Haha! mijn man geeft steeds aan dat het wel januari zal worden... Dat hoop ik echt niet, maar goed L. kwam 17 dagen na de uitgerekende datum en C. 4 dagen daarna. Dus ervóór bevallen zal er wel niet inzitten...
Ohh...dat lijkt me ook heel pittig. Dat is toch bijna niet te doen joh als de kraamverzorgster weg is? Fijn trouwens dat je goede ervaringen hebt gehad met RST.
Nee ik weet ook nog niet goed hoe ik het moet gaan doen. Ik hoop dat hij anders wat meer thuis kan werken ofzo zodat ik hem om hulp kan vragen en smiddags nog even kan slapen. Mja, bij de 2e heb ik het ook gered, dus hopelijk red ik het nu ook Voorgevoel, ik denk zelf dat ik weer over tijd ga. De jongens kwamen bij 40+6 en 40+5. Dus dat verwacht ik nu wel weer. Al hoop ik dat ze bij 38 weken ofzo komt Man zegt dat het eind november word. Dus ik hoop dat hij gelijk heeft
Pittig als je alles alleen moet doen. Ik prijs mij dan nu wel even gelukkig, mijn vriend staat nu de was op te hangen. Meestal doe ik dat.. ik ben meestal niet zo tevreden hoe hij het ophangt . Maar ik heb vandaag zo veel pijn in mijn ribben, elke keer dat ik hoest kan ik wel janken. Hoop nu wel dat ik later beval zodat mijn ribben goed genezen zijn. Maar was vorige keer bevallen met 42 weken. Dus verwacht nu ook later.
Haha, mijn man mag liever ook de was niet ophangen Dan hangt alles scheef, haha. Maar vervelend zeg van je ribben. En dan ook nog zo moeten hoesten... Hoe komt die pijn? Schopt je kindje er ook tegenaan? Sterkte hoor, hopelijk gaat het gauw over.
Ik heb mijn ribben gekneusd van het hoesten. Nu al een tijdje last van, maar sinds vandaag bijna ondragelijk. Gelukkig trapt de baby de andere kant op . Die heeft echt een voorkeurs houding.
Niet echt.. het hoesten is nu bijna voorbij gelukkig. Ik moet nu om de zoveel tijd een paar keer hoesten, ipv heftige hoestbuien. Gelukkig is vandaag mijn zoontje naar de opvang kan ik volledig rusten. Ook al was ik van plan kasten oo te ruimen
Jakkes wat vervelend @Torretjeee hopelijk knapt het snel op! Haha nou hier mag mijn man de was wel ophangen hoor. Gebeurd alleen maar heeel zelden dat hij dat doet Ik heb sinds vanmiddag een ziek jongetje. Hij at de hele dag al slecht maar vanmiddag kreeg hij rode wangen en hij had het koud. Nu ligt hij op de bank te slapen. En de jongste zit vol verbazing te kijken
Vandaag hele dag in zkhuis gelegen voor onderzoeken Nou blijkt dat die dus op mn urinebuis drukt van mn nier daarom heb ik zon pijn t zit beklemt ben nu overgedragen na t zkhuis dus moet medisch bevallen en krijg verder daar mn afspraken als ik meer pijn krijg moet ik bellen en wordt ik opgenomen en gaan ze miss katheter plaatsen of ik wordt ingeleid! Dus dat
Oh bah wat vervelend zeg @happymom21 Gelukkig ben je bijna 37 weken. Kan het ook zijn dat de kleine anders gaat liggen en de pijn weggaat? Het is hier weer een ouderwetse baggernacht we lagen al om 21.30uur in bed maar ben nu voor de 3e keer met de jongens in de weer en ook al een paar keer wakker geweest door maagzuur. Dus ben behoorlijk moe
@happymom21 , hoe is het nu? Ik ben helemaal niet fit gisteravond voelde ik me al niet lekker maar dacht dat het wel over zou gaan als ik geslapen had. Maar vanmorgen hing ik kotsend boven de pot en nu voel ik me nog steeds belabberd. Net de oudste naar de psz gebracht en nu zit ik lekker onder een dekentje op de bank.
Ah balen zeg . Hopen dat je een beetje rust krijgt vandaag. Ik hoor veel om mij heen dat mensen ziek zijn. Mijn zoontje heeft keelpijn en is verkouden.. slaapt al een paar nachten onrustig. Hij wordt 20 nov 2 jaar . Ik hoop dat we dan allemaal weer beter zijn.
Hoe gaat het met je? Word je ingeleid of stellen ze het nog even uit? Hopelijk is het uit te houden met die pijn. Vervelend dat het zo moet gaan, lijkt me best hectisch. Gelukkig is je kleintje op de goede termijn aangekomen om geboren te worden. Succes!