nog maar net ontbeten en op de bank gezeten . I
De lijst nog maar eens gedeeld. Ik heb de voorbije gegane data verwijderd. Zetten jullie de nieuwe info er weer bij?