Laatste maand van 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yasmientje14, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymom21

happymom21 Niet meer actief

Ik heb van h&m spijkerbroeken en basic shirts en 1 legging waar ik zelf tuniekjes opdoe ik vind ook niet alles leuk maja tis nie anders.....en wil dus ook niet veel geld uitgeven omdat ik t zonde vindt

2. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Ik heb een heel pakket zwangerschapskleding op Marktplaats gekocht. En ik ga het na de zwangerschap weer verkopen. En ik heb ook wat geleend van een vriendin. Zelf veel nieuw kopen vind ik ook zonde van het geld...

3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik had nog wat liggen van de vorige zwangerschappen en verder eigenlijk nog niks bijgekocht. Ik vind het best wel prijzig.
    Draag ook wel gewoon extra lange shirts, die zijn dan nu gewoon de normale lengte:D

4. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ja ik had ook nog wel wat van de vorige zwangerschap. Maar dat had ik ook weer gekregen van een collega. Niet helemaal mijn smaak en al best aan de oude kant. Nu bij de H&M in de sale wat gekocht maar draag veel hetzelfde doordat ik niet veel heb. Ga ook marktplaats even af struinen goed idee :)

5. Torretjeee

Ja vorige zwangerschap had ik ook nog wel normale shirts aan die paste nog wel redelijk. Daarna kon ik ze helaas niet meer aan... voorkant uitgelubberd :rolleyes:.

6. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Heb je al bij Bonprix gekeken? Of op de Lidl-shop? C&A? Ik heb wat shirts van de Lidl-shop en die zitten echt fijn, een paar mouwloze en een paar met korte mouwen. Ik zag dat ze ook nog leggings hadden. Die shirts zijn dan maar een euro of 5. Je betaald wel 3 euro verzendkosten. Ongetwijfeld komt er straks weer winterkleding bij, ligt een beetje aan de aanbiedingen enzo. Verder heb ik ook wel via Marktplaats gekeken en soms vind je dan nog leuke, betaalbare dingen.
    Laatst zag ik bij de kringloopwinkel positiebroeken hangen, ik draag geen broeken, dus ik heb ze laten hangen, maar daar zou je ook nog tussen kunnen neuzen.
    `t Is idd zonde om er veel geld aan uit te geven, je draagt het relatief kort en ik vind dat het ook niet zo netjes blijft. Ik had de vorige zwangerschap wat jurkjes gekocht bij Prenatal, maar doordat je buik er ook gewoon in groeit en je het vaker draagt omdat je minder hebt om aan te trekken raakt het toch wat verwassen, vind ik.

Elisabetta vindt dit leuk.
  7. Torretjeee

Lidl-shop heb ik nog nooit op gekeken, ga ik gelijk even doen. Bonprix wel eens gekeken maar niet genoeg leuks gevonden. Voor 2 dingen verzendtkosten betalen vind ik altijd zonde.

8. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ja, dat vind ik ook. En het maakt bij Lidl dus niet uit of je boven een bepaald bedrag gaat. Vorig jaar had ik via hen een traphekje besteld met 1 verlenger, dus 3 euro verzendkosten, toen ging ML het ophangen en bleek dat ik een verlenger te weinig besteld had dus nog een keer 3 euro verzendkosten :rolleyes: Maar goed, al met al was het nog steeds een stuk goedkoper dan een traphekje uit de winkel.

Je moet wel even goed zoeken op de Lidl-shop hoor, onder "damesmode" is het makkelijkst, dan staat het tussen de gewone dameskleding.

Elisabetta vindt dit leuk.
  9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha ja dat had ik ook inderdaad. Maar gewone shirts zijn vaak wel goedkoper dan positieshirts.

Ik heb over 2 weken een bruiloft en heb daarvoor een gewoon simpel positiejurkje gekocht die ik daarna ook nog aan kan.

10. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Bedankt @MirW voor de tip van de Lidlshop!

11. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Hoi dames een week hebben jullie njets meer van mij gehoord.Dit komt omdat wij een hel van een week achter de rug hebben.
    Afgelopen maandag moest ik voor de 20 wk echo.Ik was toen 21.3
    Al na een paar minuutjes zei deze mevrouw, ow jullie baby heeft veel vocht in de buik.
    Dus ik zeg ow... wat wil dit zeggen, of waar kan dit op duiden.
    Ze zegt ik zal nog even verder kijken.(dit deed ze ook)zei nog paar dingen die er goed uitzagen.
    En ze begint 2 x diep te zuchten,toen zegt ze.
    Jullie baby heeft veel vocht in de buik want het hartje klopt niet meer.
    Hef was of de aardbodem onder onze voet er n verdween.
    We waren compleet in schok.
    Dit kin toch niet waar zijn?
    Maar helaas is deze hel waarheid gebleken voor ons.
    De verloskundige zat bij thuiskomst al op ons te wachten,dezelfde middag hebben we nog een gynacoloog gesproken.
    Hoe nu verder.
    Dan kom je er dus achter dat je "gewoon" moet bevallen.
    De afspraak werd voor swoensdags gepland.
    Daar werd de bevalling ingeleid om 8.40 Het was een grote zwarte dag voor ons.Ik had maandag avond een tablet moeten innemen om de baarmoeder mond weker te maken.Hierdoor kon ik niets anders meer dan om de 5 min braken.Die woensdag had ik dan ook totaal geen energie meer.T enigste wat ik kon was in het bed liggen met mijn ogen dicht.Om 12.00 heb ik aangegeven dit niet meer te trekken.En een ruggeprik te willen.Deze kreeg ik ook meteen.Hierna voelde ik me weer iets "beter" om 14.50 gaf ik aan meer pijnstilling te willen.Toen gingen ze kijken en had ik volledige ontsluiting. Ik mocht gaan duwen.Na 3x duwen, kwam ons manneke Vigo ter wereld.
    Vigo was 455 gram en uitgestrekt nog maar 24 cm.Echt nog heel erg mini dus.Wel alles erop en eraan.
    Om een lang verhaal kort te maken.
    Afgelopen zaterdag hebben we de crematie van Vigo gehad.
    Nu zullen we moeten proberen dit allemaal een plekje te geven.Want dit is nog allemaal zo onwerkelijk voor ons.
    Ik zal me dus uit deze groep terug trekken.

Liefs van ons

12. Torretjeee

Wat verschrikkelijk zeg.. heel veel sterkte voor jullie.

13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wow meid wat verschrikkelijk heftig zeg. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel

14. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    oh nee... wat erg... @Rl84heel veel sterkte met dit enorme verlies..

15. happymom21

happymom21 Niet meer actief

Omg neej wat erg!! Vreselijk heel veel liefde en kracht voor jullie voor deze moeilijke tijd !

16. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    @Rl84 Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jullie!

17. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hallo ik ben er weer.. Ga nog terug lezen.. Maar als eerst gecondoleerd @ri84

18. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Rl84 Wat verschrikkelijk voor jullie...gecondoleerd :( Ik lees het nu pas. Wat een moeilijke tijd gaan jullie nu door. Ik begrijp dat je je uit deze groep terugtrekt. Ik wens jullie heel veel sterkte!!

19. pannenkoekenmix

11 apr 2017
    36
    2
    8
    Veenendaal
    Dat is vreselijk @Rl84. Gecondoleerd, heel veel sterkte met jullie verlies.

20. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Jeetje.... ben niet heel actief hier met reageren enz maar lees wel alles mee... schrik hiervan! Hoe kan dat nou :(?

Heel veel sterkte.... verschrikkelijk... wat een mooie naam, Vigo..

Deel Deze Pagina