Lastig al die kwalen hé. Hier nu de ergste kwaal een spatader in mijn schaamstreek . Echt een plek waar je het niet wil hebben. Als ik een tijd gelopen heb zo aan het eind van de dag voelt het alsof de hele boel verzakt is . Volgens de vk niks ernstig maar echt soms zo pijnlijk. Veder hebben wij nog geen naam. Meer mensen die nog geen naam hebben?? @Wenda pittig als je man zoveel weg is. Is het tijdelijk dat hij 6 dagen gaat werken?
@Torretjeee Wat vervelend van die spatader. Is dat ook pijnlijk? Ik heb er geen ervaring mee. Wij hebben al namen, we hadden ze al voordat ik zwanger was Afgelopen week de proefdruk van de geboortekaartjes binnen. Zo leuk! Zit je in de stress om een naam @Torretjeee of denk je er binnenkort wel uit te zijn?
Ja vooral einde van de dag is het pijnlijk... Kaartjes hebben wij ook nog niet bekeken. Vrienden van ons zijn op vakantie in amerika en zij is daar bevallen. 6 weken te vroeg... alles gaat goed. Alleen toen bedacht ik mij ineens, als mij dat gebeurt dan hebben we dus helemaal geen naam. Dat voerde de druk wel wat op. Ik las dat @Monet ook nog geen naam heeft, hoop dat jullie er snel uitkomen. Wij weten het geslacht niet dus moeten ook twee namen hebben.
@Torretjeee ooh dat lijkt me ook pijnlijk! Miss een steunkous? Maar weet niet of dat nu mag als je zwanger bent! Ooowh mn vriendin heb ook nog geen naam die is nu 33 wk zou gek worden hihi ik ben zoieso van alles van t voren af hebben !! Mn man heb laatste wandje geschilderd hoef alleen nog wat decoratie op t hangen en dan is alles klaar de box staat ook al beneden hihi.
@Torretjeee , oh vervelend zeg! @Elisabetta , mijn man is sinds begin dit jaar mede-directeur geworden van het bedrijf waar hij werkt. Met een eigen zaak is het logisch dat je veel werkt. Alleen gaat het nu wel steeds meer ten koste van het gezin, ondanks de afspraken die we van tevoren hadden gemaakt. Maar als hij iets in zijn kop heeft heeft hij het niet in zijn kont zeg maar dus ik kan praten als brugman maar als hij dan perse de zaterdagen ook wil werken dan doet hij dat gewoon. Gelukkig van de week wel eindelijk goed over kunnen praten, maar het is niet meer terug te draaien. Dus ik ga wel zien hoe ik het ga redden. @ naam, wij hebben al een tijdje een meisjesnaam. Willen voor de zekerheid ook een jongensnaam maar dat weet ik echt nog niet. Vind het zo moeilijk. Geboortekaartje heb ik uitgezocht. Binnenkort de proefdruk bestellen. @ Hier, gister hebben we de wieg opgehaald en die ga ik vanmiddag neerzetten. En verder draait er nu een was met babykleertjes De box moet nog geschilderd en dan ben ik een heel eind gelukkig. Maar ik ga vanmiddag eerst een dutje doen want het was vannacht 1.30uur voor ik op bed lag
@Elisabetta , word je buik ook hard? @happymom21 , leuk hѐ zo'n man Ik ben aan de ene kant super trots op hem hoe hij het allemaal doet maar ik wil niet dat de kinderen er de dupe van zijn. Ik heb zelf ook de beslissing genomen dat er nu (voorlopig) niet nog een kindje komt. Ik ga geen 4 kinderen in mijn eentje opvoeden. Echt frustrerend soms dat hij zo koppig is.
Nou vind al knap dat je daarlijk er 3 opvoed in je eentje Ik heb er nog maar 1 rond lopen maar ach weet je vroeger werkte ook alleen de mannen en vrouwen waren nou eenmaal thuis met de kids en ze zijn er nie minder op geworden toch !! Ik leg me er maar bij neer tis zoals t is en waar hij kan en is zal hij me heus wel steunen!
