Hoi! In het begin heel zeker van een naam en nu weer aan het twijfelen. Meerdere opties zijn er, maar ben gewoon nieuwsgierig naar jullie mening, maar ook ervaringen over deze twee namen. Zelf vind ik heel veel namen leuk, manlief wat minder haha. Ach we hebben gelukkig nog wat weken te gaan
Joris! Een leuke duidelijke naam, niet hip of ouderwets en prima voor alle leeftijden. Roan vind ik erg hard klinken.
Joris vind ik leuk! Roan komt soms ook voor bij een beetje volksbuurten. Gezellig, maar qua namen wat minder leuk.
Joris, leuk! Stoere naam die op alle leeftijden leuk is! Roan vind ik iets minder, zie het liever als Rowan.
Ik vind het beide niks. Roan te volks en Joris suf. Maar als ik zou moeten kiezen dan zou ik Joris doen, dat is wel een veilige keuze. Is Jonas of Joas nog een optie?
Roan vind ik leuker. Joris ........bij die naam zie ik een kind voor me met veelste lang gordijntjes haar en een beetje suf, zoiets als ''jeroentje ''van jan jans en de kinderen...... Of een überkakker met idem gordijntjeshaar maar dan keurig geknipt, die op zijn 4e al in de bakfiets hip door moeders naar de hockey wordt gebracht......
Echt precies dit Ik vind Joris ook echt een jaren 80/90 naam. Roan vind ik wel stoer, heb er ook helemaal geen volkse associatie bij.