hoi hoi mijn man en ik zijn nu bezig voor hummel nummer 2 maar ik kan oas vanaf woensdag testen(ongeveer ) maar nu is mijn rechter borst af en toe vochtig dus ik ging een beetje drukken komt er een druppel melk/vocht uit.. heb dit nog nooit eerder meegemaakt.. wie van jullie wel en was het een teken van de zwangerschap of kan het altijd? alvast bedankt
hoi lidia, dat heb ik ook! mijn laatste ongi was op 18 mei! heb een heel onregelmatig cyclus (30-45 dagen) op 15 juni (4weken) een test gedaan, was negatief (had 2 dagen ochtend misselijk, misschien was die test toch veel te vroeg gedaan) op 22 juni (5weken) test was weer negatief en tot nu toe (vandaag 7weken) niet meer getest. paar dagen geleden heb ik dat ook "rechter borst af en toe vochtig dus ik ging een beetje drukken komt er een druppel melk/vocht uit" en heel af en toe lichte zere tepels, maar verder geen gespannend borsten en andere symptomen... wil nu nog geen nieuwe test doen, ben bang dat die weer negatief is. ! ik heb al een dochter van 2 jaar !
nou hier heb ik toch nooit last van gehad toen ik niet zwanger was, en eigenlijk meteen in het begin van me zwangerschap begon er bij mij dus ook vocht/ melk uit me borsten te komen! dus ik hoop voor jullie dat het bij jullie dezelfde uitkomst heeft als bij mij!
hoi f24, was die je eerste zwangerschap? zoja, dan had je natuurlijk minder twijfel, want je borsten hebben nog nooit melk geproduceerd, maar ik ben al zwanger geweest en dat is dan niet meer nieuw voor mij (toen, 20 maanden na de bevalling kwam er nog steeds vocht/melk uit mijn borsten) mijn dochter is nu 28maanden. dus dat heb ik ruim half jaar niet meer gehad en nu weer... ik twijfel toch en de hoeveelheid vocht/melk is echt heel heel weinig. zie wel...
ja dit is idd mijn eerste zwangerschap misschien dat het daardoor zo klaar als een klontje is voor mij! bij mij was de hoeveelheid in het begin ook behoorlijk weinig later werd dit meer, dikker en witter haha
vanochtend heb ik weer een test gedaan...weer negatief . er komt ook geen vocht/melk meer uit mijn borsten, heb wel ietsje vollere borsten... deze week ongi?! ik hoop dat, word echt gek van.