Heeft hier iemand ervaring met gonal spuiten en evt bijwerkingen ? en nog een ander vraagje : in de spuit - pen zit 450 in maar op de bijsluiter staat gonal 900 maar dat zal wel een andere reden hebben denk ik .. maar de vraag die ik heb : ik moet eerst 37,5 ontluchten dan 225 spuiten. Maar dan is dat de volgende dag plus 225 ... 487,5 dus... moet ik dan de volgende 37,5 uit de volgende spuitpen halen ? (na eerst te ontluchten? ) sorry voor al deze vragen maar ik kan het op de bijsluiter niet vinden..
Waarom moet jij ontluchten dan?? Dat hoeft alleen maar als er een grote luchtbel in zit. Er zit altijd wel meer in dan 450IE/900IE. Dus je hoeft dat niet mee te rekenen en 1 tikje is dan genoeg. Je ziet dan een druppeltje uit/op de naald komen. Zit er geen rood boekje bij in met de gebruiksaanwijzingen? Bijwerkingen bij mij is alleen hoofdpijn.
Tegen mij is duidelijk gezegd dat het niet ontlucht moet worden, hebben ze dat in het ziekenhuis gezegd dan? Hier kan je vinden wat je moet doen als er nog maar een beetje in de spuit zit. http://www.fertiliteit.info/content/pgs/vruchtbaarheid/gonal-f/faq.asp Succes! Ik moet trouwens ook 225 spuiten, maar ben nog niet begonnen.
ontluchten heeft de verpleegster me zelfs voor gedaan in de kliniek maar stond er ook bij op de bijsluiter, maar dan kom ik wel 37.5 in de eerste spuit te kort, dus vroeg ik me af of ik de dag erop dan 2x moet spuiten omdat 450 in 1 spuit zit dan de volgende 37.5 uit de nieuwe moet halen