Haha nou ik moet zeggen dat ik er soms best tegenop zie hoor. Vind het nu soms al pittig Ja is ook zo hoor. Ik vind het ook niet perse rot voor mezelf maar ik merk dat de jongens hun vader vaak missen. Ze vragen veel naar hem. En dat vind ik wel rot. En de manier waarop het is gegaan zorgt ervoor dat het tussen ons even niet zo lekker loopt maar dat komt wel weer goed
Ha dames! Ik ben een poosje niet geweest, ik kreeg op de een of andere manier geen meldingen meer? Maar goed, heb terug zitten lezen dus ben weer op de hoogte. Lijkt me echt heel pittig @Wenda om 6 dagen alleen te zijn met de kids. Ik vind het nu al pittig terwijl mijn ML 4x9 uur werkt en dus elk vrijdag en het hele weekend thuis is. Hmmm, waar klaag ik dan over... Zo te lezen moet je dus alles voor de babykamer ook zelf doen, powervrouw! @Torretjeee , heb je helemaal nog geen idee over de naam, of nog geen consensus bereikt? Wij hebben de naam nu al wel een poosje en het geboortjekaartje is ook gekozen en opgemaakt. Moet alleen het proefdrukje nog bestellen. @Elisabetta menstruatiepijn weer weggetrokken of blijf je er last van houden? Heb je ook harde buiken erbij? Ik herken het wel, maar vooral van de dagen dat ik werk. Dan heb ik met regelmaat van die menstruatieachtige pijnen en harde buiken. Maar als ik dan een poosje blijf zitten trekt het wel weer weg. @happymom21 balen van die ischias! Ik wist niet dat je dan weinig baat hebt bij fysio. Dat is helemaal vervelend als je weet dat je tot het eind gewoon pijn blijft hebben. @hier: gaat z`n gangetje. Zaterdag een dag in de dierentuin rondgelopen, dat was wat teveel van het goede, veel bekkenpijn gehad. Maar was wel leuk, jammer dat het best veel regende. Waren met mijn broers en zussen met hun gezinnen. Familie-uitje. C. is vannacht lekker in de weer geweest. Geen idee wat er nu aan de hand was, raam dicht gedaan, misschien wakker door de wind, pyjamabroek uit, misschien te warm, misschien vieze luier dus verschoond, misschien dorst dus slokje water. Maar dat was het allemaal steeds niet. Op gegeven moment heeft ML hem maar uitgelegd dat het nacht is en dat hij moest gaan slapen en dat het nu klaar moest zijn. En toen is hij gaan slapen... Maar goed, ik had gewerkt gisteravond, dus tegen middernacht thuis en toen begon C. om 2 uur, tot half 4 ofzo, en om 5.15 ging ML zijn wekker al... En die moet tot vanavond laat door. Die zal het wel pittig hebben. Vorige week een babywasje gedraaid, even uitgezocht wat ik nog aan wilde schaffen. Volgend weekend haalt ML de wieg naar beneden, kan ik die schoonmaken enzo. Kraampakket kwam vorige week ook binnen.
@MirW Fijn weer van je te horen Het komt allemaal steeds dichterbij hè... babywasjes, kraampakketten... Leuk hoor! Ik kijk er naar uit maar ik vind het ook wel spannend. Ik heb nog wel regelmatig buikpijn en ook steeds vaker harde buiken. Vandaag maar proberen wat rustiger aan te doen na een drukke dag gisteren. Vannacht ook kids gehad die spookten. Ik werd vanmorgen wakker met twee kinderen in ons bed terwijl mijn man in het bed van onze dochter sliep Haha. Soms slaap ik zo diep en heb ik geen idee wat er gebeurt. Man gaat er gelukkig vaak uit als er iets is met de kinderen.
