Laatste maand van 2017 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Yasmientje14, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd!! Nu lekker bijkomen en genieten!

happymom21 vindt dit leuk.
  2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hahaha wat een leuk zoontje heb je:roflmao:

Ja ga ik misschien wel vragen. Wie weet doet dat wat.

3. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Gefeliciteerd @happymom21 fijn gaan genieten nu ♡

4. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Heerlijk @happymom21 ! Gefeliciteerd met jullie zoon! Wanneer mag je naar huis? Geniet ervan met elkaar!

5. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @happymom21 Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

6. happymom21

happymom21 Niet meer actief

Dank jullie wel wss vandaag mogen we na huis :D

Bijgevoegde bestanden:

MirW, Torretjeee, Elisabetta en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ah wat een lieverd! Hoe heet hij? Of zeg je dat liever niet?!
    Fijn zeg dat jullie naar huis mogen! Hoe voel je je?

Ik ben wel een beetje jaloers op je hoor:p

8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier gaat het even niet zo lekker. Vannacht weer een uur met de jongste op gezeten en ik voel me nu aardig geradbraakt. Alles doet me zeer, mn lontje is kort:(

Man wil me wel helpen maar kreeg net al een appje dat hij gestrest is en niet weet hoe hij het af moet krijgen. Hij zit nog steeds niet lekker in z'n vel:(
    Dus die komt vanavond ook doodop thuis en grote kans dat hij dan ook nog even moet werken, dus daar hoef ik ook niks van te verwachten.
    Dus ga ik zo zelf de stofzuiger maar tevoorschijn halen. Pff ik zal blij zijn als alles achter de rug is en ik weer opgeknapt ben zodat ik het allemaal weer zelf kan.

*Einde klaagzang*:oops:

9. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Prachtig!!!

10. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Hier mag je klagen hoor @Wenda. Wat vervelend dat je er zo alleen voor staat. Pittig :( Ga je het straks wel redden als er eenmaal een baby is? Dan wordt het nog drukker voor je. Sterkte vandaag!

Ik ben ziek geworden :( Ook geen fijne combi met zwanger zijn en kids. Gelukkig bracht mijn man onze dochter naar school vanmorgen. Moet haar straks nog wel zelf halen en vanmiddag weer brengen. Zie er wel tegenop, maar gelukkig is de school niet zo ver.

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh jakkes zeg! Dat is echt vervelend :( Beterschap!!

Ik weet het niet. Ik hoop het. Ben na de vorige bevallingen al wel snel weer opgeknapt dus dat hoop ik nu ook.
    En mn man gaat proberen of hij tussen kerst en oud en nieuw thuis kan werken. Dus dan kan hij ook meer helpen.

Maar ik ben eigenlijk vooral bezig met hoe hou ik het vol tot de baby er is. Erna zien we dan wel weer. Nog geen puf om me daar druk om te maken :D

12. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Wenda Ja dat snap ik. Succes met de laatste loodjes. Je gaat al richting de 37 weken, dus dat schiet mooi op!

13. Torretjeee

Prachtig ♡

14. Torretjeee

Hier ook allemaal ziek. Gister twee keer bij de huisartsen post geweest. Zoontje heeft weer prednison gekregen :(. Hij hoest weer heel erg en heeft weer benauwdheids klachten. Zijn stembanden zijn ontstoken en hij klinkt alsof hij heel hard gefeest heeft:rolleyes:.
    Vanochtend bij de vk geweest voor controle en alles was goed. Ook de bevalling wensen besproken. Nu met 2 weken weer een groeiecho.

Beterschap voor wie ziek is..

15. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Poeh, wat een zieken zeg!
    @Torretjeee beterschap met je zoontje, hopelijk knapt hij met de prednison snel op en jij zelf ook! Had je nog bijzondere wensen voor de bevalling?

@Elisabetta wat voor ziek heb je? Ik hoor om me heen nogal buikgriep, net nog een vriendin die ik via de app vroeg of ze zin had in een bakkie, ligt op bed, overgeven, diarree... En bij L. op school waren ook wat zieken vertelde L. Hopen dat het niet het hele rondje gaat dan, want dan ben je nog wel even bezig... Beterschap hoor!

