vanavond slik ik dan eindelijk mn laatste pil. Daarna laten we alles maar zijn gang gaan en zien wat er van komt...hopelijk een klein hummeltje!!! Echt super spannend, kan niet wachten. Zo dat moest er even uit!!!!
Ik snap dat je het helemaal super spannend vind en dat is het ook! Geniet ervan en ik hoop dat je snel zwanger bent.
leuk en spannend hoor! ik heb 3 februari mijn laatste pil genomen.. vond het toch wel een leuk moment dat je gewoon weet.. ja! dit is de laatste! haha!
@loes1990 ik heb ook 3 februari mijn laatste pil genomen! Hoe gaat het bij jou? Ik had na 27 dagen mijn eerste normale menstruatie. Vorige week mn eispring gehad en flink geklust dus wie weet!
Hoiii.... Wat leuk en spanned!!!! Ik wens je een hele vruchtbaren periode toen hihihi...!! Groetjes Jess
Superspannend!!! Julia, ik ben ook pas kort met anticonceptie gestopt (mirena eruit 2 maart)... Nu in het wachtende deel van mijn cyclus! Ik vind het zo leuk en spannend allemaal!
Spannend!!! Maar nieuwe pil (foliumzuur) ervoor in de plaats toch Ik heb 5 maart m'n laatste ingenomen en nu erg benieuwd wanneer ik voor t eerst ongesteld ga worden zonder pil. Heb erg last van afscheiding, is dit normaal?? Ik kan me niet herinneren of ik dat de eerste keer ook had.....
Hahaha, ik dacht ook: yes, eindelijk niet meer die pil die ik steeds kan vergeten en dan kan je idd gaan beginnen met foliumzuur haha! Ik ben sinds gister niet meer ongesteld, dus ben ook heeeel benieuwd wanneer ik het weer wordt! Ben zo benieuwd hoe mn cyclus nu gaat verlopen! Ben zeker een jaar of 10 aan de pil geweest nl. Succes meiden!
Owja foliumzuur.....maandag eerst is naar de kruidvat!!! Tja inderdaad kunnen we die weer elke avond innemen Meiden bedankt voor jullie reacties, hoop voor jullie ook snel een mooie zwangerschap!
Ik heb ook een potje v.d. kruitvat, staat als advies op 's morgens bij/na ontbijt innemen. Ook adviseren ze om dit 4 weken voor conceptie te gebruiken. Dus wij gaan vanaf volgende maand dan maar officieel klussen. Ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan verlopen!! Jullie ook veel succes allemaal xxx
wij zijn sinds 7 maart gestopt met de pil... ook super spannend.. dit is ons meest vruchtbare weekend, dus we gaan flink klussen en afwachten!
Stiertje: Dat is inderdaad een goed plan, denk dat wij dat ook maar gaan doen. Lin: Succes meid, hoop op een vruchtbaar weekend!
In de pil zit ook foliumzuur, dus als je direct na de laatste pil begint met foliumzuur slikken, hoef je niet te wachten met "klussen." Je kunt trouwens ook "multi zwanger worden" van bijv. Etos slikken. Daar zitten naast foliumzuur ook nog andere viamines etc. die een regelmatige cyclus bevorderen...
Hoi Stiertje, ik ben 26-1 gestopt met de pil en ha ook zoveel last van afscheiding, heel waterig maar totdat ik ongesteld werd (46 dagen later 1e ronde) werd er gek, maar het schijnt wel normaal te zijn!! succes