Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden en vorige maand leek het raak te zijn na mijn nod een paar positieve testen maar 6 dagen later helaas toch ongesteld😯 een vroege miskraam dus. Nou ging ik er deze maand vanuit niet zwanger te worden en dacht even een maandje rust😁 maar nu zou ik aanstaande maandag ongesteld moeten worden had ik vanmorgen een beetje bruin slijmverlies bij het afvegen en beginnen me borsten weer gevoelig te worden. Nu denk ik zou het dan toch deze maand wat denken jullie?
He bah wat vervelend dat je een vroege miskraam hebt gehad! Hopelijk is het snel weer raak. Je geeft aan dat je maandag ongesteld moet worden, is dit een gokje of heb je echt je eisprong ook gevonden d.m.v. ovulatietesten of temperaturen? Mijn ervaring is namelijk dat je cylcus ook even van slag kan zijn na een miskraam. Mocht het wel een innestelingsbloeding zijn dan zou je over twee dagen waarschijnlijk wel licht positief kunnen testen.
Nee het is een gokje 😏 niet getest omdat ik zoiets had van deze maand zal het toch niks worden dus even een maandje er niet mee bezig geweest. Maar vond gewoon vreemd het was echt bruin slijmverlies nog nooit gehad normaal als in ongesteld moet worden is het bruinverljes heel dik tegen het kortstige aan zeg maar vandaar dat ik het zo vreemd vond 😊
Nee dat snap ik dat je er dan even niet mee bezig wilt zijn. Is het bloeden nu gestopt? Hopelijk was het van de innesteling en heb je over een paar dagen een mooie positieve test!
Ja het was alleen met afvegen een beetje en verder niet meer 😊 maar heb ook last van me onderrug en pijnlijke borsten heb dat normaal nooit voor mijn menstruatie. Maar even afwachten dus 😄