We doen ons best merk dat mijn vriend er nu wat angstig van is dat zijn vader ook niet komt. Maar die heeft al gezegd dat hij komt dus hoop het.. Ja vandaag laatste keer urine controle en ctg en maandag om 7 melden in ziekenhuis... Mijn jongste zoon is al aan oefenen met zijn pop. Merk dat hij er wel klaar mee is en baby uit mag.. De oudste vind steeds spannender worden om weer grote broer te worden.. Dit weekend van mijn 2 boys en daarna 3 boys heerlijk
Begint al wel goed in dit topic dat er al 2 worden ingeleid nog meer meiden die worden ingeleid of niet? @Lan , lekker genieten dit weekend nog en heel veel succes maandag!! Zet hem op!
Ja al 2 straks die bevallen zijn . Ik wil niet ingeleid worden, dus ik hoop niet dat het nodig is. Ik ga ervan uit dat ik niet eerder ga bevallen als de uitgerekende datum. Maar je weet maar nooit
Ja gaat hard hѐ. Nee snap ik. Ik wil het ook niet als het niet echt nodig is. Ik ga er ook vanuit dat ik over tijd loop. Maar als ik eraan denk dat het nog wel 4 weken kan duren
Ja ik ben ook wel een beetje zat al van zwanger zijn. En ik kijk er erg naar uit om deze baby te ontmoeten .
@Wenda Bij jou schiet het ook al echt op! 37 weken alweer. Ben benieuwd wanneer jullie kindje komt. Red je het nog thuis? Ik hoop niet dat ik ingeleid wordt. Een natuurlijke bevalling thuis (in bad) hoop ik. Maar het gaat hier ook nog wel even duren. Ben 'pas' 34 weken. @Lan Fijn weekend! Hopelijk kunnen jullie nog uitrusten en van elkaar genieten voordat maandag het derde kereltje gaat komen.
Ik heb hetzelfde! Maar aan de andere kant vind ik het ook een heel onwerkelijke gedachte dat er straks echt een kleintje bij is. En dat ik opnieuw door een bevalling heen moet....
Ja ze mag nu komen! Maar de jongens waren 6 en 5 dagen over tijd. Dus denk dat ik nog wel een paar weken moet. Het gaat nog wel maar het is erg zwaar. Ik ben savonds echt heel moe. Ik kan ook niet veel meer doen met de jongens. En dat is best lastig als ze vervelend zijn. Vanmorgen een rondje gelopen maar na een paar meter was het eigenlijk al teveel. Oh lijkt me ook wel wat ja, in bad. Maar daar hebben wij echt geen ruimte voor. Dus ik ga het grootste deel onder de douche doen denk ik. Ik vind het ook nog heel onwerkelijk hoor. Kan me ook echt niet voorstellen hoe het is om met z'n vijven te zijn. Maar ik heb er wel zin in! Ook al zie ik er ook tegenop
@Wenda Hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten. Sterkte nog even! Hier vandaag veel buikpijn. Voelt als menstruatiepijn onderin mijn buik en rug en is best pittig. Hebben jullie dat ook? Vind het echt niet fijn
Ik hoop het ook niet. Heb vandaag echt even een prutdag Oh vervelend is dat hè. Ik heb het ook wel. Vaak als ik teveel heb gedaan. Als het lukt kun je het beste even heel rustig aan doen. Een warme douche. Dan zakt het bij mij vaak wel wat af. En anders als het echt niet anders gaat een paracetamol. Ik ben de laatste week steeds weer misselijk. Herkent iemand dat?
@Elisabetta vervelend zeg, misschien even een warme douche inderdaad. Of even op de bank liggen als de mogelijkheid daar is. @Wenda hier in de avond ook misselijkheid al een paar dagen. Dacht dat het meer was omdat ik zelf niet zo lekker ben. (Verkouden) maar misschien toch van het zwanger zijn.
Straks ga ik idd een lekkere warme douche nemen. Ik ben niet misselijk nu, maar begin van de week wel. Dat hoorde bij het griepje wat ik had. Misschien heb jij ook een virusje onder de leden?
Hmm zou kunnen natuurlijk maar heb verder niet echt iets wat daarop wijst. Heb het ook op verschillende momenten van de dag. En als ik moe ben.
Poeh het is wel weer een uitputtingsslag hier vandaag Gisteravond hadden we verjaardag dus de jongens lagen wat later op bed. En vandaag was echt een drama met ze. De oudste was enorm baldadig en de jongste was de hele dag aan het huilen en boos doen. Niks was goed. Hij wou de hele dag aandacht. Gelukkig is mijn man vroeger naar huis gekomen dus die was om 16uur thuis en heeft toen de oudste meegenomen. En nu is hij voor me aan het stofzuigen. Alleen krijgen we vanavond nog visite
Inleiding is laat begonnen.. Het was druk dus ik moest maar wachten of na huis. Pas rond 4 uur ofzo, begonnen. Nu met een ballonnetje in mijne prutske en wachten....