@MirW nee geen idee nog wat voor naam. We hebben we een lijstje met namen maar zit voor mij nog niet echt de naam tussen. Geboorte kaartjes nog niet eens naar gekeken. Ik breng zo mijn zoontje naar de opvang en dan om 13.30 uur een groei echo. Daarna maar de babykamer veder behangen. En van de week een vloer halen die moet er ook nog in. En dan kan ik beginnen met inrichten . Ik heb ook snel last van harde buiken. En dan doe ik al echt rustig aan.
@MirW, fijn hѐ als ze lekker spoken snachts Haha nou kan me goed voorstellen dat je 4 dagen pittig vind hoor. Ik vind sowieso zwanger zijn pittig met nog een paar kinderen. Leuk hoor een dagje dierentuin! @Elisabetta , ideaal dat je man eruit gaat voor de kinderen. Hier slaapt hij overal doorheen. @Torretjeee , lastig zeg dat je nog geen idee hebt wat voor naam. Hopelijk kom je snel wat leuks tegen. Leuk dat je bijna kunt beginnen met inrichten! Merken jullie ook dat je sneller moe bent? Ik heb vanmorgen even bij mn ouders koffie gedronken en moest daarna even wat voor mijn man wegbrengen en ik zit nu voor pampus in de stoel Ik ga vanmiddag de wieg neerzetten en dan is het kamertje zo goed als af
Jammer @Wenda dat het niet zo lekker loopt tussen jullie. Ik kan me voorstellen dat het voor de jongens niet leuk is als ze hun vader zo weinig zien. Zo'n voorbeeld is zo belangrijk bij het opgroeien... Hopelijk komen jullie er wel samen uit. Je had het ook over een vierde kindje en dat je dat zo niet ziet zitten (begrijpelijk), maar zo ver kijk ik zelf nog helemaal niet verder, haha! Ik denk eigenlijk dat drie voor ons voldoende is en dat we het hier bij laten. Vind het al best pittig zo! Ik ben ook echt sneller moe. Zojuist met dochter naar de oogarts geweest en dan moet ik op de fiets. Vijftien km gefietst in totaal en nu ben ik wel echt kapot. Gisteren ook een volle dag gehad. En met onze familie alvast wat dingen gepland voor een familie-uitje en Sinterklaas. Het liefst zou ik helemaal niets meer plannen en doen omdat ik het moet hebben van rustige weekenden om bij te tanken. Maar sommige dingen worden we wel echt verwacht. En dan woont onze familie ook nog 1,5-2 uur rijden...Ik heb al wel gezegd dat we er met kerst niet zijn. Ook al is er dan nog geen baby, no way dat ik hoogzwanger nog zo'n stuk ga rijden!
Het is hier elke zwangerschap zo geweest dat het niet zo lekker liep tussen ons en is ook weer goed gekomen dus dat verwacht ik nu ook wel. Mede daardoor vind ik het ook helemaal niet zo leuk om zwanger te zijn En deze zwangerschap werkt hij ook nog enorm veel en we hebben al 2 kinderen dus tijd voor elkaar is erg spaarzaam. Haha ja snap ik. Hier wouden we altijd een groot gezin. Dus ben ik tussendoor ook niet aan de anticonceptie geweest maar hebben we condooms gebruikt. Desondanks ben ik nu toch zwanger maar door alles wat er nu speelt heb ik gezegd dat ik na de bevalling wel aan de anticonceptie ga omdat ik echt (voorlopig) geen vierde wil. Haha nou zo'n eind fietsen red ik niet eens meer knap hoor! Oh ja als je ook nog zo'n eind moet rijden is het helemaal niks waard. Mijn ouders en schoonouders wonen wel hier, maar opa's en oma's/ ooms en tantes wonen ook zo ver bij ons vandaan. Wij gaan ook niks bijzonders doen hoor met de kerst denk ik. De kleine is er dan al wel, maar is dan nog zo klein dat ik niet weet of ik er al zin in heb om weg te gaan. En als ik daar wel zin in heb dan bellen we gewoon iemand op en gaan we