HELP!! Heb ik een blaasontsteking of wat anders?? Zo onzeker en bang!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Goeiemorgen allemaal! De laatste 2 nachten werd ik wakker toen ik me wilde omdraaien op m'n zij. M'n liezen deden erg pijn en ook van onderen voelde ik een soort pijn met omdraaien. Toen ik naar de wc liep had ik ook een stekende pijn onderin m'n buik en vannacht had ik dit weer. Het deed gewoon zeer toen ik me omdraaide! Ik ben naar de wc geweest en vond m'n urine wat troebeler dan normaal. Ook nu is de zeurende buikpijn onderin m'n buik nog niet weg. Het zijn echt van die steekjes en meer van die ongi-buikpijn (zeurende buikpijn). Omdat ik gister op controle ben geweest ben ik bang, want het hoofdje van ons kindje lag al naar beneden. Nu kon dit volgens de verloskundige nog zat draaien, maar ik begin nu extra bang te worden, want ik was bang dat ons kindje al aan het indalen was. (het is onze eerste zwangerschap, dus geen idee hoe alles voelt! :)) Maar ik las op internet dat dit andere symptomen geeft?? Bijv. het gevoel hebben dat je messteken in je vagina krijgt?? Ik heb nog nooit geen blaasontsteking gehad, en heb ook geen pijn bij het plassen, maar zijn er meer van jullie die dit niet hebben gehad? En hebben jullie andere suggesties die wat dit zou kunnen zijn bij mij?
    Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

2. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Hey meis,

Niet te druk maken hoor, als je een blaasontsteking zou hebben, ben je er met een kuurtje zo vanaf. Gewoon even een plasje bij de assistente van de huisarts langsbrengen, dan wordt het even gecontroleerd.

En de pijn in je liezen klinkt meer als bandenpijn, terwijl de buikpijn en steken heel goed van het indalen kunnen komen.

Maak je niet te veel zorgen hoor, nergens voor nodig!
    Sterkte

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Zou even een plasje bij de ha inleveren voor de voorzichtigheid.Indalen kan ook al hoor,mijn eerste daalde met 31 weken in en schoot daarna weer vrolijk terug (was met 36 weken ineens niet meer ingedaalt tewijl er toch echt met de laatste paar controles gezegt werd dat hij mooi ingedaalt was)

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Geen stress meid!
    Ff ha bellen of vk en laat idd je urine ff nakijken, alles komt vast wel goed!
    Klinkt niet ernstig zo 123 maar check het ff bij je eigen vk of ha want die kan je veel beter geruststellen...

Succes!!!

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb na controle altijd veel last doordat ze lekker in mijn buik duwt en port. En vooral als ik in moet ademen en daarna weer uit en ze opat moment gaat voelen hoe mijn kleintje ligt.. ook na een echo in het zh had ik veel pijn. Wat jij bechrijft zou ook nog bekkenpijn zijn zie dat je 29 wkn bent dan gaat je kleine meer op je bekken drukken. had je die pijn voor de controle niet? Dan zou dit goed kunnen!

6. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Mijn eerste was ook met 30 weken ingedaald nadat ik idd een paar keer ongipijn had gehad. Was er toen ook erg ongerust over en heb idd ook mijn urine laten controleren. Dit keer kreeg ik die pijn met ca. 35 weken, maar nu herkende ik het. En idd bleek beebje bij de volgende controle netjes ingedaald te zijn. Beide keren heb ik nooit het gevoel van messteken in mijn vagina gehad.

Ik beviel van de eerste overigens pas met 41 weken, dus je hoeft echt niet bang te zijn dat vroeg indalen een slecht voorteken is.

7. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik zou gewoon even de urine laten controleren. Dit kan nooit kwaad want je hoeft voor een blaasontsteking tijdens de zwangerschap geen van de standaard symptomen te hebben.

Ik heb nu een kuur voor blaasontsteking aangezien ze daar achter zijn gekomen toen ik met vroegtijdige weeën naar het ziekenhuis ging. Bleek dat dat dus ook een symptoom kan zijn.

Over het indalen zou ik me niet druk maken en de klachten kunnen hier zeker ook van zijn. Het kindje drukt nu meer op je bekken dan voorheen. En dat kan goed pijn doen.

Heel veel succes met de laatste loodjes.

Krissa

8. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Fijn jullie reacties! Ik ga morgen inderdaad eerst even urine inleveren bij de dokter en mocht ik morgen nog zo'n last hebben, dan bel ik de VK even op voor de zekerheid. Heb ook last van m'n rug en echt een drukkend/pijnlijk gevoel op het schaambot. Echt vervelend, maar ik hoop gewoon niet dat het wat ergs is! Kun je hierdoor ook minder goed lopen??

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    ja en als je (lang) hebt gezeten dan kan het opstaan en op gang komen ook zeer doen. Ik kan ook niet meer eerst 1 been uit bed en dan de andere en ook met uitstappen uit de auto moet ik op beide benen tegelijk opstaan. Bij mij was de pijn bij 34 wkn ineens op komen zetten maar is nu uit zichzelf afgezwakt. Misschien toch ook het indalen geweest bij mij. Zal het volgende week op controle wel horen...

Deel Deze Pagina