Laatste maand van 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yasmientje14, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    De Lijst!

25 november 2017

Dobbertje26 - 2e kindje - 26 jaar

28 november 2017
    Wendy9 - 2e kindje - 27 jaar

30 November 2017
    MissFluffy - 1e kindje - 25 jaar
    sammieshiba - 2de kindje - 31 jaar

1 December 2017
    Lena67 - 2e kindje - 27 jaar
    Emmen - 2e kindje - 28 jaar
    Happymom21 - 2e kindje - 30 jaar - jongen

3 December 2017
    Mie84 - 1e kindje - 33 jaar

6 December 2017
    Marloes84 - 2e kindje - 29 jaar

7 December 2017
    Livaz - 1e kindje - 29 jaar

8 December 2017
    TantePollewop89 - 1e kindje - 28 jaar
    Wenda - 3e kindje- 23 jaar- meisje

9 December 2017
    Punto - 1e kindje - 30 jaar

11 december
    Lan - 3e kindje - 34 jaar

12 december 2017
    Monet - 2e kindje - 26 jaar
    Dokhtaram - 3e kindje
    Irene1986 - 1e* kindje - 30 jaar
    LilyOlivia - 3e kindje - 36 jaar
    Jairy0811

13 december 2017
    Veela - 2e kindje - 31 jaar

14 December 2017
    Melis0 - 1e kindje - 24 jaar

15 December 2017
    pannenkoekenmix - 1e kindje, 32 jaar

17 December 2017
    Number2 - 2e kindje - 41 jaar

18 December 2017

Niqi86 - 2e kindje - 30 jaar
    anniko - 1e kindje - 32 jaar

20 December 2017
    Septembermom - 2e kindje - 24 jaar
    Torretjeee - 2e kindje - 27 jaar Verrassing

23 december
    Rl84 - 2e kindje - 32 jaar - verassing

26 December 2017 (Tweede Kerstdag)
    Love2Live - 3e kindje - 34 jaar

28 December 2017
    Elisabetta - 3e kindje - 30 jaar - Verrassing
    MirW - 4 kindje - 38 jaar - jongen

30 December 2017
    Babsvdh - kindje - jaar

Geslacht:
    Jongen/meisje/geheim/verrassing

Afspraken
    7 september - controle vk - Elisabetta
    19 september - controle vk - MirW

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Fijn dat alles goed was!

Hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Ik ben er helemaal een beetje beroerd door. Ook last van mijn rug en buik dus echt een blegh dag vandaag.

Vanmorgen is de oudste voor het eerst naar de psz geweest. We vonden het allebei heel spannend, maar hij heeft het hartstikke leuk gehad:)

3. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @MirW Fijn dat je controle weer goed was!
    @Wenda Het is vandaag wel erg warm he. Ik ben nu aan het werk en daar is gelukkig airco. Dat scheelt wel. Maar ik kan nu ook minder goed tegen de warmte hoor.
    Ik wil onze jongste ook naar de psz doen. Ik denk dat we hem deze week op gaan geven en ik ben benieuwd wanneer hij dan terecht kan. Er gaan veel kindjes van de psz naar de basisschool binnenkort, dus ik denk dat er redelijk snel een plekje is.

4. happymom21

happymom21 Niet meer actief

@MirW fijn dat alles goed was!

Gisteren die hitte werdt knettergek heb al zon hekel eraan pff....
    Ben blij dat vandaag lekker regent en koeler is halleluja haha

Kleine van mij is behoorlijk bewegelijk in mn buik en draait en schopt alle kanten kan echt merken dat hij sterker wordt zei gisteren nog tegen mn man dat onze zoon veel minder hard schopte deze gaat mij echt bont en blauw maken!!

5. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

@MirW fijn dat het allemaal goed was.

De hitte heb ik eigenlijk nooit zo last van. Mijn zoontje is verkouden en het was even afwachten hoe dat zou verlopen met zijn longen. Maar tot nu toe ziet het er uit als een normale verkoudheid. Hij heeft vanacht heel onrustig geslapen neus helemaal vol. Tovert mijn vriend net een rozijn uit zijn neus :confused:. Die heeft hij er gister voor het eten er waarschijnlijk in gestopt. :rolleyes: niet helemaal goed opgelet.

Number2 vindt dit leuk.
  6. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hebben jullie ook last van kortademigheid en je hart heel goed voelen kloppen? Als ik 's nachts naar het toilet ga beneden en dan weer rustig naar boven loop ben ik helemaal benauwd, buiten adem en heb ik een snel kloppend hart als ik in bed lig. Ik vind het een naar gevoel. Ik voel mijn hart ook vaal heel hard kloppen. Laatst lag ik in bed en toen ging mijn hart van rik-tik-tik drie keer heel snel achter elkaar... Zou dat bij de zwangerschap horen? Ik vind het niet fijn...