@Wenda Pfff, balen dat je er zo alleen voor staat en je ook nog niet lekker kan slapen. Zachtjesaan met die stofzuiger... Zou fijn zijn als je man thuis kan werken die week, scheelt weer iets. Zet `m op die laatste weken, niet te veel eisen stellen aan jezelf en je huishouden...
    Heb je geen vriendin/buuf/(schoon)moeder/(schoon)zus die je een dagje kan helpen in huis?

@happymom21 Wat een prachtig ventje! En heerlijk dat jullie vandaag naar huis mogen!

Hier: Een vervelend lijf met bekkenpijn, harde pijnlijke buiken en volgens mij een baby in een groeispurt. Zo`n strakke, vervelende bovenbuik. Ik slaap niet zo goed, ik ben verkouden en wordt steeds wakker met een zere keel. Maar goed, we zijn een heel eind met de voorbereidingen. We moeten alleen nog even iemand vinden die de jongens wil opvangen als het zover is. Ik ga het aan mijn jongere zus vragen, ML wil dat de jongens samen bij iemand kunnen zijn, vooral voor C.
    Verder heb ik geloof ik niet heel veel te melden... Ik moet de juf nog even mailen over de medicatieverandering van L. Niet vergeten...

16. Torretjeee

Ja iedereen om mij heen is ook ziek of net geweest. Buikgriep heb ik ook van verschillende mensen al gehoord. Gelukkig mogen we dat hier nog even overslaan.
    Voor de bevalling zijn mijn wensen. Geen oxytocine prik als het niet nodig is. Lekker lang bij mij houden en de navelstreng goed laten uitkloppen. En voor de baby geen schedelelektrode. Veder geen bijzondere dingen :)

17. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @MirW Heb idd buikgriep :(

18. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Beterschap voor alle zieken!!

@MirW , heb nu even geen hulp nee. Mijn man zit nu zelf niet lekker in z'n vel dus kan het huishouden er nu niet bij doen. Mijn moeder heeft sinds vorige week weer medicijnen tegen hoge bloeddruk en is de laatste tijd erg moe en moet bloedstollend op haar schildklier. Ze moet nu rustig aan doen, maar dat valt al niet mee met een stel kinderen thuis (mn jongste broertje is 6 en die daarboven 8, maar heeft een flinke ontwikkelingsachterstand). Dus die wil ik niet vragen om te helpen.
    En mn schoonmoeder komt wel af en toe maar die wil ik niet te vaak vragen. Die is lichamelijk en psychisch nogal labiel.
    Mn schoonzusje heeft zelf 3 kinderen, waarvan de jongste een paar maanden en heeft haar handen vol.
    En meer is er niet:D
    Maar goed, ik red het vast nog wel. Het zal wel moeten dus:oops:

Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je lijf en niet fit bent!
    Wel fijn dat je het meeste geregeld hebt!

19. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    @Wenda Jammer dat je geen beroep op familie kunt doen. Hopelijk heb je straks een lieve kraamverzorgster om voor je te zorgen.
    Wat een leeftijdsverschil tussen jou en je broertjes. Die groeien dus een beetje samen op met hun neefjes/nichtje. Bijzonder hoor!

Ik ben vandaag een dag ziek thuis van mijn werk. Even goed uitrusten en bijkomen. De kids zijn naar school en naar de oppas, dus kan even bijtanken.

20. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja het komt allemaal een beetje verkeerd uit nu. Maar komt vast wel weer goed. Vandaag voel ik me gelukkig weer beter. Alleen veel last van mijn heupen (gister teveel gedaan denk ik:oops:) dus nu een rustig dagje.
    Heb de enveloppen voor de kaartjes vast besteld zodat we die kunnen schrijven. Postzegels besteld. Kunnen de kaartjes straks snel op de post.
    Ja klopt. Mijn ouders hebben 8 kinderen en ik ben de oudste:) Is wel leuk hoor. Mijn oudste speelt heel graag met mijn jongste broertje. Lekker samen in de zandbak enzo.

Slim van je dat je lekker thuis bent gebleven! Hopelijk voel je je snel weer beter.

Deel Deze Pagina