7. happymom21

@Elisabetta ja dat hoort bij de zwangerschap je hart moet nu meer bloed pompen vanwege de kleine
    Ik heb t ook hoort er helemaal bij dus je niet druk om er maken bij mij slaat hij vaak ook over en als ik trappen op loop moet ik ook bij komen haha

Elisabetta vindt dit leuk.
  8. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Bedankt voor je reactie. Dat stelt me wel gerust.

happymom21 vindt dit leuk.
  9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @Elisabetta , ik heb er ook last van. Hoort echt bij de zwangerschap. Ik had het de vorige zwangerschappen ook.

Druk weekend voor de boeg. Morgen een bruiloft en zaterdag een begrafenis.
    Gelukkig zondag een rustige dag.

Fijn weekend alvast!

10. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    @Elisabetta Ja, dat heb ik ook met regelmaat! Bij de vorige zwangerschappen ook gehad. Komt omdat je meer bloed in je lijf hebt en je longen minder ruimte. Hoort er bij!

@Wenda, dat is een hoop drukte en een begrafenis is wel verdrietig. Iemand dichtbij? Fijn dat je zondag wel een rustige dag hebt.

Hier ook z`n gangetje. Ik merk wel dat ik meer moeite heb met het vroege opstaan nu school weer bezig is. Zie uit naar zaterdag, hopelijk wat langer op bed liggen. L. vindt het wel heel fijn dat hij weer naar school kan en ik geloof dat C. geniet van de ruimte die hij weer heeft in huis.
    Vanmorgen de bovenverdieping gedaan en de strijk weggewerkt. Voor vanavond lekker een stuk gevuld speculaas meegenomen, dat lag al in de supermarkt!

11. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @MirW Ik heb ook een stukje gevulde speculaas op net. Wat vroeg he dat het al in de supermarkt ligt. De kruidnoten liggen er ook al.

Ik moet ook wel wennen aan het ritme van weer naar school. Op zich ben ik wel een ochtendmens, maar het is 's ochtends toch even wat drukker met alles op tijd af krijgen. Vooral op de dinsdag en de donderdag als ik werk. Ik kijk ook uit naar het weekend :)

12. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Mijlpaaltje melden! Vanavond heeft ML onze zoon ook gevoeld èn aan de buitenkant was duidelijk zichtbaar dat hij aan het boksen was. Zo leuk weer!

@Elisabetta Wij hebben vanavond het hele pakje maar gelijk leeggegeten...:D Was heerlijk!

13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @MirW , leuk is dat hѐ. Hier heeft de oudste het pas ook gevoeld.

Tis weer een lekker nachtje hier. De jongste is weer gigantisch aan het spoken. De hele week al. Savonds niet gaan slapen, snachts wakker. Ik ben alweer een half uur met hem bezig.
    Word vanavond op tijd naar huis van de bruiloft ben ik bang :rolleyes:

14. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Wenda Ahh wat vervelend dat je zo'n gebroken nacht hebt gehad. Enig idee waardoor het komt dat de jongste wakker is? Niet leuk zeg...

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik denk dat hij in een sprong zit of iets wat erop lijkt:o: hij is de hele week al aan het spoken maar vannacht maakte hij het wel erg bont.

Maar vannacht slapen de jongens bij mn ouders dus als ik niet al te laat naar bed ga heb ik vannacht een fatsoenlijke nacht:D

16. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Fijn vooruitzicht dat je kindjes bij je ouders mogen slapen. Kun jij hopelijk even bijtanken. Fijne bruiloft vandaag!

17. happymom21

Fijn weekend allemaal!!

Nu al 27 weken vandaag het gaat snel.
    Vandaag zelfgemaakt dekentje gekregen van kennis voor in babybedje zoo leuk!

Kamertje moet even geschilderd worden dan kan alles in elkaar gezet worden en alles wassen en dan op zn plek !

18. Torretjeee

Snel al 27 weken..!! Ik ben net 24 weken maar het voelt als 35 weken :rolleyes:. Het voelt alsof ik op springen sta, vooral na een stukje wandelen. Ik heb nu al een aantal harde buiken gehad. Daar had ik vorige keer helemaal geen last van.

19. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Torretjeee Herkenbaar... hier ook harde buiken zo nu en dan.

20. Torretjeee

Heb jij het ook wanneer je gewoon rustig op de bank zit, of in bed ligt? Dacht altijd dat harde buiken kwamen doordat je teveel had gedaan.

Deel Deze Pagina